Gå til innhold

Flere som har lyst på kjæreste..

Brianna

Anbefalte innlegg

Hei :) Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, må bare få det ut:

Jeg vil ha kjæreste nå! Ønsker å ha en som bare har øyne for meg.. :rødme:

Jeg er faktisk pen, morsom, søt og smart! :) SÅ HVOR ER DU? Er det noen som føler på samme måte? Hvorfor kommer ikke prince charming ridende og snapper meg opp snart? Vet jeg er kresen, men tross alt.. jeg er verdens beste kjæreste!! Hvor skal jeg la deg finne meg? :yvonne:

Har noen et trøstende ord eller to? Noen tips for hvordan jeg føler meg? :) Føler alle møter noen for tiden, unntatt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner egentlig veldig godt til den følelsen.. Hjelper ikke at folk sier til meg at de ikke forstår hvorfor jeg er singel heller :rolleyes:

Får vel smøre meg med litt tålmodighet her da :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk pen, morsom, søt og smart! :) Vet jeg er kresen, men tross alt.. jeg er verdens beste kjæreste!!

Kanskje du egentlig er middelmådig, kjip og dum, bare at du har urealistisk høy selvtillit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg er faktisk pen, morsom, søt og smart! :) SÅ HVOR ER DU? Er det noen som føler på samme måte? Hvorfor kommer ikke prince charming ridende og snapper meg opp snart? Vet jeg er kresen, men tross alt.. jeg er verdens beste kjæreste!! Hvor skal jeg la deg finne meg? :yvonne:

Har noen et trøstende ord eller to? Noen tips for hvordan jeg føler meg? :) Føler alle møter noen for tiden, unntatt meg.

Hvorfor skal prinsen komme til deg, hvorfor kan ikke du fange han? Hvor kresen er du, og hva gjør deg til verdens beste kjæreste? (Sier ikke at det ikke er sant for rette partner, men hva er det med deg som er bra?)

Og trøst deg med en ting, noen av oss har ikke møtt noen på mange mange år.

Kjenner egentlig veldig godt til den følelsen.. Hjelper ikke at folk sier til meg at de ikke forstår hvorfor jeg er singel heller :rolleyes:

Får vel smøre meg med litt tålmodighet her da :sukk:

Det får jeg høre hele tiden... Hvorfor er DU singel lizzm... Nei... skal vi se... You tell me? For verden renner over av kvinner som skal gi meg vekk til venninner, men ingen av disse vil ha meg selv. Hva er det egentlig med folk som skal gi vekk vrakgos til venne sine?

Nei. Trøst dere med at kvinner i alle fall kan leke seg med plast. Vi menn har Frøken Høyre og Frøken Venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du fortalte meg, bare kom deg ut og prat? Om du er sjarmerende og utadvendt så er vi ikke vonde om å be til å gi deg en sjangse :)

Hva legger du i ordet kresen forresten? Hva forventer du, og hva er ser du etter i en gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Trøst dere med at kvinner i alle fall kan leke seg med plast. Vi menn har Frøken Høyre og Frøken Venstre.

Menn har jo plast de også :lur:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Menn har jo plast de også :lur:

;)

Fortell noen at du har pult plastmus så er du ikke mye mann (i deres øyne) lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har jo opplevd kjærelighet.. men menn mister liksom interessen for meg så fort. Jeg viser tydelig at jeg er interessert tilbake, men da slutter jo "jakten" og jeg blir uinteressant. Jeg vil at en JEG er interessert i skal ta pusten ifra MEG, ettersom jeg er redd for å bli avvist. Og jeg er ganske kresen av meg: jeg vet ikke så godt hva jeg vil ha men VELDIG godt hva jeg ikke vil ha. Dersom han har noe jeg tidligere har bestemt meg for at kjæresten min aldri skal ha, så blir han med en gang plassert i "venneboksen". Jeg kan ikke noe for det! :fnise: Og det at jeg skrev at jeg er verdens beste kjæreste var jo for å understreke at jeg ikke skjønner hva jeg gjør galt.. hehe. Jeg føler ta jeg har så mye å gi men ingen å gi det til... Det ender med at jeg blir utrolig naiv, og tror at alle gutter som viser meg oppmerksomhet har ekte følelser for meg. Men ender med å bli såret når de bare var ute etter en ting og aldri lot seg høre fra igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell noen at du har pult plastmus så er du ikke mye mann (i deres øyne) lenger.

Det sier jo mer om damene du har møtt på her i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke smart å være urealistisk kresen - men det er ikke fornuftig å gjøre noe du egentlig ikke føler for heller.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du egentlig er middelmådig, kjip og dum, bare at du har urealistisk høy selvtillit?

Haha.. kanskje det! Hvem vet, jeg er jo anonym? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke smart å være urealistisk kresen - men det er ikke fornuftig å gjøre noe du egentlig ikke føler for heller.

Jeg er enig det.. men jeg tror at mitt egentlige eneste krav er at vi er forelsket i hverandre! Sånn når alt kommer til alt. Men etter det kommer visse småkrav om utseende, humor osv. Men dette er noe som kan ses an etter situasjonen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han har noe jeg tidligere har bestemt meg for at kjæresten min aldri skal ha, så blir han med en gang plassert i "venneboksen". Jeg kan ikke noe for det! :fnise:

Å være bare venner med kvinnfolk har aldri interessert meg faktisk. Det kan ikke jeg noe for hehe

Alt eller ingenting.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være bare venner med kvinnfolk har aldri interessert meg faktisk. Det kan ikke jeg noe for hehe

Det skjønner jeg. "the friend zone" er et lite ønskelig sted å være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Altså, jeg har jo opplevd kjærelighet.. men menn mister liksom interessen for meg så fort. Jeg viser tydelig at jeg er interessert tilbake, men da slutter jo "jakten" og jeg blir uinteressant. Jeg vil at en JEG er interessert i skal ta pusten ifra MEG, ettersom jeg er redd for å bli avvist. Og jeg er ganske kresen av meg: jeg vet ikke så godt hva jeg vil ha men VELDIG godt hva jeg ikke vil ha.

Vet ikke hvordan menn vil forklare det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. kanskje det! Hvem vet, jeg er jo anonym? :)

Jeg bare tenker på sjekkesidene. De kvinnene som er der år etter år ser ut til å ha helt grei selvtillit fra profilteksten og har nok greie jobber, men de er strengt tatt ikke så attraktive som de tror selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det skjønner jeg. "the friend zone" er et lite ønskelig sted å være..

Det funker sikkert for 14izer og homoer ;) hehe Men ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tenker på sjekkesidene. De kvinnene som er der år etter år ser ut til å ha helt grei selvtillit fra profilteksten og har nok greie jobber, men de er strengt tatt ikke så attraktive som de tror selv.

Og det vet du av egen erfaring eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel gjør som du anbefaler andre, ut og let! Selvtillit er bra det, håper bare du ikke er så selvsikker i det virkelige liv som her, for det kan skremme oss normale ganske fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan menn vil forklare det her...

Nei, det skal ikke være lett! Haha, så det først når du påpekte det hvor håpløst jeg framstilte det. Men har han disse egenskapene er han en sikker vinner ganske så sikkert hos meg i hvert fall:

- høy og mørk (ikke en nødvendighet, kan diskuteres)

- morsom

- opptatt av utseende til en viss grad (trener, kler seg bra)

- har mange venner, er glad i å sosialisere seg

Dette er egenskaper jeg setter veldig pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...