Gå til innhold

Vanlig at menn sjekker svømmehud hos dama?

Gjest Sensuella Isebella

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Bare sørg for at det ikke blir det (sex), men at det blir trivelig ellers, så ser du jo da hvor seriøs han egentlig er :)

Så du mener at en kjekk attraktiv mann som kan få mange damer, vil holde ut uten sex en periode, hvis han liker dama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Så du mener at en kjekk attraktiv mann som kan få mange damer, vil holde ut uten sex en periode, hvis han liker dama?

Ja, det stemmer. Menn kan også bli forelsket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er noe å samle på, ja. Han må altså bevise at det er DEG - og ingen andre - han virkelig vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har aldri sagt eller ment at alle menn er sånn. Men det gjelder å være klar over at de faktisk finnes - og desto kjekkere og mer sjarmerende de fremstår, desto større sannsynlighet for det. Sånn er virkeligheten.

Stemmer.

Heldigvis finnes det også damer som er smarte nok til å sile dem ut ganske kjappt.

Jeg lurer faktisk på om det har klikket for enkelte når de "legger ut om hvor fin de synes jeg er" ( en de ikke kjenner )...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer.

Heldigvis finnes det også damer som er smarte nok til å sile dem ut ganske kjappt.

Jeg lurer faktisk på om det har klikket for enkelte når de "legger ut om hvor fin de synes jeg er" ( en de ikke kjenner )...

Ja, enkelte tullinger er bare helt utrolige dessverre - for å si det sånn!

Men du beviser jo i hvert fall at du har godt folkvett i mellom øra - og det er aldri feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, enkelte tullinger er bare helt utrolige dessverre - for å si det sånn!

Men du beviser jo i hvert fall at du har godt folkvett i mellom øra - og det er aldri feil :)

Ja, de er virkelig helt utrolige..jeg vil si på grensen til desperate. Hvis de ikke får deg i seng med det samme kan de bli desperate og planlegge hvordan de skal forføre deg, de skjuler at de har kone og barn.. NEI..jeg forstår ikke hvordan de kan bli slik, de må virkelig være ensomme og savne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hvis han er noe å samle på, ja. Han må altså bevise at det er DEG - og ingen andre - han virkelig vil ha.

Så du mener at om en mann forsøke å ha sex med en kvinne etter et pra treff, ikke vil ha henne for forhold?

Er ikke det urealistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er virkelig helt utrolige..jeg vil si på grensen til desperate. Hvis de ikke får deg i seng med det samme kan de bli desperate og planlegge hvordan de skal forføre deg, de skjuler at de har kone og barn.. NEI..jeg forstår ikke hvordan de kan bli slik, de må virkelig være ensomme og savne noe.

Ja, noe galt er det med dem i hvert fall - det er sikkert.

Det eneste fornuftige er å holde lengst mulig avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at om en mann forsøke å ha sex med en kvinne etter et pra treff, ikke vil ha henne for forhold?

Er ikke det urealistisk?

Poenget er om han bare virker helt desperat etter å få sex eller ikke.

Hvis det er det eneste han virkelig er interessert i, så sier det seg jo selv at han ikke er ute etter noe seriøst forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Single menn på sjekker'n: hva ser de på av detaljer når de vurderer ny dame?

- Svømmehud på føttene?

- Ansiktet?

- Om ørene er for store?

- Hårets fasong og lengde?

- Kropp: hva?

Svømmehud? :klø:

Ser vel på helheten - ansikt,øyer,smil,kropp (med et ekstra røngtenblinkk på rompa hennes) ,utstråling......Sånn cirkus ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter det da, på den andre møtet - og tredje?

Oppførsel og personlighet. Kjemien generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dama mi skal være søt grei og snill.

Høyde 165-175cm

Ho må være slank og like sex.

Ha en utdanelse.

Ho må være til og stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så jeg som trodde at det eneste kriteriet for en ONS er at damen har puls....

Ja, tror dessverre at du har et poeng faktisk ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente!
Jeg har aldri sagt eller ment at alle menn er sånn. Men det gjelder å være klar over at de faktisk finnes - og desto kjekkere og mer sjarmerende de fremstår, desto større sannsynlighet for det. Sånn er virkeligheten.

Ja selvfølgelig. Er en grunn til at jeg ikke liker "kjekke" gutter/menn! :P

Trodde de fleste skjønte at de som oppfører seg som don juaner og gentelemen av en annen verden bare var lureri!

JATAKK til søte, ordentlige, sjenerte, usikre nerder! (eller noe:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
JATAKK til søte, ordentlige, sjenerte, usikre nerder! (eller noe:P)

Gjerne med klamme hender og underbuksen til lufting på en snor også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjerne med klamme hender og underbuksen til lufting på en snor også!

en liten snor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jesus_*

mange vurderer faktisk negative ting positivt for da har de en fordel...men ingen ser på svømmehud osv...?! jeg tror du er litt for opphengt i detaljer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...