Gå til innhold

Flere som har lyst på kjæreste..

Brianna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva som er før Oslo spørs vel bare hvor man kommer fra? ;)

derfor jeg skrev "før" eller "utenfor" med de appostrofene... ;)

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kommer ann på om det er - "utenfor" oslo: drammen osv. eller "før" oslo: moss,fredrikstad osv.

Jepp. Kommer ikke til å fortelle hvor, men du kan? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke interessant, dessverre. For ung. :)

Du er for ung? Jeg er for ung? :popcorn: Kan vel uansett si østfold eller ei, for nysgjerrighetens skyld hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg er for ung. :)

Bor rett ved grensen til østfold. ;)

Oki. :filer: :gjeiper:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Vet ikke egentlig noe mer enn deg. Var bare hele situasjonen. :)

Hehe, javel. Det begynner jo å bli sent, kanskje det er derfor du fniser :gjeiper:. Var jo ikke noe mer enn "fra hvor? østfold, du? for ung, men hvor, ved østf" :klø: Ser ikke den store humoren hehe....Ble til at jeg var nysgjerrig på alderen din...men tør ikke spørre...siden du ler av meg. :snurt:

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld! :sjenert:

Aha, kanskje vi bor nærme hverandre da.... :ninja:

27 og ca 35 funker jo. Det er jo inn for kvinner å ha en yngre mann. :gjeiper:

Tror nok trommehinnene mine er trygge allikevel - det var vel naboen som skrek utenfor her samtidig som deg, tenker jeg... :fnise:

Jeg bor "før" Oslo, jeg... så det er i feil retning... i forhold til der du holder stand...

(og er det in for kvinner å ha yngre menn? jeg har ikke vært veldig aktiv selv på de datingsidene jeg er registrert, men jeg får hele tiden brev fra yngre menn, jeg... så det virker som det er in for yngre menn å sikte mot litt eldre damer... den yngste som skrev til meg var 22...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är 19! Bor snart oppe i kalde nord! Får håpe jeg finner meg en barsk kar der :strix:

Jeg bor for tiden i det kalde nord og jeg har fått veldig mange positive tilbakemeldinger på mine barske, tradisjonelle og konservative holdninger her på forumet. Din drømmemann, mao. (og så er jeg så glad i tenåringsjenter, da gitt :rødme: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...