Gå til innhold

Liker menn at damer tar initativ til en kaffe?

Gjest undrer på det

Anbefalte innlegg

Gjest undrer på det

De norske mennene....liker de at dama de har truffet (gjensidig likte hverandre) tar initiativ til en kaffe? Eller skal mannen helst gjøre det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste norske menn har ingenting imot at dama inviterer på kaffe f.eks.

Det er bare hyggelig vil jeg tro, etter at dere har møtt hverandre og som du sier ; liker hverandre. Et flott initiativ fra dama syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hyggelig vil jeg tro, etter at dere har møtt hverandre og som du sier ; liker hverandre. Et flott initiativ fra dama syns jeg :)

Får håpe han synes det er flott...han har ikke svart på sms ennå. (Sendte den for to timer siden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De norske mennene....liker de at dama de har truffet (gjensidig likte hverandre) tar initiativ til en kaffe? Eller skal mannen helst gjøre det selv?

Jeg syns det er kjempefint om jenter tar initiativ og viser at de er interessert. :)

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De fleste norske menn". Snakk om å uttale seg for resten av gjengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Magnus_*

Vi som er kjekke liker best å ta initiativene selv overfor dama...puslingene liker vel at dama tar over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som er kjekke liker best å ta initiativene selv overfor dama...puslingene liker vel at dama tar over alt.

Vet ikke helt om jeg skal ta dette med en klype salt eller ikke, men å sammenligne utseende og fysikk viser til lite forståelse.

OT: Ja selvfølgelig gjør vi det, likestillingen har nådd lengre enn du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe han synes det er flott...han har ikke svart på sms ennå. (Sendte den for to timer siden).

Han svarte i går kveld, og det var en posiitiv melding. At han gjerne ville ses igjen "over en kaffe". Møtte han ute nå i sommer, og vi skal begge på ferie, så ser hverandre ikke før en måned.

Er jo ikke sikkert vi finner igjen den gode kjemien, men det er verdt et forsøk.

Ikke sant, menn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarte i går kveld, og det var en posiitiv melding. At han gjerne ville ses igjen "over en kaffe". Møtte han ute nå i sommer, og vi skal begge på ferie, så ser hverandre ikke før en måned.

Er jo ikke sikkert vi finner igjen den gode kjemien, men det er verdt et forsøk.

Ikke sant, menn? :)

Ja! Skulle tro det var vi menn som ikke tok "hint" :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker gjerne og bli bedt med på kaffe... Bare synd det er så fryktelig sjelden mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni

Ja, viss du vet han liker deg. Hvis han ikke liker deg syns han det er veldig greit at du ikke spør, for vi er ikke så flinke til å si nei, evt sier vi ja av feil grunn....... Det er derfor menn har så mye skjorter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Ja, viss du vet han liker deg. Hvis han ikke liker deg syns han det er veldig greit at du ikke spør, for vi er ikke så flinke til å si nei, evt sier vi ja av feil grunn....... Det er derfor menn har så mye skjorter.....

Hva skal til for at en mann tør å si nei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Hva skal til for at en mann tør å si nei da?

må innrømme svare mitt kanskje var en smule mer spøk enn seriøst, så ikke ta mitt svar for "slik er menn". Men jeg tror nok det er noe i det at de fleste menn (som har fått sånn noenlunde oppdragelse av mora si) går relativt langt for ikke å såre en jente. Vi gjør det jo hele tiden,men enkelte situasjoner er vi kanskje mer observante på enn andre. Og det å si rett ut til en jente at "nei, jeg har ikke lyst på en kaffidate med deg" tror jeg er noe endel menn finner litt vanskelig. Både fordi man ønsker å gi et godt inntrykk av en selv, fordi man kanskje er i samme omgangskrets (om ikke vennekrets), eller rett og slett fordi han kanskje bare har lyst på deg :) (les: lenge siden han har hatt seg noe). Alle har tid til en kaffikopp, så et nei betyr egentlig et nei til å bli bedre kjent med et annet menneske. Ikke så mange om vil være bekjent av å gjøre slikt, med mindre det ligger en åpenbar årsak til det. Men det er bare meg, sikkert like mange svar som det er menn på det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*

Noen skriver at ja; det er fint hvis du vet at han liker deg.

MEN; i følge alle andre teorier om dette med interesse osv, så heter det seg at hvis gutten er interessert så tar han kontakt og initiativ! :P

Fortell meg logikken nå, gutter!

(jeg personlig tror ikk d er så enkelt da, og jeg tror ikke at alle gutter har selvtillit, guts osv til å vise like tydelig at de er interessert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skriver at ja; det er fint hvis du vet at han liker deg.

MEN; i følge alle andre teorier om dette med interesse osv, så heter det seg at hvis gutten er interessert så tar han kontakt og initiativ! :P

Fortell meg logikken nå, gutter!

(jeg personlig tror ikk d er så enkelt da, og jeg tror ikke at alle gutter har selvtillit, guts osv til å vise like tydelig at de er interessert).

Logikken er bare den at det er mye lettere for meg å kontakte deg hvis jeg vet at du også er interessert i meg. Ellers kan jeg jo bli avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...