CeeCee Skrevet 24. juli 2009 #161 Del Skrevet 24. juli 2009 WW: Hvorfor siterer du meg? Jeg har ikke diskutert deg i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #162 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvorfor kan dere ikke diskutere TEMAET generelt ? Hvorfor diskutere bare MEG - hva dere tror og ikke tror .Om det er sant at jeg er pen eller ikke . Se på historiene - og glem meg . Er mange fine folk her i verden - og jeg trenger ikke bevise noe - for noen .Men syns det blir så jævlig irriterende når dere skylder på min oppførsel hele tiden . Jeg oppfører meg alltid pent . Jeg trenger ikke sjekke opp andres menn . Jeg klarer finne meg menn selv .Hvorfor skulle det være så vanskelig å forstå - spesielt når jeg er pen ? Pene folk - trenger ikke sikle på andres menn . De har sin egen smak - og leter andre steder - og gir blaffen i de som er gift , samboer og opptatt .Er da nok av single menn her i verden .Skjønner dere ikke det ? Herregud. Nå er det like før jeg ber deg pelle /"%"&#="(¤& vekk herfra! Du ber om at vi ikke skal diskutere deg, men du snakker jo om deg selv hele tida. Du pointerer hele tiden "jeg er pen" - noe som får deg til å bli nokså stygg i personligheten. Om du finner deg menn må det være menn som bare er ute etter sex og som dumper deg etter natta. .. Sorry.. Boblen sprakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #163 Del Skrevet 24. juli 2009 Blonds have more fun ...he he Det er til og med vitenskapelig bevist . Så det er ikke bare tull : ) Brunetter har aldri likt meg ...spesielt ! Og hva er "more fun", om jeg tør spørre? Jeg anser ikke å gå ut på byen og danse og flørte med ukjente menn og ha sex litt her og litt der for "more fun", hvertfall. Vel - så har jeg ikke de røde eller de blonde pigmentene, tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 24. juli 2009 #164 Del Skrevet 24. juli 2009 Og hva er "more fun", om jeg tør spørre? Jeg anser ikke å gå ut på byen og danse og flørte med ukjente menn og ha sex litt her og litt der for "more fun", hvertfall. Vel - så har jeg ikke de røde eller de blonde pigmentene, tydeligvis. Hadde du vært blond selv - så hadde du sikkert skjønt det ! Nei - er stort sett JEG som dumper . Ikke motsatt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #165 Del Skrevet 24. juli 2009 Hadde du vært blond selv - så hadde du sikkert skjønt det ! Nei - er stort sett JEG som dumper . Ikke motsatt . Jeg er blond, men ikke helt lys blond. Blanding av mellom og lys.. Ja, de mennene du tar med deg hjem er nok ikke de skarpeste knivene i skuffen. Det virker hvertfall ikke sånn med fyren du holder på med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 24. juli 2009 #166 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er nok mange motbydelige kvinner her inne. Og sikkert noen som kan kalles vakre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 24. juli 2009 #167 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg er blond, men ikke helt lys blond. Blanding av mellom og lys.. Ja, de mennene du tar med deg hjem er nok ikke de skarpeste knivene i skuffen. Det virker hvertfall ikke sånn med fyren du holder på med nå. Det er ikke lett å finne sin intelektuelle likemann . Han er utrolig pen da og deilig - men desverre utrolig dårlig ordforråd .... Dumme og deilige menn - er i hvertfall harmløse og lettvint å ha med å gjøre : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #168 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er ikke lett å finne sin intelektuelle likemann . Han er utrolig pen da og deilig - men desverre utrolig dårlig ordforråd .... Dumme og deilige menn - er i hvertfall harmløse og lettvint å ha med å gjøre : ) Forteller du meg at du er intellektuell? Den går jeg nok ikke på. En intellektuell person klarer da i det minste å stave.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 24. juli 2009 #169 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg tror at du WW har funnet din likemann i han der fyren du dater nå, etter å ha lest de siste innleggene dine.... Du svarer i hytt og pine, og det gjør at jeg lurer på om du har tatt ett eller annet stoff, eller om du rett og slett misforstår mye, eller ikke klarer å ordlegge deg. Har ikke tenkt noe negativt om deg før disse siste innleggene i denne tråden, men nå begynner jeg å lure. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #170 Del Skrevet 24. juli 2009 Det finnes jo konspirasjonsteorier som går ut på at alle pene mennesker her på jorda blir hatet av mindre pene mennesker. Av en eller annen grunn er det ca sånn som denne dama her jeg ser for meg womenwomen Ja, ho der hadde sikkert vært interessant å leve i sammen med - eller ikke! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #171 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg tror du likner Claudia Schiffer Er du morsom eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millaen Skrevet 24. juli 2009 #172 Del Skrevet 24. juli 2009 Det hjelper ikke å være pen om man i løpet av fem minutter har "snakket seg stygg". Det vil si... De finner seg jo alltids noen, og de er stort sett lik de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 24. juli 2009 #173 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg vet ikke om jeg er så vakker, men søt, det er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #174 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er ikke lett å finne sin intelektuelle likemann . Han er utrolig pen da og deilig - men desverre utrolig dårlig ordforråd .... Dumme og deilige menn - er i hvertfall harmløse og lettvint å ha med å gjøre : ) Skal man klare å leve i sammen med en Histrionisk personlighet, så er det nok faktisk helt nødvendig å være rimelig blåst i hue. Jeg har sett eksempel på det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. juli 2009 #175 Del Skrevet 24. juli 2009 Vel... Den nye marmorpissoiren i nyhotellet er skikkelig designmessig lekker den, men like forbannet full av piss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 24. juli 2009 #176 Del Skrevet 24. juli 2009 Klart vi er vakre alle sammen, vi er jo kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #177 Del Skrevet 24. juli 2009 Klart vi er vakre alle sammen, vi er jo kvinner Få se da vel? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 24. juli 2009 #178 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg liker anonymiteten jeg har her inne, og har tenkt til å fortsette å holde på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Karen_* Skrevet 24. juli 2009 #179 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er nok mye eventyr ute og går her, jeg ... Bare les trådene om hvilken kjendis du ligner på da får du deg en god latter. Eller du kan jo velge å tro på alle som ligner den ene skjønnheten etter den andre ... eller blir fortalt flere ganger hver dag at de ligner på Angelina Jolie Jeg for min del har aldri sett noen som ligner på henne .. og tviler sterkt på at vedkommende finnes her på KG ... Eller Katie Holmes osv .. det er liksom ikke måte på for enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #180 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er nok mye eventyr ute og går her, jeg ... Bare les trådene om hvilken kjendis du ligner på da får du deg en god latter. Eller du kan jo velge å tro på alle som ligner den ene skjønnheten etter den andre ... eller blir fortalt flere ganger hver dag at de ligner på Angelina Jolie Jeg for min del har aldri sett noen som ligner på henne .. og tviler sterkt på at vedkommende finnes her på KG ... Eller Katie Holmes osv .. det er liksom ikke måte på for enkelte. Euforia likner Angelina Jolie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå