Gjest A Skrevet 21. juli 2009 #141 Del Skrevet 21. juli 2009 Du glemte å skrive hvor i landet du bor, hvor gammel du er og om du er søt hehe Hehe. Her røper jeg ikke mye, du. Tror jeg er ganske søt, da, men vanskelig å bedømme sitt eget utseende, synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #142 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg slenger meg på her jeg. Jeg vil ha kjæreste, og det litt kjapt! Men mitt "problem" er også det at jeg er VELDIG kresen. F. eks synes jeg piercinger andre steder enn øra er direkte ekkelt. Jeg vil ha en dame som ikke er altfor høy og ikke syltynn som en blomst. Men hun skal være livsglad, morsom, aktiv (kan være lat, men ikek ha noe imot gå/jogge-turer og søt. Mange venner er ett pluss, men ikke noe å stresse over. Ellers kan jeg skrive en laaang liste: - Glad i barn og dyr - Glad i å slappe av - Glad i å trene / mosjonere - Bruke litt tid på utseendet. Ikke 4kilo sminketryne da. - GOD HYGIENE. Dette er viktig for meg. - Tåle at menn er menn, la oss se på sport og ikke paradise hotell! - Like å se filmer i helgene. Ikke feste hver eneste helg - Kan vise at hun elsker og stoler på meg. F. eks sovne i armene mine. - Også helst kilen som bare det da! ++++++ Det er så masse man kan inkludere at det nesten er skremmende! JEG SAVNER EN Å ELSKE, OG SOM ELSKER MEG. for å si det rett ut og enkelt og greit. Hvor kan jeg finne hun? HEEER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 21. juli 2009 #143 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg slenger meg på her jeg. Jeg vil ha kjæreste, og det litt kjapt! Men mitt "problem" er også det at jeg er VELDIG kresen. F. eks synes jeg piercinger andre steder enn øra er direkte ekkelt. Jeg vil ha en dame som ikke er altfor høy og ikke syltynn som en blomst. Men hun skal være livsglad, morsom, aktiv (kan være lat, men ikek ha noe imot gå/jogge-turer og søt. Mange venner er ett pluss, men ikke noe å stresse over. Ellers kan jeg skrive en laaang liste: - Glad i barn og dyr - Glad i å slappe av - Glad i å trene / mosjonere - Bruke litt tid på utseendet. Ikke 4kilo sminketryne da. - GOD HYGIENE. Dette er viktig for meg. - Tåle at menn er menn, la oss se på sport og ikke paradise hotell! - Like å se filmer i helgene. Ikke feste hver eneste helg - Kan vise at hun elsker og stoler på meg. F. eks sovne i armene mine. - Også helst kilen som bare det da! ++++++ Det er så masse man kan inkludere at det nesten er skremmende! JEG SAVNER EN Å ELSKE, OG SOM ELSKER MEG. for å si det rett ut og enkelt og greit. Hvor kan jeg finne hun? Her!!! Hehe, det sto mye bra der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 21. juli 2009 #144 Del Skrevet 21. juli 2009 hehe. Kanskje det er håp for meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #145 Del Skrevet 21. juli 2009 Hadde jeg bare vært litt eldre hadde jeg meldt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 21. juli 2009 #146 Del Skrevet 21. juli 2009 Hadde jeg bare vært litt eldre hadde jeg meldt meg. Så ung ja, det var da synd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #147 Del Skrevet 21. juli 2009 Hehe, ja. Jeg får nok ikke noen å være glad i før jeg er eldre. Orker ikke tanken på gutter på min egen alder. Fysj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 21. juli 2009 #148 Del Skrevet 21. juli 2009 Hehe, ja. Jeg får nok ikke noen å være glad i før jeg er eldre. Orker ikke tanken på gutter på min egen alder. Fysj.. Uten at noen skal stemple meg som "online flørtepus" her, men kan jeg spørre om alder? ble bare nysjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #149 Del Skrevet 21. juli 2009 Ca. 15. Hadde faktisk ønsket jeg var et par år eldre - som jeg føler meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #150 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hehe. Her røper jeg ikke mye, du. Tror jeg er ganske søt, da, men vanskelig å bedømme sitt eget utseende, synes jeg.. Du finner mailen min under profilen min her - hvis du føler for det Men du bør ikke være mye yngre enn 35 år og bo på østlandet. Endret 21. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 21. juli 2009 #151 Del Skrevet 21. juli 2009 hehe. Kanskje det er håp for meg enda Selvfølgelig! Det er nok håp for både deg, meg og alle andre single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 21. juli 2009 #152 Del Skrevet 21. juli 2009 Ca. 15. Hadde faktisk ønsket jeg var et par år eldre - som jeg føler meg. Du er ikke alene der gitt! Jenter i 18-20 års alderen er vel ikke akk. de som ser etter noe faste forhold for å si det mildt Selvfølgelig! Det er nok håp for både deg, meg og alle andre single. Da får jeg ta ditt ord på det unge dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A Skrevet 21. juli 2009 #153 Del Skrevet 21. juli 2009 Du finner mailen min under profilen min her - hvis du føler for det Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #154 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvor gammel er du? Ehhhhh - for å si det sånn - du bør ikke være særlig yngre enn 35 år og bo på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #155 Del Skrevet 21. juli 2009 Du er ikke alene der gitt! Jenter i 18-20 års alderen er vel ikke akk. de som ser etter noe faste forhold for å si det mildt Kanskje ikke. Jeg synes du høres ut som en utrolig hyggelig gutt. Spesielt et av punktene snakket hvertfall til meg. Du finner helt garantert noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A Skrevet 21. juli 2009 #156 Del Skrevet 21. juli 2009 Ehhhhh - for å si det sånn - du bør ikke være særlig yngre enn 35 år og bo på østlandet. Er du 40? Vel, da er jeg for ung.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engel med sorte vinger Skrevet 21. juli 2009 #157 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Kunne vel egentlig tenkt meg en kjæreste snart jeg også! Er en smule sjenert, men øver meg på å bli tøffere Kunne tenkt meg en kar som er snill, har litt tørr humor, liker musikk og tåler gneldrebikkja mi Endret 21. juli 2009 av engel med sorte vinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #158 Del Skrevet 21. juli 2009 Er du 40? Vel, da er jeg for ung.. Greit nok. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 21. juli 2009 #159 Del Skrevet 21. juli 2009 Kanskje ikke. Jeg synes du høres ut som en utrolig hyggelig gutt. Spesielt et av punktene snakket hvertfall til meg. Du finner helt garantert noen. Takk takk, det samme tilbake! :)Etter ett år med motgang må det jo dukke opp noen snart. Du kan jo sende en PM om du kjeder deg. Jeg har en heeeel kveld hvor jeg skal surfe nettet uten noen planer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #160 Del Skrevet 21. juli 2009 Takk takk, det samme tilbake! :)Etter ett år med motgang må det jo dukke opp noen snart. Du kan jo sende en PM om du kjeder deg. Jeg har en heeeel kveld hvor jeg skal surfe nettet uten noen planer! Hehe, jeg er jo ikke medlem så kan ikke sende PM, men om du skriver MSN-adressen din i profilen din eller her, så kan jeg jo legge deg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå