Gjest Sensuella Isebella Skrevet 18. juli 2009 #1 Del Skrevet 18. juli 2009 Single menn på sjekker'n: hva ser de på av detaljer når de vurderer ny dame? - Svømmehud på føttene? - Ansiktet? - Om ørene er for store? - Hårets fasong og lengde? - Kropp: hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #2 Del Skrevet 18. juli 2009 Single menn på sjekker'n: hva ser de på av detaljer når de vurderer ny dame? - Svømmehud på føttene? - Ansiktet? - Om ørene er for store? - Hårets fasong og lengde? - Kropp: hva? Hva i granskogen er svømmehud? Herlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 18. juli 2009 #3 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Er svømmehud sånn man har hvis man egentlig er havfrue? Endret 18. juli 2009 av Polly Ester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #4 Del Skrevet 18. juli 2009 Store ører??? wtf hvis de sjekker tærene mine får jeg problemer... bra jeg kan skjuuule de LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juli 2009 #5 Del Skrevet 18. juli 2009 Første vi sjekker er jo om hun har en enda finere venninne. Hvis ikke legger vi alt inn på å få henne til sengs. for varige forhold handler det da om kombinasjonen utseende, stil og personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #6 Del Skrevet 19. juli 2009 Første vi sjekker er jo om hun har en enda finere venninne. Hvis ikke legger vi alt inn på å få henne til sengs. for varige forhold handler det da om kombinasjonen utseende, stil og personlighet. Og hvis hun ikke ville til sengs (fordi hun ikke er typen som hopper til sengs med noen første kvelden), men bare klinte, og de avtalte å møtes igjen ved en senere anledning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #7 Del Skrevet 19. juli 2009 Store ører??? wtf hvis de sjekker tærene mine får jeg problemer... bra jeg kan skjuuule de LOL Eddie Murphy gjorde jo det i den berømte filmen "Boomerang": Damen hadde for store føtter, så da dumpet han henne: http://www.youtube.com/watch?v=QJC5hLOnHiw http://www.youtube.com/watch?v=Wc2qG4bq8jk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juli 2009 #8 Del Skrevet 19. juli 2009 Og hvis hun ikke ville til sengs (fordi hun ikke er typen som hopper til sengs med noen første kvelden), men bare klinte, og de avtalte å møtes igjen ved en senere anledning? Tja.. Er jo greit å få pult, så vi beholder nummeret og møter opp om det passer seg sånn. Blir det ikke puling på treff to er hun bortkastet tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #9 Del Skrevet 19. juli 2009 Tja.. Er jo greit å få pult, så vi beholder nummeret og møter opp om det passer seg sånn. Blir det ikke puling på treff to er hun bortkastet tid. En mann som tenker slik, og er i den situasjonen der, hva skal til for at han viser at han vil noe mer seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #10 Del Skrevet 19. juli 2009 En mann som tenker slik, og er i den situasjonen der, hva skal til for at han viser at han vil noe mer seriøst? Et enormt meteoritt-nedslag på jorden kan jo hende hadde endret innstillingen hans kanskje hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 19. juli 2009 #11 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Før en har snakket med personen så er det kun førsteintrykket. utseende - Må være en tiltrekning Søt - et must Imøtekommende - vennlig. Det er mine kriterier, bryr meg fint lite om hva slags sko osv jenta har på seg. Har aldri spurt noen jenter om å få se på føttene deres ved første møte. Til deg Brutal mann, du er en skamm for mannfolka! Ingenting fornuftigt å si, da holder du heller kjeft. Ikke vits i å åpne kjeften og fjerne all tvil på hvor dust du er. Endret 19. juli 2009 av Kenneth199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juli 2009 #12 Del Skrevet 19. juli 2009 Før en har snakket med personen så er det kun førsteintrykket. utseende - Må være en tiltrekning Søt - et must Imøtekommende - vennlig. Det er mine kriterier, bryr meg fint lite om hva slags sko osv jenta har på seg. Har aldri spurt noen jenter om å få se på føttene deres ved første møte. Til deg Brutal mann, du er en skamm for mannfolka! Ingenting fornuftigt å si, da holder du heller kjeft. Ikke vits i å åpne kjeften og fjerne all tvil på hvor dust du er. Så å presentere den mørke siden oppi alt dette er ikke fornuftig? Nei vel nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #13 Del Skrevet 19. juli 2009 Så å presentere den mørke siden oppi alt dette er ikke fornuftig? Nei vel nei. Jeg ser absolutt poenget med å vise til den mørke siden hos menn. Det er altfor mange naive - dumme jenter/kvinner som bare lar seg utnytte av manipulerende mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 19. juli 2009 #14 Del Skrevet 19. juli 2009 jaja enig i det da, men spørsmålet var hva sjekker menn etter på sjekker'n. Ikke hva sjekker menn etter for ONS som forøvrig er puls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #15 Del Skrevet 19. juli 2009 Tja.. Er jo greit å få pult, så vi beholder nummeret og møter opp om det passer seg sånn. Blir det ikke puling på treff to er hun bortkastet tid. Jeg er jente, og er i samme situasjon. Har truffet en knakendes kjekk og trivelig gutt på 38 på byen. Det ble nachspiel, ble jo litt klinings men ikke noe mer, og vi utvekslet telefonnummer. Vi har utvekslet sms og skal treffes om noen uker, han var i byen på grunn av ferie og bor et annet sted enn meg. Han skrev melding tilbake med "søta", "utrolig nydelig" og at han gjerne ville treffes igjen. Ble kjempeglad for det. Han er høy, mørk og single. Men når en leser her kan en fort bli usikker: Ifølge Brutal Mann vil han fyren her bare se om det blir sex på vårt neste møte, og blir det ikke det, vil han ikke ha meg for et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #16 Del Skrevet 19. juli 2009 Før en har snakket med personen så er det kun førsteintrykket. utseende - Må være en tiltrekning Søt - et must Imøtekommende - vennlig. Det er mine kriterier, bryr meg fint lite om hva slags sko osv jenta har på seg. Har aldri spurt noen jenter om å få se på føttene deres ved første møte. Og etter det da, på den andre møtet - og tredje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #17 Del Skrevet 19. juli 2009 Til menn i denne tråden. Dere snakker om som menn ikke kan bli forelsket eller føle kjærlighet, som en dame bare er en dere kan pule og dumpe hvis dere ikke får noe med en gang.. Jeg er klar over at alle mennesker har en mørk side, klart menn har lyst å p uten forpliktelser og sier/gjør hva som helst hvis man virkelig VIL.. Tro meg, jeg har opplevd helt vanvittige "forsøk på å sjarmere til sengs type opplegg"..men det funker lite hvis ikke jeg vil .. Har derimot opplevd menn som er EKTE, som ikke spiller spill og er kyniske og vil ha meg i seng med en gang.. de som virkelig har likt meg og falt pladask som de har sagt har ikke vært interessert i sex med en gang..ikke vært noe emne i det hele tatt før en tid, de har vært for opptatt med å fortelle om seg selv, kile meg på ryggen, ta meg med ut på resturanger, lage middag til meg og gå turer enn å lure meg.. Menn som lurer er ikke hele mennesker, de eier ikke moral, selvrespekt eller empatiske evner. Evne til refleksjon er ikke stor og er mennesker en ikke kan stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #18 Del Skrevet 19. juli 2009 Til menn i denne tråden. Dere snakker om som menn ikke kan bli forelsket eller føle kjærlighet, som en dame bare er en dere kan pule og dumpe hvis dere ikke får noe med en gang.. Jeg er klar over at alle mennesker har en mørk side, klart menn har lyst å p uten forpliktelser og sier/gjør hva som helst hvis man virkelig VIL.. Tro meg, jeg har opplevd helt vanvittige "forsøk på å sjarmere til sengs type opplegg"..men det funker lite hvis ikke jeg vil .. Har derimot opplevd menn som er EKTE, som ikke spiller spill og er kyniske og vil ha meg i seng med en gang.. de som virkelig har likt meg og falt pladask som de har sagt har ikke vært interessert i sex med en gang..ikke vært noe emne i det hele tatt før en tid, de har vært for opptatt med å fortelle om seg selv, kile meg på ryggen, ta meg med ut på resturanger, lage middag til meg og gå turer enn å lure meg.. Menn som lurer er ikke hele mennesker, de eier ikke moral, selvrespekt eller empatiske evner. Evne til refleksjon er ikke stor og er mennesker en ikke kan stole på. Og hvem vil EGENTLIG ha en slik? INGEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #19 Del Skrevet 19. juli 2009 Men når en leser her kan en fort bli usikker: Ifølge Brutal Mann vil han fyren her bare se om det blir sex på vårt neste møte, og blir det ikke det, vil han ikke ha meg for et forhold. Bare sørg for at det ikke blir det (sex), men at det blir trivelig ellers, så ser du jo da hvor seriøs han egentlig er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #20 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Til menn i denne tråden. Dere snakker om som menn ikke kan bli forelsket eller føle kjærlighet, som en dame bare er en dere kan pule og dumpe hvis dere ikke får noe med en gang.. Jeg har aldri sagt eller ment at alle menn er sånn. Men det gjelder å være klar over at de faktisk finnes - og desto kjekkere og mer sjarmerende de fremstår, desto større sannsynlighet for det. Sånn er virkeligheten. Endret 19. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå