Gå til innhold

skifting av underbukse/truse annenhver dag som

Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Hvorfor avhenger hyppigheten på bytte av undertøy av sivilstatus ?

Det er det nok bare han som startet denne elendige tråden som vet...røper jo hvordan han lever.

Ekkel møkk fra TS der!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vasker penis så og si hver dag,

Jon Are

Så og si?

Man vasker seg hver dag og skifter undertøy hver dag... ikke så og si hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker har forskjellige former for personlig hygiene. Jeg er per i dag halvveis inn i mitt attende år og kan helt seriøst gå opptil fem dager uten å dusje uten at noen rundt meg merker det på noen slags måte. Håret mitt holder seg rent og så og si nydusja, og kroppen min lukter som den skulle gjort om jeg hoppa ut av dusjen for ti minutter siden. Folk er forskjellig. Men undertøy skal byttes hver dag ja.

Forøvrig, før dere begynner med "lol wat 5 dager du MÅ være singel." Nei. :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg synes det pussigste er at du henger til lufting den brukte trusen hver kveld ;)

Jeg synes det pussigste er at den henger på en liten snor.

Jeg lurer også på hvilke herretruser som er kjent for å klebe, så jeg ikke kjøper noe slikt til min samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig merker folk det om du bare dusjer hver 5. dag. Det sier seg selv - uansett. Selv er du vant med kroppslukten din, og kjenner ikke at det lukter. At andre ikke har sagt noe om det, kan bety at de er redde for å såre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig merker folk det om du bare dusjer hver 5. dag. Det sier seg selv - uansett. Selv er du vant med kroppslukten din, og kjenner ikke at det lukter. At andre ikke har sagt noe om det, kan bety at de er redde for å såre deg.

:jepp: Det er en del som går rundt og lukter gammel elg uten at de selv vet/bryr seg om det (?)

Ei på jobben som vasker håret kun en gang pr uke (hun har selv fortalt det) og det lukter av hodebunnen hennes...men jeg går jo liksom ikke bort til henne å sier at "unnskyld meg, men nå må du visst vaske håret ditt" :sjenert:

Vet også av to stk (mann og kvinne) som aldri bruker deodorant. For å si det sånn: Man må passe på vindretningen når man står å snakker med disse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Undertøy skal som hovedregel skiftes hver dag, men det er jo ikke krise om man bryter regelen en gang fordi man sover borte uten å ha planlagt det, har en slækk hjemmedag og ikke gidder å dusje osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du henger den til lufting om natta fjerner ikke det døde hudceller og lignende. Det sliter vel ikke så mye på trua at du vasker den.

Kjøp heller billigere truser som du har råd til å skifte hver dag.

Er singel selv, men kunne aldri falt med inn å ta på brukt truse på nydusjet kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler, og ler, og ler!

Hvorfor ikke bare bytte hver dag da så slipper man bryet med å henge opp trusa på "snora" el hvor du enn henger den?

Høres ut som et fastgrodd prinsipp dette her...

Er d for å spare strøm, vaskevann el fargen på trusa?? :skratte:

Dette var merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, guri malla. Man skifter da truse hver dag, singel eller ei! For meg er det også en selvfølge å dusje hver morgen, og det kunne ikke falle meg inn å kle på meg klær som ikke er nyvaskede etter å ha dusjet (unntaket er bukse, som jeg bruker et par dager før vask). Urk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og èn ting til...siden du hevder at undertøysbytte har sammenheng med sivilstatus så må d jo være en grunn til at du mener dette.

er det:

1. fordi det blir pinlig å henge opp trusa (særlig i begynnelsen av forholdet)?

2. at du EGENTLIG synes det er discusting fordi den egentlig ikke blir så utluftet og attraktiv som du selv hevder?

En annen ting jeg lurer på er om du synes det er mindre eller mer viktig med daglig trusebytte den dagen du evt får en partner?

kanskje du kan henge opp en ekstra snor slik kommende kjæreste kan henge opp stringtrusa si ved siden av? (uff, der gikk jeg visst over streken..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, guri malla. Man skifter da truse hver dag, singel eller ei! For meg er det også en selvfølge å dusje hver morgen, og det kunne ikke falle meg inn å kle på meg klær som ikke er nyvaskede etter å ha dusjet (unntaket er bukse, som jeg bruker et par dager før vask). Urk!

Hmm...Jeg vil kunne påstå at du er litt vel hysterisk el hva jeg skal kalle det dersom du mener at man MÅ dusje hver dag, samt bytte klær fra topp til tå hver gang (utenom bukse) Man må jo kunne bruke f.eks en genser 2 eller 3 dager dersom man dusjer el vasker seg ordentlig daglig...det samme gjelder forøvrig bh.

-ellers så har man jo full stilling som klesvasker, og klærne blir dessuten utvasket.

Er for øvrig helt enig når det gjelder truser og sokker.

Endret av annipanni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og èn ting til...siden du hevder at undertøysbytte har sammenheng med sivilstatus så må d jo være en grunn til at du mener dette.

er det:

1. fordi det blir pinlig å henge opp trusa (særlig i begynnelsen av forholdet)?

2. at du EGENTLIG synes det er discusting fordi den egentlig ikke blir så utluftet og attraktiv som du selv hevder?

En annen ting jeg lurer på er om du synes det er mindre eller mer viktig med daglig trusebytte den dagen du evt får en partner?

kanskje du kan henge opp en ekstra snor slik kommende kjæreste kan henge opp stringtrusa si ved siden av? (uff, der gikk jeg visst over streken..)

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmm...Jeg vil kunne påstå at du er litt vel hysterisk el hva jeg skal kalle det dersom du mener at man MÅ dusje hver dag, samt bytte klær fra topp til tå hver gang (utenom bukse) Man må jo kunne bruke f.eks en genser 2 eller 3 dager dersom man dusjer el vasker seg ordentlig daglig...det samme gjelder forøvrig bh.

-ellers så har man jo full stilling som klesvasker, og klærne blir dessuten utvasket.

Er for øvrig helt enig når det gjelder truser og sokker.

Næh, jeg mener ikke at man dusje hver dag, men det er naturlig for meg. Har dager når jeg drøyer morgendusjen lenge (hvis jeg har en lat dag og skal trene på ettermiddagen eller på fest/ut på kvelden, for eksempel). Kjenner også et par som har rutine på å dusje annenhver dag, og det synes jeg er greit dersom man ikke går rundt og svetter eller ruller rundt i gjørma.

Jeg er ikke hysterisk, men liker ikke å gå med de "nærmeste" klærne mer enn en dag eller etter dusj (føler meg så ren etter dusj, sikkert bare en psykologisk sperre mot "skitne" klær!). Genser blir selvsagt litt det samme som bukse, det kan jeg bruke flere dager. Truse, BH, sokker og singlet/t-skjorte, derimot... Det er jeg nøye på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Ekkelt!

Tør ikke tenke hvordan sengetøyet til Jon Arne og Klatt er... :spy:

Helt top notch, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...