Gå til innhold

skifting av underbukse/truse annenhver dag som

Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are

Hei alle sammen!

Jeg går i mitt 4. år som singel. Som singel har man egne rutiner for ting, blandt annet hygiene. Jeg har en spesiell form for underbukse, som "puster" og kleber ikke så mye som vanlige underbukser for menn. Klart disse er dyrere men jeg tar meg råd til det uansett. I og med at jeg er singel skifter jeg truse ca annenhver dag. Om natten sover jeg selvsagt uten truse, da henger denne til lufting på en liten snor. Synes dere dette er ekkelt, eller er det en vanlig rutine blandt oss single?

Med hilsen fra Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg luer på hvorfor det skal være forskjellige rutiner for single og ikke-single når det gjelder hvor ofte man skifter undertøy?

Jeg skifter undertøy hverdag uansett livsstatus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oppgitt
Jeg luer på hvorfor det skal være forskjellige rutiner for single og ikke-single når det gjelder hvor ofte man skifter undertøy?

Det er det jo ikke!

Det er bare trådstarteren som har bemerket seg med usmaklige og ekle innlegg her gjennom flere år...merkelig dyr.

Urenslige menn er ikke tingen! Usj, så ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette synes jeg var ekkelt! (Og jeg tror nesten dette er et tulleinnlegg!)

Hva slags stoff er liksom denne spesielle og dyre trusen laget av? (Merke? Pris?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg går i mitt 4. år som singel. Som singel har man egne rutiner for ting, blandt annet hygiene. Jeg har en spesiell form for underbukse, som "puster" og kleber ikke så mye som vanlige underbukser for menn. Klart disse er dyrere men jeg tar meg råd til det uansett. I og med at jeg er singel skifter jeg truse ca annenhver dag. Om natten sover jeg selvsagt uten truse, da henger denne til lufting på en liten snor. Synes dere dette er ekkelt, eller er det en vanlig rutine blandt oss single?

Med hilsen fra Jon Are

Jeg synes det pussigste er at du henger til lufting den brukte trusen hver kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30
Hei alle sammen!

Med hilsen fra Jon Are

Skjønner hvorfor du er singel ja hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke hvorfor enkelte kommer med "hihi" og smileys til TS når han er så ekkel.

Renslighet er en selvfølge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er normaltvis tørrere enn kvinner siden kvinner har blant annet utflod av varierende mengde derfor er det ofte naturlig at kvinner skifter hver dag mens menn skifter kanskje annenhver dag. Så lenge mannen er flink til å tørke etter seg på do så:P Så det er ikke unormalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

Jeg ser ikke på dette som dårlig hygiene, hvorfor skulle det være det? Jeg verken småskvetter eller dypper av noe slag...trusen er tørr og hver natt blir den gjennomluftet av frisk natteluft. Jeg vasker penis så og si hver dag, trusen verken lukter eller er våt. jeg har aldri fått noe klage på skjemmende kroppslukt.

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Menn er normaltvis tørrere enn kvinner siden kvinner har blant annet utflod av varierende mengde derfor er det ofte naturlig at kvinner skifter hver dag mens menn skifter kanskje annenhver dag. Så lenge mannen er flink til å tørke etter seg på do så:P Så det er ikke unormalt..

Herregud....sier mye om din resnlighetsskala! :nei:

Menn som kvinner bør bytte undertøy hver dag, ja. Menn får "spor" de også...penis har urin på seg, og mange menn har de berømte bremsesporene.

Ærlig talt...æsj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Med hilsen fra Jon Are

:fnise: Artig!

Ren boxer hver morgen, er det trening blir det 2 stykk om dagen. Vet ikke hva andre gjør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...