Tiarra Skrevet 20. juli 2009 #21 Del Skrevet 20. juli 2009 Alle mennesker er vakre. Kanskje noen ikke er vakre i dine öyne, men i noens öyne er de også vakre - ergo så er alle vakre. Veldig bra sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 20. juli 2009 #22 Del Skrevet 20. juli 2009 I det siste har det jo vært mange tråder om utseende her i forumet og omtrent annenhver jente som har skrevet har hevdet at hun er veldig pen og derfor legitimert til å svare på vegne av alle de pene. Jeg vil bare si at dere mest sannsynlig er store løgnere alle sammen og bør skaffe dere et speil og litt selvinnsikt. Veldig lei av dere Jeg har svart i en slik tråd om utseende. Det var om man selv syntes man var pen. Jeg svarte: Hvis jeg må rangere meg selv synes selv jeg er en 7-8'er. Er fornøyd med både ansikt og kropp, og det er vel det viktigste, ikke hvor jeg ligger på en skala Jeg mener det jeg har skrevet, og står for det. Det har ingenting med å skryte på seg et penere utseende enn jeg har å gjøre, men hva jeg synes om meg selv. Til syvende og sist kommer det an på øyet som ser. Er nok mange, mange menn som ikke synes jeg er pen. Det kommer alt an på preferansene til den som ser. Dersom de f.eks liker korthårede, frodige jenter i skateklær vil de nok ikke se to ganger å meg, for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 20. juli 2009 #23 Del Skrevet 20. juli 2009 Du har store problemer med temaer som handler om utseende ! Det har du jo innrømt og det er jo noe alle som leser dine innlegg også forstår . Ergo - jeg tror nok du ikke er helt fornøyd med ditt eget utseende da - siden du irriterer deg uvanlig mye over slike tråder - hvor andre sier de er fornøyd og setter seg selv på ganske pen - skalaen .. Hvis du syns jeg er en " airhead " stemmer det sikkert i ditt hode . O problem for meg om du synes det . Men jeg syns det er et større problem for DEG SELV at du tydeligvis har problemer med utseendet ditt : ) Som sagt - ifølge seriøs forsknings-artikkel jeg leste på nettet - var et godt utseende verd mer enn penger for folk flest !!! Ganske hårreisende at verden virkelig er så enkel og overfladisk .Og at penger er mindre verdt for både menn og kvinner - men kommer på 2 plass om de fikk velgge . Med utseendet på 1 prioritet for begge kjønn i f.eks valg av partner .Til og med penger kommer til kort her ...gladnyhet for en " airhead" som meg da ...he he ! Trenger jeg å i mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 20. juli 2009 #24 Del Skrevet 20. juli 2009 Trenger jeg å i mer? Åja - så du ble målløs nå og stum ... Du føler deg tatt på senga - tror nå jeg ....he he Du er kanskje ikke vant til å få høre det så " rett ut " ? Men er jo ganske sant da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. juli 2009 #25 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvis noen lurer på om de er pene eller ikke, så er det bare å sende meg et bilde av seg selv til mailen min, så skal jeg fortelle deg hva du egentlig er For my eyes only - selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #26 Del Skrevet 20. juli 2009 Åja - så du ble målløs nå og stum ... Du føler deg tatt på senga - tror nå jeg ....he he Du er kanskje ikke vant til å få høre det så " rett ut " ? Men er jo ganske sant da ? du er et veldig tomt menneske. I mitt yrke ser jeg mange pene kvinner med høy utdannelse (master) som har flotte partnere på deres eget nivå. Jeg har ikke én gang hørt noen av disse kvinnene nevne sitt utseende, selv om mange er utrolig flotte. Fordi det rett og slett er tacky. Det finnes regler om hva man sier og hva man ikke sier. Man snakker ikke om penger når man har penger og man snakker ikke om utseende, spesielt da dette er en "egenskap" som man blir født med. Du har virkelig mistolket hvordan livet fungerer, fordi du ikke har tilgang til visse kretser. Og kjære deg, jeg har aldri sett en mann som har vært verdt noe selv gå for en pen men dum kvinne. Hvorfor skulle han det, når det finnes vakre og smarte, velutdannete damer? Men du finner sikkert noen på ditt intellektuelle nivå og så kan du trøste deg med at han valgte deg for utseende, for mer er der ikke, hverken hos deg eller ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 20. juli 2009 #27 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvis noen lurer på om de er pene eller ikke, så er det bare å sende meg et bilde av seg selv til mailen min, så skal jeg fortelle deg hva du egentlig er For my eyes only - selvfølgelig Hehe! Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 20. juli 2009 #28 Del Skrevet 20. juli 2009 Hehe! Morsomt! Ja, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 20. juli 2009 #29 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg vil ikke si jeg er pen. Rett og slett fordi jeg synes det er kvalmt å si "jeg er pen". Jeg er søt på min måte, greit nok. Men jeg regner meg ikke som pen, fordi alt er subjektivt. Helt enig! Jeg liker heller ikke ordet "pen". Den personen man møter, er sammen med osv, får nesten bedømme det selv. Jeg er fornøyd med utseende mitt. Det er det viktigste for meg. Så jeg pleier å si det når jeg evt. prater med en fyr fra nettet og han spør om jeg er pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #30 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg synes jeg er vakker, ser det i speilet og får høre det ofte. Hva så? plager overhode ingen med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 20. juli 2009 #31 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg er så lei av at alle er så vannvittig opphengt i utseende! Tror grunnen til at det er så mange diskusjoner rundt dette temaet her er fordi det er svært mange overfladiske selvopptatte mennesker her inne som innbiller seg at de er veldig pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #32 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg er så lei av at alle er så vannvittig opphengt i utseende! Tror grunnen til at det er så mange diskusjoner rundt dette temaet her er fordi det er svært mange overfladiske selvopptatte mennesker her inne som innbiller seg at de er veldig pene. og så er det noen av dem som gjøre seg mindre enn det de er og nesten gjemmer seg fordi folk disser dem nettopp fordi de er pene, er en sannhet..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 20. juli 2009 #33 Del Skrevet 20. juli 2009 og så er det noen av dem som gjøre seg mindre enn det de er og nesten gjemmer seg fordi folk disser dem nettopp fordi de er pene, er en sannhet..! Nå virker det ikke akkurat som om det er så mange pene folk som gjør seg mindre og gjemmer seg her inne. Jeg snakker om her inne på forumet, ikke ute i den virkelige verden. Har aldri møtt noen in real life som går rundt og skryter av hvor pene og vakre de selv er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 20. juli 2009 #34 Del Skrevet 20. juli 2009 du er et veldig tomt menneske. I mitt yrke ser jeg mange pene kvinner med høy utdannelse (master) som har flotte partnere på deres eget nivå. Jeg har ikke én gang hørt noen av disse kvinnene nevne sitt utseende, selv om mange er utrolig flotte. Fordi det rett og slett er tacky. Det finnes regler om hva man sier og hva man ikke sier. Man snakker ikke om penger når man har penger og man snakker ikke om utseende, spesielt da dette er en "egenskap" som man blir født med. Du har virkelig mistolket hvordan livet fungerer, fordi du ikke har tilgang til visse kretser. Og kjære deg, jeg har aldri sett en mann som har vært verdt noe selv gå for en pen men dum kvinne. Hvorfor skulle han det, når det finnes vakre og smarte, velutdannete damer? Men du finner sikkert noen på ditt intellektuelle nivå og så kan du trøste deg med at han valgte deg for utseende, for mer er der ikke, hverken hos deg eller ham... Nå vet jeg at jeg har provosert deg litt - og det har jeg gjordt med vilje , men det har sannelig du også : ) Intrisangt å se hva DU vil trøste deg selv med... - kommer med en masse usanne sterio type utsagn om " pene " som bare er " myter " skapt av sjalu folk - tenker jeg , om innlegget ditt ovenfor ! Hvis du syns alle disse trådene om utseende osv er så kvalme - så er det bare å holde seg unna dem . Er ingen som tvinger deg til å lese de trådene - dersom du føler deg støtt av dem . Hvorfor oppsøke tråder du selv blir støtt av og dårlig humør av ? Er nok av andre tråder å velge mellom her inne for deg også . Er ingen som tvinger deg . Jeg syns trådene er intrisange . Syns det er intrisangt å lese om andre folk som har vært utsatt for sjalusi av andre -eller vanskeligheter pga utseendet . Det er et faktum at det eksisterer . Så finner det underholdende & morro å lese hva andre har opplevd på den fronten ! Jeg syns derfor ikke trådene er støtende i det hele tatt . - bare underholdende ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 20. juli 2009 #35 Del Skrevet 20. juli 2009 du er et veldig tomt menneske. I mitt yrke ser jeg mange pene kvinner med høy utdannelse (master) som har flotte partnere på deres eget nivå. Jeg har ikke én gang hørt noen av disse kvinnene nevne sitt utseende, selv om mange er utrolig flotte. Fordi det rett og slett er tacky. Det finnes regler om hva man sier og hva man ikke sier. Man snakker ikke om penger når man har penger og man snakker ikke om utseende, spesielt da dette er en "egenskap" som man blir født med. Du har virkelig mistolket hvordan livet fungerer, fordi du ikke har tilgang til visse kretser. Og kjære deg, jeg har aldri sett en mann som har vært verdt noe selv gå for en pen men dum kvinne. Hvorfor skulle han det, når det finnes vakre og smarte, velutdannete damer? Men du finner sikkert noen på ditt intellektuelle nivå og så kan du trøste deg med at han valgte deg for utseende, for mer er der ikke, hverken hos deg eller ham... At et pent ytre er en egenskap man er født med er alltid tilfellet. Hørt om "Den stygge andungen"? Det gjelder ikke bare "fugleverden", for å si det slik... Jeg var aldri en av "de peneste og mest populære" jentene på barne- og ungdomsskolen eller videregående, for den saks skyld. Jeg var langt fra populær og ikke "pen" eller "søt". Jeg synes jeg er på det "nivået" nå (en7-8er som jeg skrev i tidligere innlegg) og synes jeg har blitt penere med årene. Er forøvrig enig med deg mtp. at man ikke går rundt og snakker om sitt utseende. Nei jeg gjør ikke det (hvorfor i all verdenskulle jeg det?), og jeg er langt fra overlegen, ubehagelig, klysete og ekkel med andre mennesker. Man må da få lov til å være fornøyd med sitt eget utseende uten at man skal bli stemplet slik(jfr. Janteloven). Mener dere å svare i slike tråder på internett å "gå rundt å snakke om/ skryte over hvor pen man er?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 20. juli 2009 #36 Del Skrevet 20. juli 2009 Ja da...huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 20. juli 2009 #37 Del Skrevet 20. juli 2009 Muligens med unntak av hun naboen i Full House. Ja, Gibbler er blant de mindre heldige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. juli 2009 #38 Del Skrevet 20. juli 2009 Ja, Gibbler er blant de mindre heldige... Jeg tror hun er penere i dag som voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 20. juli 2009 #39 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvis noen lurer på om de er pene eller ikke, så er det bare å sende meg et bilde av seg selv til mailen min, så skal jeg fortelle deg hva du egentlig er For my eyes only - selvfølgelig Æh, du hadde aldri sagt til noen at de ikke er pene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest November Skrevet 20. juli 2009 #40 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg finner noe pent i alle mennesker, noen har fine øyne, noen har lekre lepper eller fint hår. Så at alle sier at de er pene er ikke noe rart Hvorfor stresse over utseende? Gosj, alle er forskjellige, og pene på hver sin måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå