Gjest Neelie Skrevet 18. juli 2009 #1 Del Skrevet 18. juli 2009 Vi skal møtes i Oslo. Begge bor et stykke utenfor Oslo, men vi har avtalt å møtes der... Har ikke lagt store planer, bare ta det som det kommer liksom... Har en hel dag sammen... Hva ville dere funnet på en lørdag i Oslo? Er ikke så kjent der, så litt vanskelig å komme på noe moro vi kan finne på sammen... Hva hadde dere villet gjort en perfekt førsta date dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 18. juli 2009 #2 Del Skrevet 18. juli 2009 Oslo.... da ville jeg inkludert Frognerparken og Vigelandsanlegget, absolutt. Avslutt dagen der, gå Labyrinten i tussmørket, romlemantisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #3 Del Skrevet 18. juli 2009 Eller botanisk hage. Der kan dere dessuten gå i dufthagen og på musuem, om dere har sånne interesser. Der er en kafé der også. Ok sted, om man ikke er helt sikker på været (løp inn på et av museene om det begynner å regne). Dessuten i gangavstand fra Grünerløkka, om dere føler behov for å gå på de hippe stedene...Gangavstand til Operaen, som er stemningsfull både på dagen og kvelden. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #4 Del Skrevet 18. juli 2009 Hehe, en HEL dag til rådighet med en mann man ikke har møtt før. Lykke til. Håper han er en ok fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neelie Skrevet 18. juli 2009 #5 Del Skrevet 18. juli 2009 Hehe, en HEL dag til rådighet med en mann man ikke har møtt før. Lykke til. Håper han er en ok fyr! Han er en ok fyr, det er jeg helt sikker på Har prata masse på tlf, sett hverandre på webcam osv... Så jeg er sikker ja Hadde det ikke vært for at vi bor så langt unna hverandre hadde vi absolutt møttes før! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #6 Del Skrevet 18. juli 2009 Hehe, en HEL dag til rådighet med en mann man ikke har møtt før. Lykke til. Håper han er en ok fyr! Enig..høres voldsomt ut!! jeezzz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #7 Del Skrevet 18. juli 2009 Han er en ok fyr, det er jeg helt sikker på Har prata masse på tlf, sett hverandre på webcam osv... Så jeg er sikker ja Hadde det ikke vært for at vi bor så langt unna hverandre hadde vi absolutt møttes før! Jeg gleder meg! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. juli 2009 #8 Del Skrevet 19. juli 2009 Hehe, en HEL dag til rådighet med en mann man ikke har møtt før. Lykke til. Håper han er en ok fyr! Hva er galt med en hel dag med en mann man ikke har møtt før? Da får man sjansen til å gå litt mer i dybden, enn om man bare skal ta en kaffe. Er det null kjemi eller gjensidig interesse, sier man bare takk for seg, og så har man funnet ut det. Da jeg møtte kjæresten for første gang, kom han på besøk til meg og var her i 4 dager (Avstandsforhold). Det gikk jo som en drøm Vi hadde kommunisert i 2-3 mnd før vi møttes, så jeg visste jo allerede at jeg likte han. Og hadde det blitt helt kræsj da han kom på besøk, kunne han jo bare reist igjen. Til TS: I Oslo er det jo et hav av ting man kan finne på. Kommer litt an på interesser. Masse museer man kan besøke, bare sitte på en kafe eller på Aker Brygge, gå i Vigelandsparken m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå