Brianna Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 19. juli 2009 Vel gjør som du anbefaler andre, ut og let! Selvtillit er bra det, håper bare du ikke er så selvsikker i det virkelige liv som her, for det kan skremme oss normale ganske fort.. Det er jeg absolutt ikke.. har god selvtillitt, men ville ikke drømt om å snakke om meg selv på denne måten som her i virkeligheten.. det kalles ydmykhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #22 Del Skrevet 19. juli 2009 Nei, det skal ikke være lett! Haha, så det først når du påpekte det hvor håpløst jeg framstilte det. Men har han disse egenskapene er han en sikker vinner ganske så sikkert hos meg i hvert fall: - høy og mørk (ikke en nødvendighet, kan diskuteres) - morsom - opptatt av utseende til en viss grad (trener, kler seg bra) - har mange venner, er glad i å sosialisere seg Dette er egenskaper jeg setter veldig pris på De mennene som behandler deg bra, som en prinsesse, finner du på NTH, fra siv.ing. studiet. Det er ordentlige menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tja Skrevet 19. juli 2009 #23 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er bra, da er det nok bare å vente Den "rette" kommer når du minst aner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brianna Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 19. juli 2009 De mennene som behandler deg bra, som en prinsesse, finner du på NTH, fra siv.ing. studiet. Det er ordentlige menn. Virkelig? Da skal jeg lete der ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brianna Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er bra, da er det nok bare å vente Den "rette" kommer når du minst aner det. Det er det folk sier til meg hele tiden, men jeg er alt for utålmodig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tja Skrevet 19. juli 2009 #26 Del Skrevet 19. juli 2009 Vel, kan ikke tvinge det frem, tror jeg er litt som deg, føler at hver dag som singel er en dag bortkastet, merkelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #27 Del Skrevet 19. juli 2009 Nei, det skal ikke være lett! Haha, så det først når du påpekte det hvor håpløst jeg framstilte det. Men har han disse egenskapene er han en sikker vinner ganske så sikkert hos meg i hvert fall: - høy og mørk (ikke en nødvendighet, kan diskuteres) - morsom - opptatt av utseende til en viss grad (trener, kler seg bra) - har mange venner, er glad i å sosialisere seg Dette er egenskaper jeg setter veldig pris på Å finne en som er morsom hele tiden er bare ikke realistisk. Og det er en ting kvinner/jenter ikke helt forstår. Mannfolk har generelt ikke det samme sosiale behovet som kvinnfolk. Menn er mer type "ensom ulv" eller "hann løve". Som regel er det kvinnen i forholdet som ordner med det sosiale. Mannen henger bare på. Tenk etter selv så ser du at det jeg sier er sant (det forutsetter vel at du har passert 30 år da men). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tja Skrevet 19. juli 2009 #28 Del Skrevet 19. juli 2009 Å finne en som er morsom hele tiden er bare ikke realistisk. Og det er en ting kvinner/jenter ikke helt forstår. Mannfolk har generelt ikke det samme sosiale behovet som kvinnfolk. Menn er mer type "ensom ulv" eller "hann løve". Som regel er det kvinnen i forholdet som ordner med det sosiale. Mannen henger bare på. Tenk etter selv så ser du at det jeg sier er sant (det forutsetter vel at du har passert 30 år da men). Hør på denne mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juli 2009 #29 Del Skrevet 19. juli 2009 Nei, det skal ikke være lett! Haha, så det først når du påpekte det hvor håpløst jeg framstilte det. Men har han disse egenskapene er han en sikker vinner ganske så sikkert hos meg i hvert fall: - høy og mørk (ikke en nødvendighet, kan diskuteres) - morsom - opptatt av utseende til en viss grad (trener, kler seg bra) - har mange venner, er glad i å sosialisere seg Dette er egenskaper jeg setter veldig pris på To overfladiske, én uhyre subjektiv, og en greit nok egenskap. Kan jeg tippe at du er rimelig ung? Finn en med samme tanker om fremtiden som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brianna Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 19. juli 2009 Å finne en som er morsom hele tiden er bare ikke realistisk. Og det er en ting kvinner/jenter ikke helt forstår. Mannfolk har generelt ikke det samme sosiale behovet som kvinnfolk. Menn er mer type "ensom ulv" eller "hann løve". Som regel er det kvinnen i forholdet som ordner med det sosiale. Mannen henger bare på. Tenk etter selv så ser du at det jeg sier er sant (det forutsetter vel at du har passert 30 år da men). Det er kanskje sant til en viss grad, men jeg vil ha en mann med mange venner og som liker å være sosial, arrangere fester etc. Og jeg krever ikke at han er morsom absolutt HELE tiden, men at han er en morsom person. Det skrus jo ikke av og på det? At han får meg til å le når jeg har en lei dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juli 2009 #31 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er bra, da er det nok bare å vente Den "rette" kommer når du minst aner det. Tull! Å finne en partner er bevisst jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brianna Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 19. juli 2009 To overfladiske, én uhyre subjektiv, og en greit nok egenskap. Kan jeg tippe at du er rimelig ung? Finn en med samme tanker om fremtiden som deg. Jeg sa jo at dette bare var "bonus"egenskaper, ikke nødvendigheter.. og ja, jeg er ganske ung.. men som sagt skjønner jeg jo at alle min e"krav" vil forsvinne dersom jeg møter han jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #33 Del Skrevet 19. juli 2009 Å finne en som er morsom hele tiden er bare ikke realistisk. Og det er en ting kvinner/jenter ikke helt forstår. Mannfolk har generelt ikke det samme sosiale behovet som kvinnfolk. Menn er mer type "ensom ulv" eller "hann løve". Som regel er det kvinnen i forholdet som ordner med det sosiale. Mannen henger bare på. Tenk etter selv så ser du at det jeg sier er sant (det forutsetter vel at du har passert 30 år da men). Hun sa jo ikke at han måtte være morsom hele tiden....men mer at han er en morsom type i vesen. De fleste vet vel at folk ikke er det hele tiden... Som regel utfyller mannen og kvinnen hverandre: og begge kan ordne med det sosiale. Mannen liker det han også. En passiv mann som bare henger etter hører oldtiden til. Er det der du lever? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 19. juli 2009 #34 Del Skrevet 19. juli 2009 - høy og mørk (ikke en nødvendighet, kan diskuteres) - morsom - opptatt av utseende til en viss grad (trener, kler seg bra) - har mange venner, er glad i å sosialisere seg Problemet er jo at dette er egenskaper som så å si alle overflatiske damer setter pris på. Konkurransen om disse mennene blir derfor ganske hard. Siden disse mennene har endel å velge mellom, så blir de også ganske overflatiske selv, og vil derfor selv også kun ha det beste. Kanskje du rett og slett ikke når opp? Det med at menn dumper deg etter relativt kort tid er et klart tegn på at du er i "godt nok for et knull men ikke for et forhold" kategorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brianna Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 19. juli 2009 Problemet er jo at dette er egenskaper som så å si alle overflatiske damer setter pris på. Konkurransen om disse mennene blir derfor ganske hard. Siden disse mennene har endel å velge mellom, så blir de også ganske overflatiske selv, og vil derfor selv også kun ha det beste. Kanskje du rett og slett ikke når opp? Det med at menn dumper deg etter relativt kort tid er et klart tegn på at du er i "godt nok for et knull men ikke for et forhold" kategorien. Ok... det var kjip tilbakemelding, spesielt det siste du sa der.. men kanskje ikke helt urettferdig. Altså, de "dumper" meg uten å ha blitt kjent med meg i det hele tatt, altså de var bare ute etter en ting i utgp... det er bare jeg som noen ganger tror at et ONS betydde mer enn det han tydeligvis mente med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brianna Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 19. juli 2009 Nå fikk jeg plutselig følelsen av at jeg har uttrykt meg litt dårlig! Jeg er ikke en overfladisk person! Utseendet er ikke avgjørende på noen måte.. men alle har jo preferanser jeg har dessuten en historie der dette er typen jeg faller for, jeg har ikke nevnt kjekk i beskrivelsen. Det blir han uansett om jeg er forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #37 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er kanskje sant til en viss grad, men jeg vil ha en mann med mange venner og som liker å være sosial, arrangere fester etc. Og jeg krever ikke at han er morsom absolutt HELE tiden, men at han er en morsom person. Det skrus jo ikke av og på det? At han får meg til å le når jeg har en lei dag.. Okay. Du er max 25 år gammel hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 19. juli 2009 #38 Del Skrevet 19. juli 2009 De mennene som behandler deg bra, som en prinsesse, finner du på NTH, fra siv.ing. studiet. Det er ordentlige menn. Det er ordentlige kvinner der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #39 Del Skrevet 19. juli 2009 Hun sa jo ikke at han måtte være morsom hele tiden....men mer at han er en morsom type i vesen. De fleste vet vel at folk ikke er det hele tiden... Som regel utfyller mannen og kvinnen hverandre: og begge kan ordne med det sosiale. Mannen liker det han også. En passiv mann som bare henger etter hører oldtiden til. Er det der du lever? Oldtiden??? Herregud, du er åpenbart ikke altfor gammel du heller, nei Jeg lever i det som heter "virkeligheten", frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #40 Del Skrevet 19. juli 2009 Det med at menn dumper deg etter relativt kort tid er et klart tegn på at du er i "godt nok for et knull men ikke for et forhold" kategorien. Hva er det disse damene ikke har, som disse mennene ser etter for forhold da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå