Gå til innhold

Er alle damene her virkelig så vakre?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg må nå le av dere ! Som dere skal bortforklare absolutt allt , dytting , lugging ,fiking , øl-søling , fiendlige blikk , ligg unna mannen min osv akkurat som om jeg er intrisert ...he he fytti rakkern så usikre enkelte kvinner er på seg SELV ! Ufin adferd direkte mot vakre fra SJALU mindre attraktive kvinner .Og nekter på død og liv , at utseende kan fremprovosere REAKSJONER og ADFERD mot folk - både stygge og extra fine .Dette er vitenskapelig bevist .Så hvorfor blånekte for at enkelte brukere her faktisk har fått reaksjoner forde de er uvanlig vakre ? Blir som å nekte å tro på et " voldtektsoffer " nærmest ...Bare som et eksempel : ) Nei hun er inbildsk - hun ville det selv ...går å skryter over at hun er blitt voldtatt - for hun er så lekker osv men unskylder seg med andre ting osv ...fy og fy sier jeg bare ...

Er det så utenkelig at folk kan skvette øl for å være ekkel ? Er det så utenkelig at folk kan gi fiendtlige advarende blikk ? Er det så utenkelig at folk kan bølle og dytte folk for å gi de en " uvennlig stum uutalt "beskjed ? Uten bruk av ord ?

Når folk voldtar , dreper og misshandler i denne verden .Er ikke disse småtingene UTENKELIGE kan skje - mot extra vakre mennesker - kunn forde de er vakre .

Hvor mange har ikke blitt voldtatt forde de gikk utfordrende kledd i miniskjørt ? Er det utenkelig ? At det var UTSEENDET ( klesdrakten ) som provoserte frem en adferd hos en potensiell overgriper ? Herregud .

Tro hva dere vil - men jeg VET dette er mulig .Allt går ikke an å forklare ut ifra min påståtte inbildskhet .Er jo latterlig ...

Det finnes jo konspirasjonsteorier som går ut på at alle pene mennesker her på jorda blir hatet av mindre pene mennesker. Av en eller annen grunn er det ca sånn som denne dama her jeg ser for meg womenwomen :fnise:

Endret av Serpica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
Din hjernecelle klarer ikke å forstå at det faktisk sitter andre vakre jenter bak skjermene og de uttrykker bare sin mening. Noen har til og med postet bilde og vi har sett at det ER vakre jenter her. Bare fordi de ikke deler dine psykopatiske synspunkter betyr ikke at de er stygge. Du slår hodet mot den samme veggen om og om igjen. Og hvis du syns at vendela er uvanlig pen, mens andre ikke mener det samme begynner jo vi å tvile litt på din egen meget omtalte skjønnhet og det bare understreker subjektiviteten i din overbevisning

Da er dere ikke så VELDIG pene som dere tror selv - om dere aldri har opplevd misunnelse , sjalusi selv pga utseendet osv fra andre jenter .Merkelig nok er det ingen menn som har oppført seg slik - kunn damer .Hva det kommer av tror du ?

Og jenter som benekter det faktum at supermodeller er penere enn gjennomsnittet-

de er bare misunnelige og smålige , når de nekter for realitetene .

Smålighet er noe mange lider av - men ikke vil innrømme .Samme med sjalusi og komplekser ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dere ikke så VELDIG pene som dere tror selv - om dere aldri har opplevd misunnelse , sjalusi selv pga utseendet osv fra andre jenter .Merkelig nok er det ingen menn som har oppført seg slik - kunn damer .Hva det kommer av tror du ?

Og jenter som benekter det faktum at supermodeller er penere enn gjennomsnittet-

de er bare misunnelige og smålige , når de nekter for realitetene .

Smålighet er noe mange lider av - men ikke vil innrømme .Samme med sjalusi og komplekser ....

Kjære deg, kan du ikke bare vise et bilde av deg, så finner vi alle ut om du er så pen som du gir uttrykk for. Jeg for min del kommer ikke til å nekte for at du er det om du virkelig er det. ;)

Alle supermodeller er absolutt ikke direkte pene. En del av dem, ja, men noen av dem har merkelige fasonger i ansiktet og andre orginale utseender, det er faktisk in nå. Dessuten - Tyra Banks ser faktisk etter modeller med dybde som kan være forbilder, og modeller skal ha følelsene ut av øynene, ikke bare utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Det finnes jo konspirasjonsteorier som går ut på at alle pene mennesker her på jorda blir hatet av mindre pene mennesker. Av en eller annen grunn er det ca sånn som denne dama her jeg ser for meg womenwomen :fnise:

Ha ha ! Verst av allt ! Jeg syns hun ligner på en " dragquin " dame !

Du vet menn som kler seg ut og sminker seg som kvinner ....Damen på filmen lignet litt på de syns jeg .: ) Hun var litt maskulin - syns jeg ...he he

Bare min personlige observasjon da . Men joda - fin dame . Men PS ! Hun var ingen ekte blondine : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sjalu på mange før, jeg, og har ikke noe imot å innrømme det. Jeg hadde en utrolig god venninne (dessverre ikke nå lenger) som hadde mange andre venner også. Hun var bare den mest fantastiske personen jeg til nå har møtt, og fikk frem det beste i meg. Jeg var sjalu når hun var med de andre vennene sine.

Jeg for min del mener sjalusi er bra for forholdet til en viss grad. Det betyr at man er redd for å miste ham/henne. Om jeg får kjæreste hadde det vært litt fint å vite at han ikke var så likegyldig at han lot meg stå og flørte med andre gutter, hvertfall.. Men det er kanskje bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Du vet menn som kler seg ut og sminker seg som kvinner ....Damen på filmen lignet litt på de syns jeg .: ) Hun var litt maskulin - syns jeg ...he he

Bare min personlige observasjon da . Men joda - fin dame . Men PS ! Hun var ingen ekte blondine : )

Eh...det er nettopp slik endel ser for seg deg da...dragqueen-tendenser og rusa på livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ligner ikke på henne altså? :)

Men kan jo være at det er noe i det... virkelig stygge mennesker - på både innsiden og utsiden..unner ikke andre å være vakre, derfor kan de finne på å gjøre ondskapsfulle ting mot folk de misunner... kan jo sikkert være ganske provoserende for de å se noen som er pen og vakker når de er alt annet selv.

(Ja, jeg vet at jeg har sporet litt av temaet her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Kjære deg, kan du ikke bare vise et bilde av deg, så finner vi alle ut om du er så pen som du gir uttrykk for. Jeg for min del kommer ikke til å nekte for at du er det om du virkelig er det. ;)

Alle supermodeller er absolutt ikke direkte pene. En del av dem, ja, men noen av dem har merkelige fasonger i ansiktet og andre orginale utseender, det er faktisk in nå. Dessuten - Tyra Banks ser faktisk etter modeller med dybde som kan være forbilder, og modeller skal ha følelsene ut av øynene, ikke bare utseendet.

Det er ikke alle modeller jeg heller syns er veldig penene - men jeg ser jo at de er finere enn gjennomsnitts damen på gata likevell ...selv om jeg ikke syns de er slående vakre .

Blonde Tyske Claudia Shiffer ...hvordan skrives navnet ...he he ? Hun syns jeg er veldig pen da - ...ikke så ulik meg selv da ....he he !

Mens Miss Norway Mona Grudt - syns jeg ser ut som en valig GRÅ MUS ...i mine øyne .Utrolig kjedelig ansikt .Ingenting speselt med det - eller vakkert .Kjenner mange jenter som jeg personlig syns er mye penere enn Mona Grudt ..så typisk norsk og kjedelig ansikt hun har .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Så du ligner ikke på henne altså? :)

Men kan jo være at det er noe i det... virkelig stygge mennesker - på både innsiden og utsiden..unner ikke andre å være vakre, derfor kan de finne på å gjøre ondskapsfulle ting mot folk de misunner... kan jo sikkert være ganske provoserende for de å se noen som er pen og vakker når de er alt annet selv.

(Ja, jeg vet at jeg har sporet litt av temaet her)

Nei - ligner ikke .

Hun har så LANGT ansikt . Hestefasong nesten : )

Så er hun brunette - med bleket hår . Jeg er naturlig blond .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er ikke alle modeller jeg heller syns er veldig penene - men jeg ser jo at de er finere enn gjennomsnitts damen på gata likevell ...selv om jeg ikke syns de er slående vakre .

Blonde Tyske Claudia Shiffer ...hvordan skrives navnet ...he he ? Hun syns jeg er veldig pen da - ...ikke så ulik meg selv da ....he he !

Mens Miss Norway Mona Grudt - syns jeg ser ut som en valig GRÅ MUS ...i mine øyne .Utrolig kjedelig ansikt .Ingenting speselt med det - eller vakkert .Kjenner mange jenter som jeg personlig syns er mye penere enn Mona Grudt ..så typisk norsk og kjedelig ansikt hun har .

Du er pelt umulig å føre en konversasjon med. Først sier du at vi er i fornektelse fordi ikke alle synes at vendela er noe særlig, så sier du selv at du ikke liker mona. Jeg tror at du har et psykisk problem, hvor er Stenar med sin personlighetsforstyrrelse når man trenger ham? og du lever i en realitet som ikke har rot i virkeligheten. Jeg kan ikke se noe annet svar på bakgrunn av det du har skrevet. Uansett hvor vakker en kvinne er det du har skrevet i alle disse innleggene vitnende om mani om ikke er mer (vrangforestillinger?). Synes ikke vi skal svare henne mer. Hvordan skal man diskutere med en person som ikke er frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Eh...det er nettopp slik endel ser for seg deg da...dragqueen-tendenser og rusa på livet. :)

Rusa på livet - høres deilig ut det !

Nei - jeg er langt ifra noen dragquin ...- de bruker jo mye SMINKE .he he Desuten bruker jeg ikke sminke .Trenger det ikke - er penere uten sminke enn med . Er for blond til å kline masse brunt og svart i tryne .Det blir bare stygt på meg som er blond .Er utrolig stygt med sminke på blonde folk . Kunn brunetter kan bruke brunkrem , eyeliner og masse maskara - uten å se ut som et LUDDER på gata ...ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Jeg tror du likner Claudia Schiffer :)

Å hjelp - jeg holder på å ødelegge anonymiteten min nå skjønner jeg .

Men heldigvis - det finns mange fine blondiner som ligner - så ingen kan påstå at ww - er MEG uansett ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelp - jeg holder på å ødelegge anonymiteten min nå skjønner jeg .

Men heldigvis - det finns mange fine blondiner som ligner - så ingen kan påstå at ww - er MEG uansett ...he he

Vet du hva? Jeg tror deg nok ikke før jeg får se et bilde av deg, og det tror jeg mange her inne er enige om. Jeg gidder snart ikke svare deg lenger, jeg heller.. :sukk: Hvor er innsikten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest womenwomen
:popcorn:

Blonds have more fun ...he he

Det er til og med vitenskapelig bevist . Så det er ikke bare tull : )

Brunetter har aldri likt meg ...spesielt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Vet du hva? Jeg tror deg nok ikke før jeg får se et bilde av deg, og det tror jeg mange her inne er enige om. Jeg gidder snart ikke svare deg lenger, jeg heller.. :sukk: Hvor er innsikten din?

Jer tviler litt selv. Jeg vet at det finnes vakre menneske, og jeg ser egentlig slående vakre mennesker hver gang jeg går meg en tur i byen. Likevel får personligheten til ww meg til å undre på om hun egentlig er ekte. Det at noen kan være så totalt blottet for innsikt og utsikt virker rett og slett tvilsom til tross for at det finnes mange skrudde mennesker her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Er jeg brunette? Den var ny...

Hvorfor kan dere ikke diskutere TEMAET generelt ?

Hvorfor diskutere bare MEG - hva dere tror og ikke tror .Om det er sant at jeg er pen eller ikke . Se på historiene - og glem meg . Er mange fine folk her i verden - og jeg trenger ikke bevise noe - for noen .Men syns det blir så jævlig irriterende når dere skylder på min oppførsel hele tiden . Jeg oppfører meg alltid pent . Jeg trenger ikke sjekke opp andres menn . Jeg klarer finne meg menn selv .Hvorfor skulle det være så vanskelig å forstå - spesielt når jeg er pen ?

Pene folk - trenger ikke sikle på andres menn . De har sin egen smak - og leter andre steder - og gir blaffen i de som er gift , samboer og opptatt .Er da nok av single menn her i verden .Skjønner dere ikke det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...