Gå til innhold

Flere som har lyst på kjæreste..

Brianna

Anbefalte innlegg

Hallo, kjekke og rike menn, er jo ofte sammen med middelmådige kvinner, så det menn her sier stemmer jo ikke alltid...

Jepp, er nok mange gamle tanter som har levd i den troen :)

Kronprisen hadde forøvrig pene damer tidligere, men alle ble lei av ham ganske raskt.

Endret av PeeWee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jepp, er nok mange gamle tanter som har levd i den troen :)

Kronprisen hadde forøvrig pene damer tidligere, men alle ble lei av ham ganske raskt.

Hva synes du om alle eksemplene jeg kom med da: alle navnene?

Du mener at det er "tro" at kjekke Tobakks-Andresen er gift med en midelmådig flyvertinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Av og til treffer man mennesker man har en spesiell kjemi med, da spiller utsendet og status fint liten rolle.

Dere som kartogoriserer mennesker inn i roller basert på egne selvoppfatninger bør virkelig reflektere mer over verdier og hva som er nettopp VIRKELIG. Alle mennesker er ikke kysniske og kun ute etter å dekke egne behov, det finnes faktisk ekte mennesker der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hallo, kjekke og rike menn, er jo ofte sammen med middelmådige kvinner, så det menn her sier stemmer jo ikke alltid...

Tobakks-Andresen er sammen med en lubben og halvgammel flyvertinne med kort Gro Harlem Brundtland-hårfrisyre, og hesteansikt-look,

Reitan-brødrene er sammen med helt middelmådige damer,

Kronprinsen giftet seg med en middelmådig jente på trygd med middelmådig utseende, uten utdanning, og fra et lavere middelklassehjem,

Kongefamilien Europa over har giftet seg med søte jenter, men som kommer fra arbeider- eller vanlig middelklassehjem, noen mindre søte, andre mer søte

Flere norske menn i finanslivet har funnet seg middelmådige piker, både i utseende og utdanning...

Så forstår ikke helt det der med at de "kjekke, høye og mørke" er så kresne når det kommer til skillet mellom ONS og forhold, slik Brutal Mann hevder.

Det er sant. En mann som jeg datet lenge og som hadde to mastere og en høy stilling i norsk næringsliv i tillegg til å være dritfin ville ikke ha et forhold med meg, selv om jeg er pen, velutdannet og kommer fra en fin familie. Fordi våre personligheter ikke passet sammen 100% rett og slett. Og dette følte jeg også. Derimot ville han gifte seg med en jente han møtte på sydentur som jobbet som servitør og som, slik jeg ser det, ikke er i stand til å binde to ord sammen på en fornuftig måte. Ikke særlig pen var hun heller. Så go figure....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til treffer man mennesker man har en spesiell kjemi med, da spiller utsendet og status fint liten rolle.

Dere som kartogoriserer mennesker inn i roller basert på egne selvoppfatninger bør virkelig reflektere mer over verdier og hva som er nettopp VIRKELIG. Alle mennesker er ikke kysniske og kun ute etter å dekke egne behov, det finnes faktisk ekte mennesker der ute.

Hvilke andre måter skal vi kategorisere mennesker i om vi ikke skal bruke vår egen oppfatning?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om alle eksemplene jeg kom med da: alle navnene?

Du mener at det er "tro" at kjekke Tobakks-Andresen er gift med en midelmådig flyvertinne?

Hvis det du sier er sant at alle kan få en ekstremt attraktiv mann, hvorfor henger da de samme damene på de samme sjekkestedene år etter år? Kan du forresten nevne eksempler på konkrete damer link så de kan bedømmes? Krompen har ikke bedre fordi ingen bedre orket ham når alt kom til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hvis det du sier er sant at alle kan få en ekstremt attraktiv mann, hvorfor henger da de samme damene på de samme sjekkestedene år etter år? Kan du forresten nevne eksempler på konkrete damer link så de kan bedømmes? Krompen har ikke bedre fordi ingen bedre orket ham når alt kom til alt.

Monica Tønnesen Reitan (konen til Rema-Reitan) kan du søke opp i Facebook, og se bildet der.

Slik ser konen til Tobakks-Andresen ut:

http://www.kjendis.no/2007/12/21/521892.html

Da ser du jo eksempler på middelmådighet i utseende og stil forøvrig.

Det du egentlig sier om krinprinsen er jo at han måtte ta til takke med Mette-Marit, for ingen andre ville ha ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derimot ville han gifte seg med en jente han møtte på sydentur som jobbet som servitør og som, slik jeg ser det, ikke er i stand til å binde to ord sammen på en fornuftig måte. Ikke særlig pen var hun heller. Så go figure....

Er jo mulig at hun fortsatt var smartere enn deg? Det er også mulig at slike menn ønsker en kone som ikke lager for mye bråk de kan ha hjemme og avle barn sammen med, mens de koser seg med andre vakre kvinner ved siden av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, må bare få det ut:

Jeg vil ha kjæreste nå! Ønsker å ha en som bare har øyne for meg.. :rødme:

Jeg er faktisk pen, morsom, søt og smart! :) SÅ HVOR ER DU? Er det noen som føler på samme måte? Hvorfor kommer ikke prince charming ridende og snapper meg opp snart? Vet jeg er kresen, men tross alt.. jeg er verdens beste kjæreste!! Hvor skal jeg la deg finne meg? :yvonne:

Har noen et trøstende ord eller to? Noen tips for hvordan jeg føler meg? :) Føler alle møter noen for tiden, unntatt meg.

Lyst på kjæreste jeg også, og føler alle andre treffer noen ja :kjefte:

Hun bør ikke komme ridende på en hvit hest da, det holder at hun kommer spankulerende i høye heler....kort skjørt....svart skjørt....hvit bluse....kremt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mette-Marit var jo med i et sjekkeprogram på TV Norge før hun traff kronprisen, etter Morten Borg fra nattklubben.

Det viser at det er håp for alle uansett bakgrunn og utseende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på kjæreste jeg også, og føler alle andre treffer noen ja :kjefte:

Hun bør ikke komme ridende på en hvit hest da, det holder at hun kommer spankulerende i høye heler....kort skjørt....svart skjørt....hvit bluse....kremt... :ler:

Så hyggelig at noen faktisk holder seg til den opprinnelige tråden! :) hadde gitt opp nå jeg. Den handlet liksom om noe helt annet. Men det er greit. Fortell litt om hvordan kjæreste du faktisk VIL ha da, kristian82. Så kan vi har vår egen parallelle tråd her, i tillegg til den andre diskusjonen. Har absolutt ingenting å gjøre i dag, så følte for å pjate litt på KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, må bare få det ut:

Jeg vil ha kjæreste nå! Ønsker å ha en som bare har øyne for meg.. :rødme:

Det vil jeg og. Skikkelig selvmedlidene søndag i dag.

Har analysert meg selv inn og ut, snakket med ex som behandlet meg dårlig - alt for å finne ut hva jeg gjør galt.

Nå dater jeg kun menn jeg før aldri kunne falt for. Prøver å bli kjent for å se om tiltrekning kan komme snikende, men lite spenning så langt. Blir mer som å være ute med en kompis.

Er ikke spesielt kresen heller. Vil ha en mann med god arbeidsmoral, innlevelse, interesse for samfunnet og som må være snill. Det må da finnes mange slike menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at noen faktisk holder seg til den opprinnelige tråden! :) hadde gitt opp nå jeg. Den handlet liksom om noe helt annet. Men det er greit. Fortell litt om hvordan kjæreste du faktisk VIL ha da, kristian82. Så kan vi har vår egen parallelle tråd her, i tillegg til den andre diskusjonen. Har absolutt ingenting å gjøre i dag, så følte for å pjate litt på KG :)

Ja, tråden sporet av ja hehe.

Jeg VIL ha en kjæreste som er snill, har humor, trofast, liker å gjøre ting sammen, en jente som er ærlig selv om hun tror/vet at du kommer til å synes sannheten er "småkjip", lojal, spontan, kosete, leken, og seff må hun være glad i meg da ;). Utseendemessig syns jeg det er maange vakre norske jenter, så en blondine, brunette, høy,lav, tynn,normal, kraftig, med et søtt smil og en fin rompe hadde nok falt i smak. :gjeiper:

Du da, hva slags kjæreste vil du ha? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har analysert meg selv inn og ut, snakket med ex som behandlet meg dårlig - alt for å finne ut hva jeg gjør galt.

Dette kan da ikke ha vært konstruktivt for deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha en kjæreste... så det er ikke bare dere to, Brianna og Kristian... hehe

Men, jeg vet ikke hvor MYE jeg vil ha kjæreste enda... hvor viktig det er for meg... men, jeg savner en armkrok og en å sovne sammen med og våkne opp sammen med... en å snakke med.

Og å være snill og ha humor og være ærlig er de egenskapene jeg setter høyest hos en mann også... og et pluss å være kosete... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha en mann med god arbeidsmoral og som må være snill. Det må da finnes mange slike menn?

Nei, det finnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dette kan da ikke ha vært konstruktivt for deg eller?

Faktisk. Når jeg ofte faller for menn som ikke behandler meg bra, må jeg finne ut hva det er med meg. Jeg kan ikke forandre andre, må se på hva jeg kan endre med meg selv. Vet ikke jeg hvordan han "leser" meg, hvordan kan jeg utvikle meg da? Heller få et eller annet ut av det, enn å ha kastet bort tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg er også ute etter "den rette" - så hvis du er her, så er det bare å kontakte meg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk. Når jeg ofte faller for menn som ikke behandler meg bra, må jeg finne ut hva det er med meg. Jeg kan ikke forandre andre, må se på hva jeg kan endre med meg selv. Vet ikke jeg hvordan han "leser" meg, hvordan kan jeg utvikle meg da? Heller få et eller annet ut av det, enn å ha kastet bort tida.

Det står vel ikke akkurat stemplet i panna på noen at han kommer til å behandle deg dårlig da men. Sikker på at du velger sånne bevisst, og at du ikke bare har hatt uflaks hittil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...