Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #441 Del Skrevet 28. juli 2009 Ikke endre på at alle jentene du møter er gift vel Jo, jeg har fått for meg at det faktisk ville være mye lurere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 28. juli 2009 #442 Del Skrevet 28. juli 2009 Jo, jeg har fått for meg at det faktisk ville være mye lurere hehe Haha, her inne kan du sikkert få mange gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #443 Del Skrevet 28. juli 2009 Haha, her inne kan du sikkert få mange gode tips Ja, forhåpentligvis - jeg er ikke her bare for moro skyld vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 28. juli 2009 #444 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Ja, forhåpentligvis - jeg er ikke her bare for moro skyld vet du Du må starte en tråd da vet du, hadde vært artig å se hvordan den utviklet seg Endret 28. juli 2009 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #445 Del Skrevet 28. juli 2009 Du må starte en tråd da vet du, hadde vært artig å se hvordan den utviklet seg Hva slags tråd tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #446 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg behandler såkalte "særdeles pene" mennesker mer avvisende enn normalt hehe Min erfaring sier meg at de vanligvis er høye på pæra. Beviser de faktisk at de har en bra personlighet, så blir det noe helt annet At du bevisst behandler pene mennesker dårligere enn dem med mer gjennomsnittlig utseende sier at ikke noe flatterende om din egen personlighet... Når du er mer avvisende, påvirker du dem til å ikke være åpne og hyggelige heller, de responderer jo på dine holdninger. Jeg reagerer på mye ved folks utseende, først og fremst på om de gir et sympatisk førsteinntrykk eller ikke, sympatiske mennesker reagerer jeg positivt på uavhengig om de er pene eller ikke. Utseende, velstelt/ustelt, klesdrakt, kroppsspråk, mimikk, evt lukt, stemmebruk, språkbruk osv, mye som påvirker hva slags respons man gir folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #447 Del Skrevet 28. juli 2009 Når du er mer avvisende, påvirker du dem til å ikke være åpne og hyggelige heller, de responderer jo på dine holdninger. Joda, det kan sikkert være helt riktig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 28. juli 2009 #448 Del Skrevet 28. juli 2009 Hva slags tråd tenker du på? Vet ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #449 Del Skrevet 28. juli 2009 Vet ikke helt Jeg forsøkte meg litt til og begynne med etter jeg regga meg her, men inntrykket mitt er at de fleste har en alder mellom 15-30, og i tillegg har vi sånne opptatte fruer som deg selvfølgelig! hehe Så jeg må vel bare innrømme at responsen her har vært direkte begredelig! Merkelig at ikke alle kan se hvilken alle-jenters-drøm jeg egentlig er altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 28. juli 2009 #450 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg forsøkte meg litt til og begynne med etter jeg regga meg her, men inntrykket mitt er at de fleste har en alder mellom 15-30, og i tillegg har vi sånne opptatte fruer som deg selvfølgelig! hehe Så jeg må vel bare innrømme at responsen her har vært direkte begredelig! Merkelig at ikke alle kan se hvilken alle-jenters-drøm jeg egentlig er altså hehe Ja, du kan kanskje si det sånn at du er guds gave til kvinnene, det er bare det at kvinnene ikke har oppdaget det enda Men alvorlig, jeg (og jeg er bare aktiv her i perioder) vet om 2 par som har truffet hverandre på kvinneguiden. Det er sikkert mange fler. Var borti en noen som prøvde å gjenforenes gjennom kvinneguiden også, men vet ikke hvordan det gikk og det er jo litt synd å ikke få slutten på en historie (om noen som leser akkurat det kanskje føler seg truffet ) Du er sikkert en knakandes flott kar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #451 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, du kan kanskje si det sånn at du er guds gave til kvinnene, det er bare det at kvinnene ikke har oppdaget det enda Men alvorlig, jeg (og jeg er bare aktiv her i perioder) vet om 2 par som har truffet hverandre på kvinneguiden. Det er sikkert mange fler. Var borti en noen som prøvde å gjenforenes gjennom kvinneguiden også, men vet ikke hvordan det gikk og det er jo litt synd å ikke få slutten på en historie (om noen som leser akkurat det kanskje føler seg truffet ) Du er sikkert en knakandes flott kar Ja, kvinnfolka her er noen treiginger!!! Du har ikke vurdert å skille deg snart du da? hehe Neida, jeg bare tuller da vet du Ja, man vet jo aldri hva som kan skje, og hvor det kan skje, her i livet. Jeg forsøker (nå) å leve etter mottoet mitt under i alle fall. Og takk forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 28. juli 2009 #452 Del Skrevet 28. juli 2009 Hmmmmm - ja, historien viser at de aller verste og nådeløse råskinnene alltid har skrevet historien - dessverre. Så hva forteller det om oss mennesker? Det store, store flertallet følger jo langt i fra så godt med i samfunnet som de burde gjort. Så da blit det ganske fritt fram for de som faktisk gjør det, til tider... Eller stundom for råe og ekstraordinære opportunister. Pink Floyd-låten "Sheep" fra albumet Animals oppsummerer ganske bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 28. juli 2009 #453 Del Skrevet 28. juli 2009 Ikke endre på at alle jentene du møter er gift vel Jeg for min del leverer de gifte og samboende damene pent brukt tilbake, etter at jeg har lånt dem litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 28. juli 2009 #454 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, kvinnfolka her er noen treiginger!!! Du har ikke vurdert å skille deg snart du da? hehe Neida, jeg bare tuller da vet du Ja, man vet jo aldri hva som kan skje, og hvor det kan skje, her i livet. Jeg forsøker (nå) å leve etter mottoet mitt under i alle fall. Og takk forresten Ja, plutselig klaffer det bare, det brukte gamlemor på 85 å si. Snart har du noen i sofan som skal krangle med deg om fjernkontrollen I mellomtiden så er det lurt å være smart ja Jeg har nok ikke tenkt å skille meg med det første, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 28. juli 2009 #455 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg for min del leverer de gifte og samboende damene pent brukt tilbake, etter at jeg har lånt dem litt... Fy skam dæ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. juli 2009 #456 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg for min del leverer de gifte og samboende damene pent brukt tilbake, etter at jeg har lånt dem litt... Slutt å skryt på deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 28. juli 2009 #457 Del Skrevet 28. juli 2009 Fy skam dæ!!! Er jo bare bra at de selv tar initiativ til å holde seg velsmurte og varme mens han i huset er på utenlandsreise e.l. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #458 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, plutselig klaffer det bare, det brukte gamlemor på 85 å si. Snart har du noen i sofan som skal krangle med deg om fjernkontrollen I mellomtiden så er det lurt å være smart ja Jeg har nok ikke tenkt å skille meg med det første, nei Ja, får virkelig håpe det da - og at jeg ikke behøver å vente til jeg er 85 før det skjer! Hadde ikke tenkt på det med fjernkontrollen - fordeler og ulemper med alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 28. juli 2009 #459 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, får virkelig håpe det da - og at jeg ikke behøver å vente til jeg er 85 før det skjer! Hadde ikke tenkt på det med fjernkontrollen - fordeler og ulemper med alt Hun var enkefrue Du er vel bare mellom forhold nå så, ja, jeg mener det, du må huske på å nyte fjernkontrolldiktaturet så lenge det varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #460 Del Skrevet 28. juli 2009 Hun var enkefrue Du er vel bare mellom forhold nå så, ja, jeg mener det, du må huske på å nyte fjernkontrolldiktaturet så lenge det varer Jeg har hatt full kontroll over alle fjernkontrollene altfor lenge. Det er på tide med noen å sloss med! hehe Jaja, vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå