Gå til innhold

Behandler du pene mennesker annerledes en mindre pene?

Gjest Kjekk

Anbefalte innlegg

WW: Må legge til - diagnosen har gjort ting lettere for oss. Vi vet hvorfor hun er som hun er, og klarer derfor å takle det bedre.

Det er jo positivt da i hvert fall :)

Det faktisk litt lettere når man forstår .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe stusselig over hele situasjonen, synes jeg. Hjemme er det tydeligvis ikke noe paradis, så man går ut for oppmerksomhet. Om du hadde en kjæreste som ga deg oppmerksomhet og kjærlighet hadde du kanskje ikke hatt behovet for å gå ut på byen og flørte.

(Hvis JEG hadde vært mann hadde jeg ikke likt at dama hadde flydd på byen og flørtet med andre menn. Det er sikkert og visst.. Liker ikke helt tanken på at man er så likegyldig at man lar partneren gjøre det heller.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe stusselig over hele situasjonen, synes jeg. Hjemme er det tydeligvis ikke noe paradis, så man går ut for oppmerksomhet. Om du hadde en kjæreste som ga deg oppmerksomhet og kjærlighet hadde du kanskje ikke hatt behovet for å gå ut på byen og flørte.

(Hvis JEG hadde vært mann hadde jeg ikke likt at dama hadde flydd på byen og flørtet med andre menn. Det er sikkert og visst.. Liker ikke helt tanken på at man er så likegyldig at man lar partneren gjøre det heller.)

Du har innsikt nok til å kunne se situasjonen i fra begge sider - ikke verst :)

Men en Histrionisk personlighet har dype underliggende problemer gjerne fra tidlige tenår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre så behandlet jeg dem nok forskjellige, det gjør vel de fleste ungdommer.Ettersom man blir voksen,så innser man at personene bak det ytre ,kan være enda vakrere inne i skallet. Kan ikke se at en skal behandle en person noe dårligere enn andre, de er vel mennesker alle uansett utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melchizedek

Jeg behandler alle mennesker like jævelig uansett hvordan de ser ut

Men at folk forskjell behandler pene og ikke så pene. Er jo klart.

Akkurat som man forskjell behandler rike og fattige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Tja, kontroll freak vet jeg ikke helt da men. Men jeg hadde nok ikke vært så følelseskald at jeg kunne la deg - eller en annen kvinne - være ute å leve (feste) hver eneste helg eller akkurat når hun vil. Hva er poenget da? Jeg vil jo da heller at vi skal være i sammen å ha det gøy - ikke hver for oss hele tiden.

Har du tenkt igjennom HVORFOR du må ut å få oppmerksomhet hele tiden? Det må være noe du savner inni deg ......

Jeg tror du innerst inne Steinar - aldri noensinne har stolt 100 % på DINE kvinner gjennom livet ditt .

Kanskje har du følt at du kom litt til " kort " som MANN ovenfor dine kvinner gjennom livet ditt ?

Derfor du ville blitt usikker og utrygg om din partner likte å gå ut og feste litt innimellom - og føle seg litt fri på egenhånd .

Min mann vet jo han er helt KONGE i senga ! Han vet jo jeg er fornøyd med han 100 % Han vet jo jeg er kåt og avhengig av han . Han vet jo at jeg ikke er sexuelt sulteforet FØR jeg går ut .Og det er ikke sex jeg er ute etter .

Hvorfor skulle han frykte utroskap da ? Når allt jeg vil er å flørte litt uskyldig og feste litt ? Tross allt kommer jeg jo hjem hver kveld .

Jeg nekter aldri han å gå ut .Hvorfor skulle han nekte meg det da ? Han har like mye frihet selv .Jeg er ikke SJALU .Jeg vet også at jeg er BEST i senga av alle kvinnene han noensinne har møtt .Og ingen kan utkonkurrere meg uansett .

Har du noensinne hatt et slikt forhold Steinar ? Jeg tror ikke det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du innerst inne Steinar - aldri noensinne har stolt 100 % på DINE kvinner gjennom livet ditt .

Kanskje har du følt at du kom litt til " kort " som MANN ovenfor dine kvinner gjennom livet ditt ?

Derfor du ville blitt usikker og utrygg om din partner likte å gå ut og feste litt innimellom - og føle seg litt fri på egenhånd .

Min mann vet jo han er helt KONGE i senga ! Han vet jo jeg er fornøyd med han 100 % Han vet jo jeg er kåt og avhengig av han . Han vet jo at jeg ikke er sexuelt sulteforet FØR jeg går ut .Og det er ikke sex jeg er ute etter .

Hvorfor skulle han frykte utroskap da ? Når allt jeg vil er å flørte litt uskyldig og feste litt ? Tross allt kommer jeg jo hjem hver kveld .

Jeg nekter aldri han å gå ut .Hvorfor skulle han nekte meg det da ? Han har like mye frihet selv .Jeg er ikke SJALU .Jeg vet også at jeg er BEST i senga av alle kvinnene han noensinne har møtt .Og ingen kan utkonkurrere meg uansett .

Kanskje ikke Steinar er ute etter et slikt forhold?

Endret av Miss X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille_kvinne

Dette temaet er hverken om ww og hvor pen hun syns hun er, oslo manns evinnelige masing om eksen eller hvordan de hadde passet sammen.

Er det ikke mulig og få moderert vekk litt så dette temaet faktisk kan få handle om hva det burde handle om?

Lag deres eget tema og diskuter dette i, kan ikke fatte hvordan dette har noen sammeheng med temaets opprinnelse å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette temaet er hverken om ww og hvor pen hun syns hun er, oslo manns evinnelige masing om eksen eller hvordan de hadde passet sammen.

Er det ikke mulig og få moderert vekk litt så dette temaet faktisk kan få handle om hva det burde handle om?

Lag deres eget tema og diskuter dette i, kan ikke fatte hvordan dette har noen sammeheng med temaets opprinnelse å gjøre.

Det har ikke det, men det blir digresjon på digresjon, og det utvikler seg. En tråd klarer aldri å holde seg på sporet uansett, så det kommer vel til å bli et mislykket forsøk å slette alt.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ved første møte kan jeg bli veldig fascinert av et pent menneske, og hvis vedkommende i tillegg er hyggelig strekker jeg meg langt for å tekkes vedkommende. Hvis et menneske er pent, men ikke hyggelig, er jeg like ignorant overfor et pent menneske som et mindre pent. Jeg snakker heller med en hyggelig person enn en attraktiv person... Men kan så klart bli litt "ruset" av å f.eks. danse med en veldig kjekk mann...

Mindre attraktive gutter er ofte _veldig_ hyggelige mot meg (som er jente - og ganske søt og sjarmerende (har folk sagt)), mindre attraktive jenter kan være mindre hyggelige, særlig de som er tjukke, de virker misunnelige på at jeg er slank... Når jeg er hyggelig mot dem, må de være hyggelig tilbake, hehe. (Jeg synes det er dumt, for selv om man er tjukk kan man ha nydelig hud, et fantastisk flott hår, gnistrende øyne, bra klesstil osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Phf...Syns du drar opp diagnoseboka di raskere og raskere jeg ;). I alle fall med "forslag" til diagnoser. :ler:

Biiip: Der gikk mitt mentale notat i rødt, så for å unngå å få en diagnose av deg, spretter jeg ut av tråden. :fnise:;)

Jeg har en diagnose på deg: Diagnoseangst!! Hahahahaha... :-D

Artig og fint å se at tråden har kommet tilbake på sporet igjen i dag, for øvrig. Det hjalp nok at vi holdt den aktiv og på toppen av siden hele tiden.. ? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_OsloMann
Makan til narsissistiske og selvelskende mennesker som Oslomann og womenwomen skal du lete lenge etter.. :filer: Helt utrolig...

Men for de som kjenner til KG, så vet de hvor de finner oss likevel... Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, et forhold som bare dreier seg om fysisk sex, det er jeg faktisk ikke interessert i engang.

Og du skriver jo selv at DU ikke er fornøyd, så hva er logikken din her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Var jeg eks mørkhåret og kraftig overvektig - er det ikke sikkert folk hadde tatt like ofte og mye kontakt med meg på eget inisiativ . Tror jeg ! Så tror utseendet spiller litt inn i hvertfall og humøret og utstrålinhen på personen .

Kanskje andre " soler seg " i mitt strålende gode humør ...he he

Ja, nå skjønner jeg ikke helt hva mørkhåret har med det å gjøre?

Ble til å tenke på noe mens jeg leste her. Jeg finner ikke akkurat det, men du sriver at elsker å gå ut og flørte. Når jeg er ute, eller når jeg møter par, hvor det en skulle være, så er jeg veldig forsiktig med å flørte med mannen til noen. Jeg viser damen respekt, ved å se på henne, henvende meg til henne og det er viktig for meg å ikke fremstå som en trussel, eller som en kynisk f.. som bare behøver å bekrefte meg selv.

Jeg føler ikke at jeg trenger å flørte heller, det er nok med blikk, det er nok å føles seg flott og se på verden omkring deg at det er flere som synes det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, nå skjønner jeg ikke helt hva mørkhåret har med det å gjøre?

Ble til å tenke på noe mens jeg leste her. Jeg finner ikke akkurat det, men du sriver at elsker å gå ut og flørte. Når jeg er ute, eller når jeg møter par, hvor det en skulle være, så er jeg veldig forsiktig med å flørte med mannen til noen. Jeg viser damen respekt, ved å se på henne, henvende meg til henne og det er viktig for meg å ikke fremstå som en trussel, eller som en kynisk f.. som bare behøver å bekrefte meg selv.

Jeg føler ikke at jeg trenger å flørte heller, det er nok med blikk, det er nok å føles seg flott og se på verden omkring deg at det er flere som synes det og.

Ja, din oppførsel virker jo velbalansert da :)

Og kan jeg anta at du er mørkhåret selv? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Ja, din oppførsel virker jo velbalansert da :)

Og kan jeg anta at du er mørkhåret selv? ;) hehe

Er nok det ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville heller aldri i livet prøve å stjele en annen kvinnes mann. Det er bare helt bak mål, og det lyser usikkerhet lang vei. Som Crizzy sier - det er så deilig å bare se på verden og elske den. Gå en kveldstur og nyte den nydelige sommerlukta. Vi er utrolig heldige som bor i Norge med en så klar luft, forresten. Det er å leve. :)

Dessuten .. er det virkelig sant at menn foretrekker blondiner? Jeg har hvertfall forstått det sånn at det går over når man blir litt eldre. Tar jeg feil?

Endret av Miss X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Nei, et forhold som bare dreier seg om fysisk sex, det er jeg faktisk ikke interessert i engang.

Og du skriver jo selv at DU ikke er fornøyd, så hva er logikken din her?

Jeg ser absolutt ikke problemet. Hvis forholdet bare dreier seg om sex, så kan du jo nyte den biten, i "fulle drag", for å si det sånt, og ellers sysle med det du vanligvis sysler med - f.eks. skrive her, og fotografere i naturen osv?

Du får noe du ikke har fra før, men beholder de syslene og interessene du allerede har. Hvorfor si nei til noe som helt klart blir en oppgradering av livet ditt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...