Gå til innhold

Behandler du pene mennesker annerledes en mindre pene?

Gjest Kjekk

Anbefalte innlegg

Jeg ser absolutt ikke problemet. Hvis forholdet bare dreier seg om sex, så kan du jo nyte den biten, i "fulle drag", for å si det sånt, og ellers sysle med det du vanligvis sysler med - f.eks. skrive her, og fotografere i naturen osv?

Du får noe du ikke har fra før, men beholder de syslene og interessene du allerede har. Hvorfor si nei til noe som helt klart blir en oppgradering av livet ditt??

Det er kanskje ikke alle som trives i et forhold uten dybde. Jeg hadde ikke holdt ut. Og hva er sex om det ikke er ut av ekte kjærlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_OsloMann
Ja, jeg ville heller aldri i livet prøve å stjele en annen kvinnes mann. Det er bare helt bak mål, og det lyser usikkerhet lang vei. Som Crizzy sier - det er så deilig å bare se på verden og elske den. Gå en kveldstur og nyte den nydelige sommerlukta. Vi er utrolig heldige som bor i Norge med en så klar luft, forresten. Det er å leve. :)

Dessuten .. er det virkelig sant at menn foretrekker blondiner? Jeg har hvertfall forstått det sånn at det går over når man blir litt eldre. Tar jeg feil?

Hvem er det som snakker om å stjele andre kvinners menn? Føler at dere kanskje sporer av litt her... womenwomen skrev vel f.eks. ingenting om å gjøre det?

Angående andre avsnittet: Hårfarge er ikke så viktig. Verdens mest sexy dame for tiden, som kåret av menn, er veldig mørk (Megan Fox). Blondt hår kan se fint ut, men det finnes veldig mange blondiner som ikke er særlig attraktive for det. Og om det er noe som går over med alderen... Kan jeg aldri tenke meg. Det er ikke et spørsmål om modenhet, men en smakssak. De fleste menn vil alltid være svake for yndige blondiner, på samme måte som de er svak for lekre langbeinte brunetter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser absolutt ikke problemet. Hvis forholdet bare dreier seg om sex, så kan du jo nyte den biten, i "fulle drag", for å si det sånt, og ellers sysle med det du vanligvis sysler med - f.eks. skrive her, og fotografere i naturen osv?

Du får noe du ikke har fra før, men beholder de syslene og interessene du allerede har. Hvorfor si nei til noe som helt klart blir en oppgradering av livet ditt??

Nei, jeg forstår jo hvorfor du ikke ser problemet :)

Men for meg så er det ikke nok - og det er det egentlig ikke for 'ww' heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Det er kanskje ikke alle som trives i et forhold uten dybde. Jeg hadde ikke holdt ut. Og hva er sex om det ikke er ut av ekte kjærlighet?

Sex er nesten alltid et gode (unntaket er om det blir altfor mye sexpress, eller sexlivet tar helt overhånd i livet). Ekte kjærlighet er meget mulig en illusjon. Bare hør på BrutalMann. Kjærlighet oppstår ut av hormoner og hormonene kommer for en stor del fra den seksuelle og intime kontakten. Dopamin og oxytocin. Slå d opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville heller aldri i livet prøve å stjele en annen kvinnes mann. Det er bare helt bak mål, og det lyser usikkerhet lang vei. Som Crizzy sier - det er så deilig å bare se på verden og elske den. Gå en kveldstur og nyte den nydelige sommerlukta. Vi er utrolig heldige som bor i Norge med en så klar luft, forresten. Det er å leve. :)

Dessuten .. er det virkelig sant at menn foretrekker blondiner? Jeg har hvertfall forstått det sånn at det går over når man blir litt eldre. Tar jeg feil?

Jeg tror dette er en gammel media myte. Kan ikke se hva hårfargen har med saken å gjøre egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_OsloMann
Nei, jeg forstår jo hvorfor du ikke ser problemet :)

Men for meg så er det ikke nok - og det er det egentlig ikke for 'ww' heller.

Jeg tar ikke deg særlig seriøst, Steinar. Du kommer jo hele tiden med uttalelser som indikerer at du enten er litt livsfjern, eller at du lever litt på en livsløgn. Jeg mener at så godt som alle menn som sier at de ikke lar seg påvirke av sexy damer, er noe uærlige og affekterte. Det er antagelig kokettering du driver med..

Uansett, jeg snakket ikke om meg selv, men deg. Du lever jo alene, og er ikke promiskuøs, ifølge deg selv. Ergo har du minimalt med sex, om noen. Da ville jo et rent seksuelt forhold vært en forbedring.

Og ellers så ser jeg at du forsøker å uttale deg på vegne av ww. Det tar seg ikke helt ut.

For øvrig har du ikke et holdepunkt i verden for å antyde at jeg ville ha stortrivds med et rent seksuelt forhold, altså foretrekke det på bekostning av et som var fylt med følelser. Både dette, og annet du har skrevet i det siste, indikerer klart for meg at du enten ikke leser alt folk skriver, eller så glemmer du fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke deg særlig seriøst, Steinar. Du kommer jo hele tiden med uttalelser som indikerer at du enten er litt livsfjern, eller at du lever litt på en livsløgn. Jeg mener at så godt som alle menn som sier at de ikke lar seg påvirke av sexy damer, er noe uærlige og affekterte. Det er antagelig kokettering du driver med..

Uansett, jeg snakket ikke om meg selv, men deg. Du lever jo alene, og er ikke promiskuøs, ifølge deg selv. Ergo har du minimalt med sex, om noen. Da ville jo et rent seksuelt forhold vært en forbedring.

Og ellers så ser jeg at du forsøker å uttale deg på vegne av ww. Det tar seg ikke helt ut.

For øvrig har du ikke et holdepunkt i verden for å antyde at jeg ville ha stortrivds med et rent seksuelt forhold, altså foretrekke det på bekostning av et som var fylt med følelser. Både dette, og annet du har skrevet i det siste, indikerer klart for meg at du enten ikke leser alt folk skriver, eller så glemmer du fort.

Jeg må vel bare innrømme at jeg syns du skriver altfor mye og med helt unødvendige detaljer i mange av innleggene dine, og derfor blir det nok en del overhopping av noe innehold også.

Når det gjelder 'ww' så har hun egentlig skrevet det i klartekst tidligere selv - det ENESTE som fungerer i hennes forhold er fysisk sex. That's it!

Har jeg skrevet at jeg ikke kan la meg "påvirke" av sexy damer?

Og hvis du virkelig foretrekker et forhold fylt med følelser, så er jo det utmerket for deg selv (og din partner) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann

Men sexen i ww's forhold fungerer fantastisk - kan hun håpe å finne noe like bra eller bedre i et annet forhold? Har hun noensinne hatt et forhold som hadde begge deler?

Du sier at et forhold med følelser ville vært bedre for henne, men jeg kan ikke huske at hun har skrevet noe som indikerte at du kunne uttale deg slik du gjorde, på hennes vegne, her. Mulig jeg har gått glipp av eller glemt noe, imidlertid... (Jeg også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Og hvis du virkelig foretrekker et forhold fylt med følelser, så er jo det utmerket for deg selv (og din partner) :)

Har jeg skrevet noe, f.eks. i forhold til kreket, som indikerer at jeg ikke er følsom, eller ikke legger følelser i forhold.. ? At jeg ikke faller for noen, og elsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Men sexen i ww's forhold fungerer fantastisk - kan hun håpe å finne noe like bra eller bedre i et annet forhold? Har hun noensinne hatt et forhold som hadde begge deler?

Du sier at et forhold med følelser ville vært bedre for henne, men jeg kan ikke huske at hun har skrevet noe som indikerte at du kunne uttale deg slik du gjorde, på hennes vegne, her. Mulig jeg har gått glipp av eller glemt noe, imidlertid... (Jeg også.)

Jeg mener at noe av det viktigste etter godt sexliv - er å også ha et godt vennskap med den man bor sammen med ,en man kan prate med og gjøre hyggelige ting sammens med . Det kan jeg ikke med min samboer pr i dag . Han er en mutt type som aldri snakker om seg selv eller med andre .Han er stille som en østers - og det blir fryktelig kjedelig .Jeg trives ikke i hannes selskap .Den eneste som snakker her i huset er jeg ...føler jeg snakker til veggen -og da får man følelsen at man likesågodt kunne bodd alene .For han deltar aldri i noen samtale .Kunn opptatt med sitt eget , seg og sitt .Jeg har litt rett når jeg sier han er a-sosial . Mer intrisert i bøker og pc osv -døgnet rundt holder han på med det - enn å snakke og være tilstede , ingen intresse for andre folk , besøk , gå ut , finne på noe osv .Jeg må ta inisiativ til alt .

Han er så kjedelig - verdens kjedeligste ...jeg holder på å bli sprø .Sikkert derfor jeg sitter så mye inne på KG - er de eneste jeg har å kommunisere med hjemme : ) he he - da kan dere tenke dere selv hvor kjedelig han er ...ha ha

Er det rart jeg går ut for å se folk ? Må det - om jeg ikke skal dø av kjedsomhet .

Jeg har hatt andre forhold som har vært mye bedre enn dette .Jeg vet at det finnes noe bedre enn det her . Vet om en mann som har samme intresser som meg & aktiv livsstil m.m ...som virker veldig spennende - virker som om vi har utrolig mye intrisangt å prate om og bra kjemi tror jeg .Kjekk er han og . Har nettopp truffet han .Få se han an ...og se hva som skjer .Skal nå treffe han i dag : ) Spennende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har jeg skrevet noe, f.eks. i forhold til kreket, som indikerer at jeg ikke er følsom, eller ikke legger følelser i forhold.. ? At jeg ikke faller for noen, og elsker?

Oslomann og womenwomen er samme personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en diagnose på deg: Diagnoseangst!! Hahahahaha... :-DArtig og fint å se at tråden har kommet tilbake på sporet igjen i dag, for øvrig. Det hjalp nok at vi holdt den aktiv og på toppen av siden hele tiden.. ? ;-)

Ja, mulig du har rett :Nikke: . :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen

Nei ! Det er det kunn du som tror !

Ser du ikke at vi har totalt forskjellig skrivestil og " skrivefeil " he he

Hilsen WW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ! Det er det kunn du som tror !

Ser du ikke at vi har totalt forskjellig skrivestil og " skrivefeil " he he

Hilsen WW

Det kan da være fake. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelser som ikke blir gjengjeldt har egentlig ingen verdi, og har da ingenting med kjærlighet å gjøre. Mulig noen romantikere innbiller seg noe annet, men det er bare tull i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en mulighet - kan aldri være sikker når man ikke kan se personene.

Men i så fall legger en person ned veldig mye skriving på å "fake" 2 ulike personer.

Da snakker vi virkelig om alvorlig galskap altså hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Jeg mener at noe av det viktigste etter godt sexliv - er å også ha et godt vennskap med den man bor sammen med ,en man kan prate med og gjøre hyggelige ting sammens med.

Så sexlivet er altså det aller viktigste? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Følelser som ikke blir gjengjeldt har egentlig ingen verdi, og har da ingenting med kjærlighet å gjøre. Mulig noen romantikere innbiller seg noe annet, men det er bare tull i virkeligheten.

Ja du sier noe der - men hva har det egentlig med meg å gjøre?

For øvrig skaper vi alle vår egen virkelighet. Virkeligheten er ikke noe som kan vedtas - det er det vel bare sosialister og andre byråkrater som tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Men i så fall legger en person ned veldig mye skriving på å "fake" 2 ulike personer.

Da snakker vi virkelig om alvorlig galskap altså hehe

Her snakker vi alvorlige konspirasjonsteoriparanoia ;)

Mennesker som eventuelt måtte drive med slikt som det fabuleres om her, er så alvorlig sinnslidende at de vel neppe kunne hatt tilgang til nettet over lengre tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...