Gå til innhold

Flere som har lyst på kjæreste..

Brianna

Anbefalte innlegg

Jo, det er vel så :) hehe Mye som ikke passet da eller?

Jeg husker ikke eksakt hva du ramset opp, bare at det var mange punkter jeg nikket til :sjenert: helt til det kom til kropp og sånn, tror jeg...

Endret av Polly Ester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To år mellom forelskelser er lang tid?!? Hallo! *se i den personlige mentale almanakken at det er snakk om minst fem år siden sist*

For min del er dette alt for lenge... I NEED LOVE. GIVE MED SOME LOVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror sist jeg var forelska var i fjor.. eller i forfjor...æsj husker ikke en gang, men det haster ikke. Deilig å være singel også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt dumt, er jo at en ikke bare kan ta en kjæreste for å ha en kjæreste lissom. Er jo noen som har et ganske så avslappet forhold til å bli sammen med noen - holder at begge er single og at kjemien er sånn ok. For min del klarer jeg ikke å bli kjæreste med noen så sant jeg ikke er skikkelig interessert/forelsket.... :sjenert: Vil jo ha en jente som man syns er helt topp og stolt "viser" frem, ikke en man har et mer kompis forhold til.

(Ikke at å vise frem jenta som et objekt er det jeg sikter til - jeg nyanserer i tilfelle Ottar f.eks. leser på forumet. :lur::fnise: )

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å finne noen er ikke lett nei. Så lenge du leter etter noen tviler eg du finner en kjæreste. Da blir det for mye analysering av personer. Bare "enjoy the ride" syn på det "lønner" ser synest nå eg. Er det en/ei som virker koselig osv osv.. så bli bedre kjent da vel. Kvalitetene for at et forhold skal fungere bra finner du ikke ut ved å se på folka. Ja du kan bli stup forelska i noen, men hva skjer når det er over? og du ser hvordan personen faktisk er.... Kommer vel ann på personen en er selv og ;). Er nå delvis havna på leting eg og men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke eksakt hva du ramset opp, bare at det var mange punkter jeg nikket til :sjenert: helt til det kom til kropp og sånn, tror jeg...

Du tenker vel på dette da:

Du må være feminin og litt søt (i dine egne øyne) og ikke kraftig bygd - ettersom jeg ikke er det. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel hehe

Min teori er vel at omtrent like barn leker best, og jeg må vel betegnes som slank. På den annen side syns jo mange kvinner at med bare 1 kg ekstra så er de tykke. Men jeg kjenner jo ikke deg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er litt dumt, er jo at en ikke bare kan ta en kjæreste for å ha en kjæreste lissom. Er jo noen som har et ganske så avslappet forhold til å bli sammen med noen - holder at begge er single og at kjemien er sånn ok. For min del klarer jeg ikke å bli kjæreste med noen så sant jeg ikke er skikkelig interessert/forelsket.... :sjenert: Vil jo ha en jente som man syns er helt topp og stolt "viser" frem, ikke en man har et mer kompis forhold til.

(Ikke at å vise frem jenta som et objekt er det jeg sikter til - jeg nyanserer i tilfelle Ottar f.eks. leser på forumet. :lur::fnise: )

Helt enig med deg... å bli kjæreste bare for å bli kjæreste syns ikke jeg noe om heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker vel på dette da:

Du må være feminin og litt søt (i dine egne øyne) og ikke kraftig bygd - ettersom jeg ikke er det. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel hehe

Min teori er vel at omtrent like barn leker best, og jeg må vel betegnes som slank. På den annen side syns jo mange kvinner at med bare 1 kg ekstra så er de tykke. Men jeg kjenner jo ikke deg ....

Jeg er både feminin og litt søt, men det er mer enn 1 kg ekstra her... hehe

Ønsker deg lykke til videre i jakten på kjærligheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både feminin og litt søt, men det er mer enn 1 kg ekstra her... hehe

Ønsker deg lykke til videre i jakten på kjærligheten. :)

Okay. Det er jo ikke enkelt uten å ha sett deg, men jeg tolker da svaret ditt som at du ville finne meg for spinkel etter din smak.

Og jeg håper virkelig at du snart finner han du leter etter også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Nå fikk jeg plutselig følelsen av at jeg har uttrykt meg litt dårlig! Jeg er ikke en overfladisk person! Utseendet er ikke avgjørende på noen måte.. men alle har jo preferanser :) jeg har dessuten en historie der dette er typen jeg faller for, jeg har ikke nevnt kjekk i beskrivelsen. Det blir han uansett om jeg er forelsket :sjenert:

Siterer denne jeg, siden jeg ikke gidder lese flere innlegg

Utseende er selvfølgelig en avgjørende faktor (på linje med en haug av andre faktorer) for alle mennesker. Det handler ikke om å være overfladisk i det hele tatt. Jeg er kresen, og selv om jeg har blitt singel igjen har jeg tenkt å fortsette med det. Men som du sier, først og fremst i forhold til kjemi og forelskelse. Men dit kommer man ikke om man ikke finner personen attraktiv/tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det handler om et mønster, og derfor er det bra å reflektere slik du har gjort. Hadde exen noe å bidra med da?

Han hadde da noe å komme med, men la det meste av skylda over på seg selv. Han ville være sammen, og så ville han ikke og så visste han ikke. Jo mer han såra meg jo verre ble det for han å forholde seg til meg.

Jeg er likedan, velger feil menn. De er pene og selvsikre, men useriøse som det aldri kan utvikle seg med. Jeg lurer også på hvorfor det skjer gang på gang. Faan.

Ja, hvorfor skjer det hele tiden? Selv om man har in mistanke om at den nye mannen man har møtt ikke er seriøs, har vi kanskje et håp om at vi tar feil.

Anyway, yes jeg vil ha en kjæreste! Og jeg har skjønt at jeg må jobbe for det, dvs gå ut i verden og delta i whatever
.

Det er bra, man må ikke gi opp. Og man treffer jo ingen av å sitte hjemme i sofan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mao så må du lete etter en rolig og snill fyr. Problemet er jo at en slik mann aldri vil tenne deg.

Håper du tar feil, at jeg møter en slik fyr og at følelsene kommer når vi blir bedre kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Er det ikke bedre å havne sammen med en som ikke kritiserer deg?

Hvorfor skal noen forandres?

Jeg tenker at for å havne med en bra fyr, må jeg forandre meg. Når man ofte havner med menn som ikke behandler en bra, men godtar dette, mister man respekt for seg selv. Hvordan kan jeg bli møtt med respekt hvis jeg ikke respekterer meg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Han hadde da noe å komme med, men la det meste av skylda over på seg selv. Han ville være sammen, og så ville han ikke og så visste han ikke. Jo mer han såra meg jo verre ble det for han å forholde seg til meg.

Ja, hvorfor skjer det hele tiden? Selv om man har in mistanke om at den nye mannen man har møtt ikke er seriøs, har vi kanskje et håp om at vi tar feil..

Det er bra, man må ikke gi opp. Og man treffer jo ingen av å sitte hjemme i sofan:)

Ja, det blir nesten som de damene som prøver å omvende homser. Nei, seriøst, tror du er inne på noe her.

For mitt vedkommende sitter mønsteret siden barndommen. Jeg har skrevet ned tanker omkring dette og på en måte kommet videre, men så møter jeg en kjekkas på by'n og alt jeg har lært er glemt. Må jeg virkelig slutte å gå på by'n?! Elsker å danse og flørte. Og i årenes løp har jeg enda ikke opplevd å blitt kjent med en kar på butikken, kafeen, whatever. Det blir ute på by'n eller på jobb, som desverre er full av kjerringer.

Jeg tenker at for å havne med en bra fyr, må jeg forandre meg. Når man ofte havner med menn som ikke behandler en bra, men godtar dette, mister man respekt for seg selv. Hvordan kan jeg bli møtt med respekt hvis jeg ikke respekterer meg selv?

Ikke sant! Det handler jo ikke om å gjøre seg til en pleaser, men om å bli bevisst egne feil man gjør. Og dette med respekt...jeg står opp for meg selv på alle områder, men med menn går det ad dundas. Det er som en bruker her skrev; da vil du ikke tenne på fyren, om det er en såkalt snill fyr. Huff, og det går on and on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mitt vedkommende sitter mønsteret siden barndommen.

Hvilket mønster gjenkjente du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvrespekt er veldig viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på her jeg. Jeg vil ha kjæreste, og det litt kjapt! Men mitt "problem" er også det at jeg er VELDIG kresen. F. eks synes jeg piercinger andre steder enn øra er direkte ekkelt. Jeg vil ha en dame som ikke er altfor høy og ikke syltynn som en blomst. Men hun skal være livsglad, morsom, aktiv (kan være lat, men ikek ha noe imot gå/jogge-turer og søt. Mange venner er ett pluss, men ikke noe å stresse over. Ellers kan jeg skrive en laaang liste:

- Glad i barn og dyr

- Glad i å slappe av

- Glad i å trene / mosjonere

- Bruke litt tid på utseendet. Ikke 4kilo sminketryne da. ;)

- GOD HYGIENE. Dette er viktig for meg.

- Tåle at menn er menn, la oss se på sport og ikke paradise hotell!

- Like å se filmer i helgene. Ikke feste hver eneste helg :)

- Kan vise at hun elsker og stoler på meg. F. eks sovne i armene mine.

- Også helst kilen som bare det da!

++++++ Det er så masse man kan inkludere at det nesten er skremmende!

JEG SAVNER EN Å ELSKE, OG SOM ELSKER MEG. for å si det rett ut og enkelt og greit.

Hvor kan jeg finne hun? :roll:

Endret av Mr.Guy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også utrolig lyst på en å la all kjærligheten min gå utover. :) Jeg vil ha en som elsker meg av hele sitt hjerte, og som viser det i hvert blikk.

Hvor er du..?

Jeg er fortsatt ung, men hva hjelper det når mange kvelder går med til å gråte over det jeg savner?

Jeg er også utrolig kresen. Høy IQ, intellektuell, omsorgsfull og forståelsesfull samt at han trener og har et ok utseendet er ting jeg ønsker meg, også er det ting som religion, holdninger, synspunkter, røyking (fysj), det å elske dyr osv. Lurer på når min mann kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også utrolig lyst på en å la all kjærligheten min gå utover. :) Jeg vil ha en som elsker meg av hele sitt hjerte, og som viser det i hvert blikk.

Hvor er du..?

Jeg er fortsatt ung, men hva hjelper det når mange kvelder går med til å gråte over det jeg savner?

Jeg er også utrolig kresen. Høy IQ, intellektuell, omsorgsfull og forståelsesfull samt at han trener og har et ok utseendet er ting jeg ønsker meg, også er det ting som religion, holdninger, synspunkter, røyking (fysj), det å elske dyr osv. Lurer på når min mann kommer. :)

Du glemte å skrive hvor i landet du bor, hvor gammel du er og om du er søt :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her jeg. Jeg vil ha kjæreste, og det litt kjapt! Men mitt "problem" er også det at jeg er VELDIG kresen. F. eks synes jeg piercinger andre steder enn øra er direkte ekkelt. Jeg vil ha en dame som ikke er altfor høy og ikke syltynn som en blomst. Men hun skal være livsglad, morsom, aktiv (kan være lat, men ikek ha noe imot gå/jogge-turer og søt. Mange venner er ett pluss, men ikke noe å stresse over. Ellers kan jeg skrive en laaang liste:

- Glad i barn og dyr

- Glad i å slappe av

- Glad i å trene / mosjonere

- Bruke litt tid på utseendet. Ikke 4kilo sminketryne da. ;)

- GOD HYGIENE. Dette er viktig for meg.

- Tåle at menn er menn, la oss se på sport og ikke paradise hotell!

- Like å se filmer i helgene. Ikke feste hver eneste helg :)

- Kan vise at hun elsker og stoler på meg. F. eks sovne i armene mine.

- Også helst kilen som bare det da!

++++++ Det er så masse man kan inkludere at det nesten er skremmende!

JEG SAVNER EN Å ELSKE, OG SOM ELSKER MEG. for å si det rett ut og enkelt og greit.

Hvor kan jeg finne hun? :roll:

Hehe, du høres jo ut som en utrolig flott mann, da - som sikkert finner den rette om ikke lenge. Hvor gammel er du?

Må innrømme jeg ble litt skremt av feilen i den siste setningen.. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...