Gjest Jon Are Skrevet 18. juli 2009 #1 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei alle sammen! Jeg går i mitt 4. år som singel. Som singel har man egne rutiner for ting, blandt annet hygiene. Jeg har en spesiell form for underbukse, som "puster" og kleber ikke så mye som vanlige underbukser for menn. Klart disse er dyrere men jeg tar meg råd til det uansett. I og med at jeg er singel skifter jeg truse ca annenhver dag. Om natten sover jeg selvsagt uten truse, da henger denne til lufting på en liten snor. Synes dere dette er ekkelt, eller er det en vanlig rutine blandt oss single? Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 18. juli 2009 #2 Del Skrevet 18. juli 2009 Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #3 Del Skrevet 18. juli 2009 Dette var særdeles ekkelt, Jon Are. Hvordan klarer du å se deg selv i speilet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 18. juli 2009 #4 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg luer på hvorfor det skal være forskjellige rutiner for single og ikke-single når det gjelder hvor ofte man skifter undertøy? Jeg skifter undertøy hverdag uansett livsstatus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oppgitt Skrevet 18. juli 2009 #5 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg luer på hvorfor det skal være forskjellige rutiner for single og ikke-single når det gjelder hvor ofte man skifter undertøy? Det er det jo ikke! Det er bare trådstarteren som har bemerket seg med usmaklige og ekle innlegg her gjennom flere år...merkelig dyr. Urenslige menn er ikke tingen! Usj, så ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 18. juli 2009 #6 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er absolutt ikke en vanlig rutine for single nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 18. juli 2009 #7 Del Skrevet 18. juli 2009 Ja, dette synes jeg var ekkelt! (Og jeg tror nesten dette er et tulleinnlegg!) Hva slags stoff er liksom denne spesielle og dyre trusen laget av? (Merke? Pris?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pino Skrevet 18. juli 2009 #8 Del Skrevet 18. juli 2009 Kjenner meg ikke igjen i dette, Jon Are. Undertøy skal byttes hver dag, det lærte jeg tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 18. juli 2009 #9 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei alle sammen! Jeg går i mitt 4. år som singel. Som singel har man egne rutiner for ting, blandt annet hygiene. Jeg har en spesiell form for underbukse, som "puster" og kleber ikke så mye som vanlige underbukser for menn. Klart disse er dyrere men jeg tar meg råd til det uansett. I og med at jeg er singel skifter jeg truse ca annenhver dag. Om natten sover jeg selvsagt uten truse, da henger denne til lufting på en liten snor. Synes dere dette er ekkelt, eller er det en vanlig rutine blandt oss single? Med hilsen fra Jon Are Jeg synes det pussigste er at du henger til lufting den brukte trusen hver kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twink Skrevet 18. juli 2009 #10 Del Skrevet 18. juli 2009 Å ikke skifte undertøy hver dag ser jeg på som urenslig, singel eller ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 18. juli 2009 #11 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei alle sammen! Jeg går i mitt 4. år som singel. Som singel har man egne rutiner for ting, blandt annet hygiene. Jeg har en spesiell form for underbukse, som "puster" og kleber ikke så mye som vanlige underbukser for menn. Klart disse er dyrere men jeg tar meg råd til det uansett. I og med at jeg er singel skifter jeg truse ca annenhver dag. Om natten sover jeg selvsagt uten truse, da henger denne til lufting på en liten snor. Synes dere dette er ekkelt, eller er det en vanlig rutine blandt oss single? Med hilsen fra Jon Are Skjønner hvorfor du er singel ja hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #12 Del Skrevet 18. juli 2009 Kanskje ikke så rart du er singel på 4.året.... Æsj, personlig hygiene er viktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #13 Del Skrevet 18. juli 2009 Forstår ikke hvorfor enkelte kommer med "hihi" og smileys til TS når han er så ekkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #14 Del Skrevet 18. juli 2009 Forstår ikke hvorfor enkelte kommer med "hihi" og smileys til TS når han er så ekkel. Renslighet er en selvfølge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapree Skrevet 18. juli 2009 #15 Del Skrevet 18. juli 2009 Menn er normaltvis tørrere enn kvinner siden kvinner har blant annet utflod av varierende mengde derfor er det ofte naturlig at kvinner skifter hver dag mens menn skifter kanskje annenhver dag. Så lenge mannen er flink til å tørke etter seg på do så Så det er ikke unormalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 18. juli 2009 #16 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg ser ikke på dette som dårlig hygiene, hvorfor skulle det være det? Jeg verken småskvetter eller dypper av noe slag...trusen er tørr og hver natt blir den gjennomluftet av frisk natteluft. Jeg vasker penis så og si hver dag, trusen verken lukter eller er våt. jeg har aldri fått noe klage på skjemmende kroppslukt. Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #17 Del Skrevet 18. juli 2009 Menn er normaltvis tørrere enn kvinner siden kvinner har blant annet utflod av varierende mengde derfor er det ofte naturlig at kvinner skifter hver dag mens menn skifter kanskje annenhver dag. Så lenge mannen er flink til å tørke etter seg på do så Så det er ikke unormalt.. Herregud....sier mye om din resnlighetsskala! Menn som kvinner bør bytte undertøy hver dag, ja. Menn får "spor" de også...penis har urin på seg, og mange menn har de berømte bremsesporene. Ærlig talt...æsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 18. juli 2009 #18 Del Skrevet 18. juli 2009 Det visst ikke bare avisene som har agurktid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. juli 2009 #19 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei alle sammen! Jeg går i mitt 4. år som singel. Som singel har man egne rutiner for ting, blandt annet hygiene. Jeg har en spesiell form for underbukse, som "puster" og kleber ikke så mye som vanlige underbukser for menn. Klart disse er dyrere men jeg tar meg råd til det uansett. I og med at jeg er singel skifter jeg truse ca annenhver dag. Om natten sover jeg selvsagt uten truse, da henger denne til lufting på en liten snor. Synes dere dette er ekkelt, eller er det en vanlig rutine blandt oss single? Med hilsen fra Jon Are Artig! Ren boxer hver morgen, er det trening blir det 2 stykk om dagen. Vet ikke hva andre gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izolde Skrevet 18. juli 2009 #20 Del Skrevet 18. juli 2009 Rent undertøy hver dag. Hvorfor avhenger hyppigheten på bytte av undertøy av sivilstatus ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå