Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #101 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg føler dette er et jobbintervju Men mine 3 beste egenskaper er 1) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG 2) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG 3) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG Og bare så dere vet det, jeg har møtt Vendela flere ganger og hun er som alle oss andre. Hyggelig når hun har en dårlig dag og småsnurt når hun har en dårlig en. Pen er hun. Sånn erre bare. Vil du ha jobb som husmor forresten? Mulig jeg har en ledig stilling hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #102 Del Skrevet 21. juli 2009 Det blir for teit å si at Vendela ikke er pen. Hun er iallfall en åtte-nier på skalaen. Pent ansikt og fin kropp. Samme med Dorthe Skappel. Skjønner at man kan ha forskjellig smak, men det er ikke vanskelig å se at disse damene er godt over gjennomsnittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #103 Del Skrevet 21. juli 2009 Har ikke lest så mange tråder om pene som klager over problemene sine. Men må jo si at jeg i så tilfelle synes de har et luksusproblem. Jeg vil heller være pen og bli misunnet av andre, enn å være mindrepen og ikke misunnet av noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 21. juli 2009 #104 Del Skrevet 21. juli 2009 Tja, så vidt jeg fikk med meg da jeg studerte litt psykologi er det helt naturlig å tro/mene man er vakrere, har bedre fremtidsutsikter o.l. enn andre. Setter man seg selv under alle andre, ja da kan det hende man sliter med depresjon eller noe slikt. Så om folk synes de selv er vakre, ja, så bra for dem, mener jeg! Bare det ikke blir sånn påtatte "høy på pæra"-tendenser da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 21. juli 2009 #105 Del Skrevet 21. juli 2009 Det blir for teit å si at Vendela ikke er pen. Hun er iallfall en åtte-nier på skalaen. Pent ansikt og fin kropp. Samme med Dorthe Skappel. Skjønner at man kan ha forskjellig smak, men det er ikke vanskelig å se at disse damene er godt over gjennomsnittet. Det blir litt for teit å tro at alle må synes noen er pene fordi du synes det. "Godt over gjennomsnittet" er forskjellig for alle. Ja, det er gjerne enkelte typer utseender som de fleste synes er pene, men det vil alltid være noen, et mindretall, som synes de ikke er det. Synes forøvrig Dorthe Skappel er veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 21. juli 2009 #106 Del Skrevet 21. juli 2009 Tja, så vidt jeg fikk med meg da jeg studerte litt psykologi er det helt naturlig å tro/mene man er vakrere, har bedre fremtidsutsikter o.l. enn andre. Jeg mener å ha hørt om forskning som konkluderer med det motsatte også, at folk flest tror de er styggere enn de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #107 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg har vært på flere av festene Vendela Kirsbom har vært på og hun ser ut som hvilken som helst modell. Hun er hyggelig, men guuuuuuuud så kjedelig og "amerikansk" Forstår godt at Olaf ikke gadd mer. Det var jo hun som gikk? Håper kjekke Olaf finner en ny og mer interessant kvinne i 30-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #108 Del Skrevet 22. juli 2009 Det blir for teit å si at Vendela ikke er pen. Hun er iallfall en åtte-nier på skalaen. Pent ansikt og fin kropp. Samme med Dorthe Skappel. Skjønner at man kan ha forskjellig smak, men det er ikke vanskelig å se at disse damene er godt over gjennomsnittet. I min bok så er ikke bryster som henger noe særlig attraktivt. Du skriver jo at hun har fin kropp. Det at hun ser ut som hvilken som helst litt gammel modell gjør henne ikke pen i mine øyne. Hun var kanskje pen når hun var ung, men det er hvertfall 10 år siden. Dette viser jo igjen at skjønnhet er subjektivt. Det finnes ingen "mal" for skjønnhet. Man kan selvfølgelig diskutere "det gyldne snittet", men det blir litt søkt så lenge sosialiseringsprosessen er der den er og ofte er det slik at man har preferanser ut i fra hva man har opplevet i livet. Jeg kjenner flere menn som foretrekker at kvinner er slik og slik og hvis man går litt i dybden om hvorfor så får man ofte svar som: eksdamen så slik ut eller at "en gang jeg var på det og det stedet og drakk det og det så ble jeg kontaktet av den og den". Dette kalles "ancoring" og er resultat av diverse sanser som var i spill da og da. Motebransjen er drevet veldig ofte av homofile menn og dermed så blir resultatet deretter. For 200 år siden var det lubne kvinner som var idealet. Dette idealet forandrer seg hele tiden. Så ja, hva mennesker oppfatter som skjønnhet er kulturbetinget, sosialt betinget og en hel haug med faktorer som er forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #109 Del Skrevet 22. juli 2009 Det at hun ser ut som hvilken som helst litt gammel modell gjør henne ikke pen i mine øyne. Hun var kanskje pen når hun var ung, men det er hvertfall 10 år siden. Dette viser jo igjen at skjønnhet er subjektivt. Det finnes ingen "mal" for skjønnhet. Jeg må le. Se deg rundt på gata. Se alle de grå musene. Da blir det utrolig komisk at det er flere her som skal påstå at Vendela ikke er noe pen. Det er greit at hun ikke er den peneste, men å si at hun er lite pen blir bare teit. For å være ærlig, tror jeg det ligger andre grunner bak slike oppfatninger. Det er nok mange som heller ikke liker Celina Midelfart, men å si at hun ikke er pen blir også like teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #110 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg må le. Se deg rundt på gata. Se alle de grå musene. Da blir det utrolig komisk at det er flere her som skal påstå at Vendela ikke er noe pen. Det er greit at hun ikke er den peneste, men å si at hun er lite pen blir bare teit. For å være ærlig, tror jeg det ligger andre grunner bak slike oppfatninger. Det er nok mange som heller ikke liker Celina Midelfart, men å si at hun ikke er pen blir også like teit. Du bekrefter bare hva jeg har skrevet over. For deg er frk.Middelfart vakker/pen, for andre inkl undertegnede er hun bare en tynn kvinne med små bryster som ikke er vakker eller pen på noen måte. Som sagt, det finnes ingen konsensus på hva som er vakkert. Det er ufint å kalle andres meninger "teite" kanskje på tide å slutte med det eller.. særlig i en tråd der man diskuterer noe so subjektivt som skjønnhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GjesteCronos Skrevet 22. juli 2009 #111 Del Skrevet 22. juli 2009 Celina og Vendela er jo vakre, med tanke på symmetri og ta vare på kroppen sin, men jeg synes ingen av dem er attraktive. (Rent teoretisk, selvsagt. De hadde nok ikke vært interessert i meg heller, hehe) Men hypotetisk: Hadde Celina, Vendela og Henriette Steensrup prøvd å få meg med hjem, hadde jeg faktisk blitt med Henriette. Hun har en sulten munn som smiler mye, og jeg tror hun hadde vært en mye morsommere opplevelse på lakenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #112 Del Skrevet 22. juli 2009 Du bekrefter bare hva jeg har skrevet over. For deg er frk.Middelfart vakker/pen, for andre inkl undertegnede er hun bare en tynn kvinne med små bryster som ikke er vakker eller pen på noen måte. Som sagt, det finnes ingen konsensus på hva som er vakkert. Da har du en mening som avviker litt fra gjennomsnittet. Skjønner av dine to innlegg at man må ha store struttende pupper for å være pen... Men, men... Jeg tror på at det er en felles oppfatning hos mennesker om det som er grunnleggende pent, for eksempel symmetri. På menn blir det oppfattet som attraktivt med kraftig hakeparti. Hos kvinner blir det oppfattet som attraktivt med store øyne og liten nese. Dette er det jo skrevet om i vitenskapen. Trodde alle hadde lest litt om sånne ting, jeg. Selvfølgelig har vi jo vår individuelle smak også, men grunnleggende er det mye av det samme vi tiltrekkes av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #113 Del Skrevet 22. juli 2009 Da har du en mening som avviker litt fra gjennomsnittet. Skjønner av dine to innlegg at man må ha store struttende pupper for å være pen... Men, men... Jeg tror på at det er en felles oppfatning hos mennesker om det som er grunnleggende pent, for eksempel symmetri. På menn blir det oppfattet som attraktivt med kraftig hakeparti. Hos kvinner blir det oppfattet som attraktivt med store øyne og liten nese. Dette er det jo skrevet om i vitenskapen. Trodde alle hadde lest litt om sånne ting, jeg. Selvfølgelig har vi jo vår individuelle smak også, men grunnleggende er det mye av det samme vi tiltrekkes av. Kvinner nede i Borneo (tror det er der) og flere andre land strekker halsen sin med x-antall ringer pga at lang hals er attraktivt. Dette er tydeligvis attraktivt hos disse. Som sagt, skjønnhet har med sosial kontekst, kultur og veldig mange andre faktorer. Ja, for meg er bryster viktig akkurat som noen andre kanskje er opptatt av øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 22. juli 2009 #114 Del Skrevet 22. juli 2009 Nå har dere beveget der en smule utenfor temaet her... Dette var en diskusjon om KGs kvinnelige brukere, ikke om Celina og Vendela eller kvinnene i Borneo, for den saks skyld. "Get a room" eller lag ny tråd eller no'.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #115 Del Skrevet 22. juli 2009 Nå har dere beveget der en smule utenfor temaet her... Dette var en diskusjon om KGs kvinnelige brukere, ikke om Celina og Vendela eller kvinnene i Borneo, for den saks skyld. "Get a room" eller lag ny tråd eller no'.... Ja, huff, du må virkelig tilgi oss for det... For å holde oss til trådens tema, må jeg bare si at jeg er KGs utgave av Scarlett Johansson. Eller var det Angelina? Men hvis disse er tatt, kan jeg sikkert finne en annen, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 22. juli 2009 #116 Del Skrevet 22. juli 2009 Ja, huff, du må virkelig tilgi oss for det... For å holde oss til trådens tema, må jeg bare si at jeg er KGs utgave av Scarlett Johansson. Eller var det Angelina? Men hvis disse er tatt, kan jeg sikkert finne en annen, altså... Grunnen til at det er irriterende når folk diskuterer off topic, er at vi som har svart i denne tråden får nye innlegg opp i "mine innlegg." Når vi klikker oss inn på tråden igjen forventer vi at folk diskuterer det tråden handler om. Det er jo det vi er interessert i å lese om og diskutere videre. Derfor blir det litt kjedelig når noen diskuterer side opp og side ned utenfor tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loopie83 Skrevet 22. juli 2009 #117 Del Skrevet 22. juli 2009 I det siste har det jo vært mange tråder om utseende her i forumet og omtrent annenhver jente som har skrevet har hevdet at hun er veldig pen og derfor legitimert til å svare på vegne av alle de pene. Jeg vil bare si at dere mest sannsynlig er store løgnere alle sammen og bør skaffe dere et speil og litt selvinnsikt. Veldig lei av dere Eheh, jeg leste en artikkel forleden om at vi nordmenn er blant de som rangerer seg selv hoeyest i Europa hva gjelder utseende. Det er jo greit aa ha hoey selvtillit og synes godt om ens eget utseende, saa lenge det ikke blir for mye av det gode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. juli 2009 #118 Del Skrevet 22. juli 2009 Eheh, jeg leste en artikkel forleden om at vi nordmenn er blant de som rangerer seg selv hoeyest i Europa hva gjelder utseende. Det er jo greit aa ha hoey selvtillit og synes godt om ens eget utseende, saa lenge det ikke blir for mye av det gode.. Jeg ser italienske tastatur mangler æ, ø og å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_loopie83_* Skrevet 22. juli 2009 #119 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg ser italienske tastatur mangler æ, ø og å Eheheh, det naermest jeg kommer med dette tastaturet er en é, ò og à, men det blir liksom ikke helt det samme, eheh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #120 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg må le. Se deg rundt på gata. Se alle de grå musene. Da blir det utrolig komisk at det er flere her som skal påstå at Vendela ikke er noe pen. Det er greit at hun ikke er den peneste, men å si at hun er lite pen blir bare teit. For å være ærlig, tror jeg det ligger andre grunner bak slike oppfatninger. Det er nok mange som heller ikke liker Celina Midelfart, men å si at hun ikke er pen blir også like teit. Hæ? Celina og Vendela er jo helt forskjellige utseendesmessig. Det eneste de har til felles er lengden of fargen på håret. Syns at Celina er pen, men ikke vendela. Den første har uttrykksfulle trekk og skarphet i ansiktet, den siste er så rund og pløsete på en måte. Og hvorfor skal man sammenligne med de grå musene på gaten? Er man pen I FORHOLD til andre eller pen fordi man er pen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå