Linemor Skrevet 4. august 2003 #21 Del Skrevet 4. august 2003 vet ikke hvorfor men forstår det slik at mange vemmes med å høre foreldrene sine ha sex. jeg tror ikke jeg har hørt det, i hvert fall ikke som jeg kan huske da. til hoved innlegget. jo jeg kan være enig i det at det begynner å bli på tide og flytte ut, men det er ikke alltid like lett og ha spes økonomisk stabilitet nok til det. men når du bor hjemme og er 21 så må du vel kanskje klare og leve med det at foreldrene dine har ett sexliv. og du er gammel nok til å flytte deg til ett rom du ikke hører. synes du er såpass gammel at de ikke skal trenge å ta så mye hensyn til deg i en slik situasjon. når det gjelder den nesten voldtekten så kan de jo ikke heller hjelpe deg med de problemene som evetuelt kommer hvis de ikke vet om det. en fille onkel jeg hadde prøvde seg på meg når jeg var 11. syntes det var skikkelig jævlig. lå over oss tanta mi og han en ukes tid den sommern. jeg vet at det ikke alltid er så lett og snakke om slike ting, men vil du at andre skal ta hensyn til det, må du nesten det. jeg var redd for at ingen ville tro meg, for jeg har aldri likt han som gjorde det. men de trodde meg, heldigvis ble det ikke mer bråk av det. synes du skal prøve å snakke om det jeg. men når det gjelder at de har sex tror jeg bare du skal prøve å glede deg på deres vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andersmann Skrevet 7. august 2003 #22 Del Skrevet 7. august 2003 Når man bor flere voksne i samme hus, må man regne med å kunne høre noen sexlyder iblant. Selv hørte jeg mine forledre hadde sex første gang når jeg var en 15 år gammel. Jeg er av dem som ikke syntes det var ekkelt. Jeg ble nesten litt glad over at forledrene mine hadde sex, de var ikke av de typene som kyssa og klina mens det var andre tilstede. Det var litt spennende og fint å høre at de hadde det godt. Jeg hørte at moren min fikk orgasme. På den tiden syntes jeg jo at hun var treg og gammeldags, men det var faktistk poisitivt for meg at hun faktisk likte sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andymann Skrevet 7. august 2003 #23 Del Skrevet 7. august 2003 Når man bor flere voksne i samme hus, må man regne med å kunne høre noen sexlyder iblant. Selv hørte jeg mine forledre hadde sex første gang når jeg var en 15 år gammel. Jeg er av dem som ikke syntes det var ekkelt. Jeg ble nesten litt glad over at forledrene mine hadde sex, de var ikke av de typene som kyssa og klina mens det var andre tilstede. Det var litt spennende og fint å høre at de hadde det godt. Jeg hørte at moren min fikk orgasme. På den tiden syntes jeg jo at hun var treg og gammeldags, men det var faktistk poisitivt for meg at hun faktisk likte sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sex skal være gøy..... Skrevet 9. august 2003 #24 Del Skrevet 9. august 2003 Mulig du skulle ta et hint fra foreldrene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå