Gå til innhold

NEEI! jeg har fått celluitter på magen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har ikke vært spesielt plaget med appelsinhud tidligere, jeg har noe på lårene og baken - men dette har jeg hatt siden tenårene.

Nå ser jeg at jeg "plutselig" har fått celluitter på magen:(:(

Jeg er tynn, har ikke lagt på meg noe, lever som vanlig (sunt) og det er mange år siden jeg var gravid.

Jeg virkelig HATER dem, har vært så fornøyd med magen min til nå. Hva kan jeg gjøre? er det noen av dere som har noen gode råd..?

Jeg trodde ikke jeg kunne få celluitter på magen engang jeg:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg har ikke vært spesielt plaget med appelsinhud tidligere, jeg har noe på lårene og baken - men dette har jeg hatt siden tenårene.

Nå ser jeg at jeg "plutselig" har fått celluitter på magen:(:(

Jeg er tynn, har ikke lagt på meg noe, lever som vanlig (sunt) og det er mange år siden jeg var gravid.

Jeg virkelig HATER dem, har vært så fornøyd med magen min til nå. Hva kan jeg gjøre? er det noen av dere som har noen gode råd..?

Jeg trodde ikke jeg kunne få celluitter på magen engang jeg:S

Kestos behandlig er svært effektivt på cellulitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lurer fælt på en liten ting angående cellulitter:

Får man cellulitter ved å blant annet gå i jeans som er litt stramme rundt rumpa/innsiden av låret ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kestos behandlig er svært effektivt på cellulitter!

Kestos behandling, hva er det? Er det dyrt? Kan man gjøre det hjemme eller må det gjøres på salong..

Jeg så imidlertid på Oprah, et program med Dr. Oz at celulliter kunne man ikke gjøre noe med, annet enn evt. fettsuging, men resultatet ble visstnok skjelden bra.. Syntes det var litt nedslående.. Har ikke så mye av det selv, men litt på baken, og jeg liker dem IKKE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Gjest Jente14

Jeg fant et kjerringråd på nettet :)) jeg bare kopierte hele siden :)

Selv har jeg begynt å få cellulitter på lårene og dette rådet har jeg ikke prøvd før, så er ikke sikker på om det funker :))

Appelsinhud er det noen kaller det som heter cellulitter. Mange går å kjøper dyre skurekremer for ansikt og kropp. Et råd en leser fikk for mange år siden var å ta kaffegrut og vanlig lanosåpe. Dette skal blandes sammen og brukes som en vanlig skure/peeiling -krem. Utrolig nok så er dette mer effektivt en de kjøpekremene hun har prøvd før. PS: husk å smøre huden godt etterpå. Da har du fått noen kroner tilovers å kan unne deg en god fuktighetskrem.

Det er viktig å lukke porene etter rensing. Sitron er effektivt, enten som ferskvare eller presset sitron på flaske. Dypp en bomullsdott i kaldt vann, ta noen dråper sitron på å smør dette på huden etter behandling av appelsinhud.

Cellulitter og appelsinhud

Cellulitter kommer av at underhudsfett skyter frem og bygger opp et bølgeformet område i huden. Begrepet cellulitter har egentlig sitt opphav fra det franske språk og er så gammelt som 150 år. Over 80 prosent av alle kvinner opplever dette problemet i større eller mindre grad. Syndromet er helt harmløst, men det kan det føre til psykososiale problemer for den det gjelder.

Det er ikke funnet noen signifikant årsak til cellulitter, men i følge Wikipedia så skal mange tro at salt har noe med utviklingen av cellulitter å gjøre. Dette kjerringrådet er nok ikke noen medisin mot problemet, men det skader i alle fall ikke å teste det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...