Gå til innhold

Er alle damene her virkelig så vakre?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Hæ? Celina og Vendela er jo helt forskjellige utseendesmessig. Det eneste de har til felles er lengden of fargen på håret. Syns at Celina er pen, men ikke vendela. Den første har uttrykksfulle trekk og skarphet i ansiktet, den siste er så rund og pløsete på en måte. Og hvorfor skal man sammenligne med de grå musene på gaten? Er man pen I FORHOLD til andre eller pen fordi man er pen?

Disse eksemplene ble vel nevnt fordi: dersom ikke disse kvinnene når opp til å bli kalt pen en gang, medfølger det jo at svært få brukere på dette forumet kan kalles pene. Jeg ser at alle disse kvinnene som er nevnt er pene, og jeg tror også det er en del pene brukere på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sara_*
Jeg varierer nok mellom normal, søt og vakker. Det kommer nok an på hvilken smak den som ser har. Noen kan sikkert mene at jeg er smellvakker. Men da er de nok blindet av min utrolige sjarme :D :nigo:

Hehe, har du i det hele tatt lest første innlegg? Trådstarter er slettes ikke interessert i å høre hvor vakker du er :ler:

Poenget med å dra inn Vendela var vel nettopp det at skjønnhet kan være subjektivt, så hvorfor i helvete driver man og diskuterer om hun er pen eller ei? Det er s u b j e k t i v t, dere understreker bare poenget gang på gang. Og ingen bryr seg.

Norske jenter er i min mening en gjeng grå mus, MEN de er ganske pene. Når man har reist litt i verden så innser man at nivået faktisk er relativt høyt, at alle rockestjernene som drar den "norwegian girls are so pretty" på konsert faktisk mener det seriøst. Vi heterofile kvinner synes kanskje ikke den grå massen med standard søte jenter vi ser daglig er noe tess, men de er fremdeles generelt pene jenter som har draget på menn og blir oppfattet som vakre av de som liker deres utseende/stil.

Poenget er at det kan godt være det er få som er helt slående og uvanlig vakre som har svart i disse trådene, men jeg kan godt tro på at alle som har svart faktisk er pene og opplever fordelene/ulempene ved å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hehe, har du i det hele tatt lest første innlegg? Trådstarter er slettes ikke interessert i å høre hvor vakker du er :ler:

Poenget med å dra inn Vendela var vel nettopp det at skjønnhet kan være subjektivt, så hvorfor i helvete driver man og diskuterer om hun er pen eller ei? Det er s u b j e k t i v t, dere understreker bare poenget gang på gang. Og ingen bryr seg.

Norske jenter er i min mening en gjeng grå mus, MEN de er ganske pene. Når man har reist litt i verden så innser man at nivået faktisk er relativt høyt, at alle rockestjernene som drar den "norwegian girls are so pretty" på konsert faktisk mener det seriøst. Vi heterofile kvinner synes kanskje ikke den grå massen med standard søte jenter vi ser daglig er noe tess, men de er fremdeles generelt pene jenter som har draget på menn og blir oppfattet som vakre av de som liker deres utseende/stil.

Poenget er at det kan godt være det er få som er helt slående og uvanlig vakre som har svart i disse trådene, men jeg kan godt tro på at alle som har svart faktisk er pene og opplever fordelene/ulempene ved å være det.

Hvilke ulemper er det snakk om da hvis alle er omtrent like pene. Kan ikke tenke meg at problemene som tas opp her i forumet, som mangel på venninner ol. kan overføres til vanlig pene jenter fra den grå massen som du snakker om. Jeg syns at det er forbeholdt veldi veldig veldig få. Derfor mener jeg det er rart å lese utsagn av typen " Jeg er pen, men jeg har utsråling eller hva det måtte være og derfor er det bullshit at pene jenter ikke har venner". Det er kanskje fordi du ikke ER så pen som du tror (det er bare i ditt hodet) og av den grunn burde ha holdt deg vekke fra denne tråden til å begynne med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Norske jenter er i min mening en gjeng grå mus.

Neimen, så allvitende vi er da. Og da trenger man jo ikke ha humoristisk sans en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Hvilke ulemper er det snakk om da hvis alle er omtrent like pene. Kan ikke tenke meg at problemene som tas opp her i forumet, som mangel på venninner ol. kan overføres til vanlig pene jenter fra den grå massen som du snakker om. Jeg syns at det er forbeholdt veldi veldig veldig få. Derfor mener jeg det er rart å lese utsagn av typen " Jeg er pen, men jeg har utsråling eller hva det måtte være og derfor er det bullshit at pene jenter ikke har venner". Det er kanskje fordi du ikke ER så pen som du tror (det er bare i ditt hodet) og av den grunn burde ha holdt deg vekke fra denne tråden til å begynne med

Det kan like gjerne være den uten venner som ikke er så pen som hun tror. Det å få venner er faktisk noe man må jobbe en del for, og ikke alle behersker det like godt. Det har ikke så mye med utseendet å gjøre, men hvordan man er. Jeg har selv hatt store problemer med å få venner, så jeg vet hvor vanskelige det kan være og hvor mystisk det kan virke. Man tror man er hyggelig, grei, bryr seg om andre er morsom å være sammen med osv, men likevel så sender man kankje ikke ut de samme signalene til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker er jo en definisjon som man ikke kan forklare, altså er det forskjellige oppfatninger av hva som egentlig er å være vakker. Derfor er det vanskelig å ta stilling til det f.eks i en debatt der du blir spurt om du er vakker....

Jeg er jente og kunne aldri sagt om meg selv at jeg vet at jeg er vakker. Jeg kan derimot si at jeg har fått mange komplimenter for utseende mitt, bl.a at jeg er vakker, men der igjen kommer definisjonen av vakker inn i bildet og hva de personene ser på som vakker og ikke.

Jeg syns uansett det er flott at mange kvinner her inne på forumet syns at de selv er vakker så lenge de ikke skryter, men syns det på en fornuftig måte. Det viser bare at de har selvtillit og det er en god ting (i en viss grad selvsagt)... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det siste har det jo vært mange tråder om utseende her i forumet og omtrent annenhver jente som har skrevet har hevdet at hun er veldig pen og derfor legitimert til å svare på vegne av alle de pene. Jeg vil bare si at dere mest sannsynlig er store løgnere alle sammen og bør skaffe dere et speil og litt selvinnsikt. Veldig lei av dere

Er ikke de aller fleste mennesker pene da? Det synes hvert fall jeg. (Selfølelig om man er velstelte og tar vare på seg selv, da..)

(Har forresten ikke kaldt meg selv pen, men har ofte fått høre det av andre, om det er smisk eller om disse menneskene mener dette, vet ikke jeg, sikkert litt delt, smaken er som baken, vet du ;):tommelopp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De fleste er enige i at dronning Ranoia v Jordan er vakker. Så det er ikke subjektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det kan like gjerne være den uten venner som ikke er så pen som hun tror. Det å få venner er faktisk noe man må jobbe en del for, og ikke alle behersker det like godt. Det har ikke så mye med utseendet å gjøre, men hvordan man er. Jeg har selv hatt store problemer med å få venner, så jeg vet hvor vanskelige det kan være og hvor mystisk det kan virke. Man tror man er hyggelig, grei, bryr seg om andre er morsom å være sammen med osv, men likevel så sender man kankje ikke ut de samme signalene til andre.

Og da sier jenten til segselv at dette må være fordi hun er for pen og de andre føler seg truet eller hva det måtte være og trøster seg med det. Og så skriver hun om helvete ved å være så pen her i KG. Way off. (eller som noen skriver her at hver gang en drink blir veltet over henne ute så er det fordi det er skjønnheten som gjør det umulig for de andre å eherske seg. Ja da, andre damer er så psykopate at de angriper ukjente "pene" mennekser rett som det er på gaten, og dette på hvert hjørne visst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Og da sier jenten til segselv at dette må være fordi hun er for pen og de andre føler seg truet eller hva det måtte være og trøster seg med det. Og så skriver hun om helvete ved å være så pen her i KG. Way off. (eller som noen skriver her at hver gang en drink blir veltet over henne ute så er det fordi det er skjønnheten som gjør det umulig for de andre å eherske seg. Ja da, andre damer er så psykopate at de angriper ukjente "pene" mennekser rett som det er på gaten, og dette på hvert hjørne visst)

Jeg må nå le av dere ! Som dere skal bortforklare absolutt allt , dytting , lugging ,fiking , øl-søling , fiendlige blikk , ligg unna mannen min osv akkurat som om jeg er intrisert ...he he fytti rakkern så usikre enkelte kvinner er på seg SELV ! Ufin adferd direkte mot vakre fra SJALU mindre attraktive kvinner .Og nekter på død og liv , at utseende kan fremprovosere REAKSJONER og ADFERD mot folk - både stygge og extra fine .Dette er vitenskapelig bevist .Så hvorfor blånekte for at enkelte brukere her faktisk har fått reaksjoner forde de er uvanlig vakre ? Blir som å nekte å tro på et " voldtektsoffer " nærmest ...Bare som et eksempel : ) Nei hun er inbildsk - hun ville det selv ...går å skryter over at hun er blitt voldtatt - for hun er så lekker osv men unskylder seg med andre ting osv ...fy og fy sier jeg bare ...

Er det så utenkelig at folk kan skvette øl for å være ekkel ? Er det så utenkelig at folk kan gi fiendtlige advarende blikk ? Er det så utenkelig at folk kan bølle og dytte folk for å gi de en " uvennlig stum uutalt "beskjed ? Uten bruk av ord ?

Når folk voldtar , dreper og misshandler i denne verden .Er ikke disse småtingene UTENKELIGE kan skje - mot extra vakre mennesker - kunn forde de er vakre .

Hvor mange har ikke blitt voldtatt forde de gikk utfordrende kledd i miniskjørt ? Er det utenkelig ? At det var UTSEENDET ( klesdrakten ) som provoserte frem en adferd hos en potensiell overgriper ? Herregud .

Tro hva dere vil - men jeg VET dette er mulig .Allt går ikke an å forklare ut ifra min påståtte inbildskhet .Er jo latterlig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg må nå le av dere ! Som dere skal bortforklare absolutt allt , dytting , lugging ,fiking , øl-søling , fiendlige blikk , ligg unna mannen min osv akkurat som om jeg er intrisert ...he he fytti rakkern så usikre enkelte kvinner er på seg SELV ! Ufin adferd direkte mot vakre fra SJALU mindre attraktive kvinner .Og nekter på død og liv , at utseende kan fremprovosere REAKSJONER og ADFERD mot folk - både stygge og extra fine .Dette er vitenskapelig bevist .Så hvorfor blånekte for at enkelte brukere her faktisk har fått reaksjoner forde de er uvanlig vakre ? Blir som å nekte å tro på et " voldtektsoffer " nærmest ...Bare som et eksempel : ) Nei hun er inbildsk - hun ville det selv ...går å skryter over at hun er blitt voldtatt - for hun er så lekker osv men unskylder seg med andre ting osv ...fy og fy sier jeg bare ...

Er det så utenkelig at folk kan skvette øl for å være ekkel ? Er det så utenkelig at folk kan gi fiendtlige advarende blikk ? Er det så utenkelig at folk kan bølle og dytte folk for å gi de en " uvennlig stum uutalt "beskjed ? Uten bruk av ord ?

Når folk voldtar , dreper og misshandler i denne verden .Er ikke disse småtingene UTENKELIGE kan skje - mot extra vakre mennesker - kunn forde de er vakre .

Hvor mange har ikke blitt voldtatt forde de gikk utfordrende kledd i miniskjørt ? Er det utenkelig ? At det var UTSEENDET ( klesdrakten ) som provoserte frem en adferd hos en potensiell overgriper ? Herregud .

Tro hva dere vil - men jeg VET dette er mulig .Allt går ikke an å forklare ut ifra min påståtte inbildskhet .Er jo latterlig ...

NB ! En gang havnet jeg på en privat fest - hvor det gikk litt vilt for seg .Jeg husker paret som eide huset .Kjerringa hans var dritings , hun ble uvenner med mannen sin på festen , ble krangel og helvete der - måtte flykte derfra jeg , ble så utrivlig etterhvert etc .Hun var hysterisk og sykt sjalu .Uheldigvis stirret hennes mann på meg , mye , lenge og ofte ( jeg kom sammens med en annen mann dit - kjente ingen der ) Desverre SÅ dama hans det .Og hvem får skylden ? JO JEG ....

Hun begynner å flabbe mot meg , truende ...fryktelig skummelt syns jeg osv Heldigvis hadde jeg en mann der ved min side , som forstod situasjonen - som stagget henne og beskyttet meg mot henne .Men hun var F meg truende mot meg .Og jeg kunne ikke noe for at hennes mann ikke kunne styre unna blikket sitt .Jeg overså han så godt jeg kunne .

Ble så utrivlig .At jeg og han mannen ( en rote - venn ) måtte bestille taxi å komme oss derifra ...Jeg var så ung den gangen .Jeg ante ikke at jeg var noe å se på engang .Hadde ikke oppdaget det selv . Først i litt eldre alder - forstår jeg at jeg faktisk har et utseende som gjør at menn stirrer vel mye .Men da jeg var ung - skjønte jeg det ikke .Fryktelig naiv .Husker bare jeg var livredd den dama der ...Og jeg husker episoden - forde hun truet meg direkte og var ufin .Og jeg ante ikke hva galt jeg hadde gjordt engang ...

Mannen hennes klappet til henne - forde hun var så hysterisk sinna ..Mer så jeg ikke - før vi hoppet inn i taxi og kom oss vekk .

Tror dere dette også skyldes kunn min påståtte INBILDSKHET ?

Tror dere ikke at det finnes sykelige sjalu damer i denne verden - som kan gå amokk i fylla ?

Fy og fy - enkelte kjerringer er GALE !

Og dere som ikke tror - må ha opplevd fryktelig lite i deres lille boble av en verden dere lever i selv ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere dette også skyldes kunn min påståtte INBILDSKHET ?

Tror dere ikke at det finnes sykelige sjalu damer i denne verden - som kan gå amokk i fylla ?

Fy og fy - enkelte kjerringer er GALE !

Og dere som ikke tror - må ha opplevd fryktelig lite i deres lille boble av en verden dere lever i selv ...

Når du er pen, og oppfører deg i tillegg som om du er ute etter å "ta" i fra mannen til ei annen dame, hvorfor skal hun da ikke se på deg som en trussel, og behandle deg deretter?

Det dreier seg altså ikke bare om ditt utseende, men også om hvordan DU oppfører deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det for mye psykolog prat eller? ;) hehe

Nei, jeg elsker psykologi, men jeg blir bare så frustrert, for jeg har aldri i mitt liv møtt en så innbilsk person. Og når den personen heller ikke skjønner bæret av det.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg elsker psykologi, men jeg blir bare så frustrert, for jeg har aldri i mitt liv møtt en så innbilsk person. Og når den personen heller ikke skjønner bæret av det.. :sukk:

Ja, etter hva jeg forstår så er det den Histrioniske personlighet i et nøtteskall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest womenwomen
Når du er pen, og oppfører deg i tillegg som om du er ute etter å "ta" i fra mannen til ei annen dame, hvorfor skal hun da ikke se på deg som en trussel, og behandle deg deretter?

Det dreier seg altså ikke bare om ditt utseende, men også om hvordan DU oppfører deg.

Dere er de mest smålige , misunnelige menneskene jeg har lest om ...Tror det finns en psykologisk diagnose på mennesketyper som dere også ha ha Et meget godt eksempel er hvordan dere omtaler SUPERMODELLEN Vendela ....

Først sitter en masse folk her å klarer ikke å si eller inrømme engang at supermodelle Vendela Kirsebom faktisk er pen ...og derfor har hun også jobbet som modell i mange år .Hvorfor greier dere ike å bite i dere misunnelsen og innrømme sannheten - Vendela er vakker ! Uvanlig pen i forhold til de fleste andre .

Mange sitter her å gnåler om at de syns ikke hun er noe spesielt pen eller har utstråling osv ...dere er så latterlige og SMÅLIGE - ser dere det ikke selv ?.Snakk om å fordreie sannheten .

PRØV - å søk jobb som modell selv - å se hvor langt dere selv kommer i den bransjen ? he he

Og så er det sykt å skylde på oppførselen min, og bruke det som bortforklaring - når jeg skriver klart å tydelig i innlegget at jeg ante ikke hva jeg hadde gjordt galt . Jeg oppførte meg pent og oppfordret ikke hennes mann til å stirre .Det kan ikke jeg ta ansvar for , dårlig gjordt å gi meg skylden - for at hennes mann ikke kan oppføre seg . At sykelig sjalu kvinner og usikre kvinner ser meg som en trussel osv - er pga utseendet mitt .For hadde jeg vært mindre pen eller stygg - hadde de ikke følt seg truet i det hele tatt , selv om jeg hang som et slips etter mannen deres ...he he . Det er sikkert . Så dere er bare for smålige til å innse åpenbare sannheter ! Kvinner med komlekser som er sykelig sjalue og sanynligvis har psykiske problemer - er det værste jeg vet ! Jeg er livredd sjalusi - det er ikke krefter man leker med .Og ikke gøy å bli utsatt for det uskyldig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Jeg oppførte meg ikke som om jeg var intrisert i den fyrn hennes , så min oppførsel har ingenting med dette å gjøre .NB ! Jeg var sammen med en annen mann den kvelden . .

Fyrn hennes var overhodet ikke min smak engang ...hun må være inbildsk om hun tror jeg er intrisert ....he he - men er folk sykelig sjalu INBILLER de seg sikkert mye rart . Så får andre skylden .Selv om de ikke har gjordt noe som helst .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dere er de mest smålige , misunnelige menneskene jeg har lest om ...Tror det finns en psykologisk diagnose på mennesketyper som dere også ha ha Et meget godt eksempel er hvordan dere omtaler SUPERMODELLEN Vendela ....

Først sitter en masse folk her å klarer ikke å si eller inrømme engang at supermodelle Vendela Kirsebom faktisk er pen ...og derfor har hun også jobbet som modell i mange år .Hvorfor greier dere ike å bite i dere misunnelsen og innrømme sannheten - Vendela er vakker ! Uvanlig pen i forhold til de fleste andre .

Mange sitter her å gnåler om at de syns ikke hun er noe spesielt pen eller har utstråling osv ...dere er så latterlige og SMÅLIGE - ser dere det ikke selv ?.Snakk om å fordreie sannheten .

PRØV - å søk jobb som modell selv - å se hvor langt dere selv kommer i den bransjen ? he he

Og så er det sykt å skylde på oppførselen min, og bruke det som bortforklaring - når jeg skriver klart å tydelig i innlegget at jeg ante ikke hva jeg hadde gjordt galt . Jeg oppførte meg pent og oppfordret ikke hennes mann til å stirre .Det kan ikke jeg ta ansvar for , dårlig gjordt å gi meg skylden - for at hennes mann ikke kan oppføre seg . At sykelig sjalu kvinner og usikre kvinner ser meg som en trussel osv - er pga utseendet mitt .For hadde jeg vært mindre pen eller stygg - hadde de ikke følt seg truet i det hele tatt , selv om jeg hang som et slips etter mannen deres ...he he . Det er sikkert . Så dere er bare for smålige til å innse åpenbare sannheter ! Kvinner med komlekser som er sykelig sjalue og sanynligvis har psykiske problemer - er det værste jeg vet ! Jeg er livredd sjalusi - det er ikke krefter man leker med .Og ikke gøy å bli utsatt for det uskyldig .

Din hjernecelle klarer ikke å forstå at det faktisk sitter andre vakre jenter bak skjermene og de uttrykker bare sin mening. Noen har til og med postet bilde og vi har sett at det ER vakre jenter her. Bare fordi de ikke deler dine psykopatiske synspunkter betyr ikke at de er stygge. Du slår hodet mot den samme veggen om og om igjen. Og hvis du syns at vendela er uvanlig pen, mens andre ikke mener det samme begynner jo vi å tvile litt på din egen meget omtalte skjønnhet og det bare understreker subjektiviteten i din overbevisning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...