Gå til innhold

Er alle damene her virkelig så vakre?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skal man klare å leve i sammen med en Histrionisk personlighet, så er det nok faktisk helt nødvendig å være rimelig blåst i hue. Jeg har sett eksempel på det før.

Nå må du ikke tråkke over streken, da, Steinar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må du ikke tråkke over streken, da, Steinar..

Det høres kanskje ikke så fint ut, men jeg har faktisk sett det selv i virkeligheten, så tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kanskje ikke så fint ut, men jeg har faktisk sett det selv i virkeligheten, så tro meg.

Ja, men nå snakker du som om hun har diagnosen, og det er litt fyfy i mine øyne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå snakker du som om hun har diagnosen, og det er litt fyfy i mine øyne..

Neida, det kan jo ikke jeg vite da.

Man får et altfor begrenset inntrykk her som også kan være helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det kan jo ikke jeg vite da.

Man får et altfor begrenset inntrykk her som også kan være helt feil.

Nettopp derfor kan det være litt risky å snakke sånn som du har gjort her. Bare advarer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp derfor kan det være litt risky å snakke sånn som du har gjort her. Bare advarer.. ;)

Joda, men de må nok nesten bare skylde seg selv altså - ikke lett å få andre inntrykk fra dem ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du er pelt umulig å føre en konversasjon med. Først sier du at vi er i fornektelse fordi ikke alle synes at vendela er noe særlig, så sier du selv at du ikke liker mona. Jeg tror at du har et psykisk problem, hvor er Stenar med sin personlighetsforstyrrelse når man trenger ham? og du lever i en realitet som ikke har rot i virkeligheten. Jeg kan ikke se noe annet svar på bakgrunn av det du har skrevet. Uansett hvor vakker en kvinne er det du har skrevet i alle disse innleggene vitnende om mani om ikke er mer (vrangforestillinger?). Synes ikke vi skal svare henne mer. Hvordan skal man diskutere med en person som ikke er frisk?

WW, jeg skulle ikke ha skrevet det. Unnskyld. Du har rett til dine meninger som vi har rett til våre. Jeg har ingenting imot deg og diagnoser var drøyt.

Jeg dropper denne tråden helt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
WW, jeg skulle ikke ha skrevet det. Unnskyld. Du har rett til dine meninger som vi har rett til våre. Jeg har ingenting imot deg og diagnoser var drøyt.

Jeg dropper denne tråden helt for min del.

Takk for den du . Din unskyldning er godkjent : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Haha, vil ikke si det. Stirrende øyne og berg-og dalbanelepper.

Hahaha... Morsomt at anonyme gjester skriver nedlatende om utseendet mitt og tror de vet nøyaktig hvordan jeg ser ut utifra ett bilde. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du er riktig så søt jeg Yvonne!

Tusen takk for det, koselig aa höre. :) Antar det er vanskelig aa se selv til tider. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det er nok mye eventyr ute og går her, jeg ... Bare les trådene om hvilken kjendis du ligner på :ler: da får du deg en god latter.

Eller du kan jo velge å tro på alle som ligner den ene skjønnheten etter den andre ... eller blir fortalt flere ganger hver dag at de ligner på Angelina Jolie :ler: Jeg for min del har aldri sett noen som ligner på henne .. og tviler sterkt på at vedkommende finnes her på KG ... Eller Katie Holmes osv .. det er liksom ikke måte på for enkelte.

Man kan da ligne på noen uten å være prikk lik. Hvis en person minner meg om noen så sier jeg ofte at de ligner på hverandre. Det betyr ikke at man er som to dråper vann, men at man har noen like trekk. Derfor kan man fint ligne på en eller flere kjendiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Helt enig med Stjernedryss... Dessuten heter ikke tråden: "Hvilken kjendis ligner du på?" som du skrev, men: "Har du fått høre at du ligner på en kjendis?". Det er en vesentlig stor forskjell der. Svarer på det den ene gjesten (selvfølgelig) skrev siden det var ganske åpenbart vedkommende siktet til meg med Angelina Jolie. Det betyr ikke at JEG synes jeg ligner på Angelina Jolie og forteller KG at jeg gjør det, det handler om hvem kjendis jeg får høre fra ANDRE at jeg ligner på.

Det betyr heller ikke hva jeg synes selv og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Hahaha... Morsomt at anonyme gjester skriver nedlatende om utseendet mitt og tror de vet nøyaktig hvordan jeg ser ut utifra ett bilde. :fnise:

Veldig morsomt, syns du ikke? Mange så bildet og synd det var grusomt. Ikke noe fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Veldig morsomt, syns du ikke? Mange så bildet og synd det var grusomt. Ikke noe fint!

Mange hadde tydeligvis nok sosial intelligens til å holde det tilbake også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...