Gjest Don Giovanni Skrevet 22. juli 2009 #41 Del Skrevet 22. juli 2009 Tror kanske TS har kysset vel mange frosker på sin leting etter prinsen. Mennesker flest er ikke utstyrt med svømmehud, såvidt jeg vet. Men til spørsmålet: - søtt ansikt med et varmt og klart blikk - midjen - rumpa Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Ser nok etter det "typiske" feminine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #42 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg er jente, og er i samme situasjon. Har truffet en knakendes kjekk og trivelig gutt på 38 på byen. Det ble nachspiel, ble jo litt klinings men ikke noe mer, og vi utvekslet telefonnummer. Vi har utvekslet sms og skal treffes om noen uker, han var i byen på grunn av ferie og bor et annet sted enn meg. Han skrev melding tilbake med "søta", "utrolig nydelig" og at han gjerne ville treffes igjen. Ble kjempeglad for det. Han er høy, mørk og single. Men når en leser her kan en fort bli usikker: Ifølge Brutal Mann vil han fyren her bare se om det blir sex på vårt neste møte, og blir det ikke det, vil han ikke ha meg for et forhold. Tror ikke du skal ta i betraktning hva en bitter og sint mann mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lilja_* Skrevet 22. juli 2009 #43 Del Skrevet 22. juli 2009 Tror kanske TS har kysset vel mange frosker på sin leting etter prinsen. Mennesker flest er ikke utstyrt med svømmehud, såvidt jeg vet. Men til spørsmålet: - søtt ansikt med et varmt og klart blikk - midjen - rumpa Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Ser nok etter det "typiske" feminine. Jeg oppfyller de tre kriteriene, men ikke mange menn som prøver seg på meg. Har vært ukysset gjennom hele denne sommeren (og vinteren)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 22. juli 2009 #44 Del Skrevet 22. juli 2009 Men da kan vel du heller prøve deg på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #45 Del Skrevet 22. juli 2009 Men da kan vel du heller prøve deg på dem? Er nok for sjenert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå