Gå til innhold

Så ut på byen idag..

Gjest Tja

Anbefalte innlegg

Skal ut på byen for 100 gang idag med et par venner. Etter å ha vært asosial og singel de siste 5 månedene så har jeg begynt å bli litt lei. Har virkelig lyst til å komme i snakk med noen jenter elns, singelivet er virkelig forferdelig. Spørsmålet er vel egentlig hva skal jeg si? Hva skal jeg gjøre etc? Trolig ender vi opp på trompeten om det kan ha noe å si, ettersom disse standar utestedene som Gabler og Roxy bare blir masete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg formulert meg dårlig eller noe slikt som gjør at jeg ikke kan få noen gode svar? Sliter virkelig med det her om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er...men ingen av disse stedene ville jeg sett på som noe steder å møte en potensiell kjæreste om du er over 20...men det er nå kanskje bare min mening...

5 mnd som singel er heller ikke så utrolig mye.

Jo mer desperat du virker jo mer kommer jentene til å rygge unna. Ikke stress så kommer nok drømme dama en dag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda, jo når jeg leser gjennom det så virker jeg kanskje vel desperat. Jeg er 19 år, så har ikke så mange valg akkurat nå. Jeg er absolutt ikke en type som henger over jentene, ender gjerne opp med å sitte med venner og prate piss til vi drar hjem. Jeg hater meg selv for dette, men får ikke til å gå og prate med en ukjent jente. Jenter jeg ikke finner atraktive har jeg derimot ikke noe problem å snakke og tulle med, rart egentlig.

5 måneder syntes jeg er veeeldig lenge, kanskje fordi jeg hadde det så bra over de 2 årene, ikke vet jeg. Anyways så er alt jeg vil bare å finne ut om jeg faktisk har det som skal til for å finne meg en annen, akkurat nå er selvtilliten totalt knust, noe som plager meg noe grusomt, ettersom jeg alltid har vært en som er i godt humør.

Fra problem til sytepost, vel en gang må det komme ut,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gah ingen måte for editering, hvor ville du foreslått at jeg dro da? Ser ingen andre muligheter. Treningsenteret jeg trener på har jo nok av jenter, men å prate med de uten noe form for alkohol innabords virker rimelig farfetched nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal henge for mye med bare kameratene dine om du går ut for å møte ei jente. De fleste jenter på byen "venter" kanskje på å bli sjekket opp...med unntak av noen som tar saken i egne hender :). Hva er det værste som kan skje om du går bort til en jente? m hun er helt totalt idiot så hadde du vel ikke hatt lyst til å date henne uansett, så da er jo ikke det et loss...da har hun i praksis gjort deg en tjeneste og spart deg for et forhold som likevel ville ha gått i vasken fordi hun var en total idiot...hehe

Ta det uansett rolig med alkohol, litt er ok...men enkelte jenter kan synes det er mer usjarmerende med en full kar som snøvler sammenlignet med en litt sjenert kar som snubler i ordene :)

Siden du er 19 er det som du sier ikke mange steder som du kommer inn på nei, de stedene jeg kjenner til (er lite ute på byen) er det 26/28 grense. De stedene du ramset opp er nok ok for din aldersgruppe da du finner jenter på egen alder.

Mange av mine venninner og kamerater traff sine kjærester på privatfest. Byen er ofte et vanskelig sted å treffe folk på fordi man lett blir borte fra hverandre, det er utrolig høy musikk etc.

Tror nok de fleste jenter vil synes det er utrolig stilig om en gutt kom bort til henne på trening eller annet sted uten å ha drukket. Veldig sjarmerende. Kan jo bare slå av en liten prat...trenger ikke vare i 30 min...stille noen standard spm...smil og vær hyggelig og si at du må stikke men at dere kanskje sees igjen en dagom hun ofte trener der. Hun kommer sikkert tilbake og da er det jo bare å slå av en liten prat til...?

Vipsså er det enkelt å be henne ut på en date, og kanskje det blir kjærlighet i luften? :jepp:

Lykke til!

Du er enda ung og vil nok finne e dame snart...om hu ikke finner deg først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja kanskje jeg bare skal hoppe i det, får se i kveld. Hater meg selv for å være så passiv og sjenert som jeg er. Livet med kjæresten var tydeligvis litt for enkelt. Når man først da står alene om å holde livet sitt på rett kjøl så blir man for litt overasket. Hvorfor kan ikke bare jentene si hei først, så blir alt så mye enklere.. Vet jeg ikke ser så verst ut, vel det er ihvertfall det jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp ut i det,ja!

Jeg sjekket opp min kjæreste da vi var 17 - så det finnes noen slike jenter der ute og! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slik var det halveis med exen min også, vel jeg prøvde meg, men hun var så lett å snakke med at det gikk av seg selv, selvfølgelig på en privatfest av en venn av meg og eksen, noe jeg ikke orker å dra på igjen ettersom eksen kommer til å være der. Så byen er eneste mulighet om dagen, og ja musikken er helt forferdelig.

Men nå får det være nok, er lei av å deppe og være trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke annet enn å hoppe i det nei;) Steder som trompeten og sånn blir fort masete og litt vanskelig å komme i kontakt med noen.. Kan du ikke heller prøve å dra på litt roligere steder, som f.eks studenten eller liknende? Det er det ikke høy musikk og dansegulv, men mer et sted man prater osv.. Gå bort til en jente og bare kom i prat med henne, du merker fort om hun er int. eller ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Blir aldri trompeten igjen ihvertfall, som LaBelle sier så ble det bare mas og høy musikk, jeg blir helt satt ut og klarte selvfølgelig ikke å gjøre noe som helst. Så ja, enda en dårlig kveld på byen.

Hater virkelig denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til TS : du er altfor ung til å hate så mye som du gjør

Cheer up boy.......enjoy :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK hør nå her: jeg er jente, du er gutt, vi er på samme alder, og dette er noen tips for å vellykket sjekke opp en jente på byen:

1. finn din type. dersom du er litt sjenert, noe jeg har fått inntrykk av, så finn en jente som er samme type som deg :) disse skal det mye til at avvsier deg blankt foran alle vennene dine, og dersom hun virker uineterssert= finn en ny en. En viktig forskjell mellom jenter og gutter er at jenter vet ofte umiddelbart om de er interessert overhodet. Bruk litt tid på å finne riktig jente.

2. finn noe passende å si etter situasjonen, gjerne drikk litt dersom det gir deg mer mot, men ikke snøvl eller vangl. Jeg hadde syntes det var kjempesøtt dersom en gutt satte seg ned ved bordet der jeg satt (mulig på f. eks studenten) og begynte å prate om noe enkelt, som musikken eller lignende. Om du er ekstra modig kan du bare si: Hei, du er virkelig utrolig søt. Er det greit om jeg setter meg ved siden av deg? :) hadde vært supersjarmerende.

3. Ikke kleng. Greit om DU avslutter samtalen etter en liten stund, og s heller kom tilbake. Da virker du ikke så desperat, og hun vil bli mer interessert. Pass bare på at hun ikke blir fanget opp av en annen i mellomtiden.

4. Om dere får skikkelig god kontakt, spander en øl på henne eller lignende. Prøv å ikke vær for sexuell av deg, dette er bare slitsomt. Prøv helle rå ha en flørtende tone uten å være ufin. Prøv å vis henne oppmerksomhet uten å stirr henne i senk, eller å snakke om deg selv hele tiden.

5. Ikke røp for mye om deg selv, vær positiv, blid, og snakk litt med kameratene dine også. Jenter vil ha sosiale vinnere.

6. Om du føler at det er riktig, spør om nr hennes. Du kan enten bare spørre rett ut, eller finne en annen snedig måte å få det på. Er for trøtt til å finne ut det for deg, det er menn eksperter på.. hehe.

7. Send melding neste kveld, ikke før. Send ganske sent, sånn at hun kanskje trodde at du ikke kom til å sende melding. Sender du melding 3 dager etter er du allerede glemt hos meg, og det virker dessuten som om du spiller et "spill". Teit.

8. Ha først en vanlig sms-samtale om hun kom seg vel hjem, om hun dro videre fra utestedet osv. Ikke spør om dere skal finne på noe. Spør heller om dette neste gang du sender melding. Spør da ganske direkte og med en gang.

HÅPER DETTE HJALP! :) Det er ikke så vanskelig, ha litt tro på deg selv bare. Jeg hadde i hvertfall blitt sjarmert av det ovenfor, men det er meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å innlede en samtale på treningssenter er noe av det letteste som finnes synes jeg. Noe som fungerer av erfaring er å spørre om du kan kjøre mellom settene hennes hvis du ser at hun akkurat velger en maskin. Ikke spring bort overivrig, men lat som at det er neste øvelse du skal trene. Tren med lette vekter og 10-12 reps så du ikke skremmer henne vekk. Spør om det så virker naturlig for situasjonen. Kjør kun 2 sett slikt at du mest sannsynlig blir ferdig før henne.

Der jeg trener har vi felles badstu, så jeg pleier å avslutte med å si "Da var jeg ferdig, skal bli deilig med litt badstu nå, du får kose deg videre" eller noe i den retningen. Har fått 1/4 på kroken, noe som er en bra statistikk synes jeg, bare prøvd 4 ganger da :P

Et par dager senere drar jeg ned til gymmen igjen og der trener hun igjen på samme faste tiden som meg, hun trener akkurat de samme øvelsene (bomba), spør om å få kjøre mellom settene hennes, prater litt og sier "Da var økten ferdig, heidå" Går inn i badstuen og etter et minutt kommer hun inn og praten går, mannet meg kjapt opp og spurte om hun ville være med ut å ta noe mat. Svaret ble ja. Vært sammen med henne siden.

Så muligheten for å treffe damer utenom på byen eller privatfest er fullt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke et dårlig forslag Kenneth, hadde jeg bare vært så kreativ. Når du nevner det så var det nok av søte jenter på Elexia idag, får vel se om jeg får gjort noe med det :P

Føler bare at slike "spill" alt for fort blir gjennomskuet, og jeg er ikke en slik person, men det er jo en fin måte å få pratet på. hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den utålmodige typen når det kommer til trening. Er sjelden jeg gidder å vente på at nedtrekk osv skal bli ledig, da spør jeg om å få kjøre mellom. Slår glatt av en prat samme om det er gutt eller jente, eneste regelen jeg har er å ikke forstyrre når vedkommende kjører et sett.

For noen kan det sikkert se ut som et spill, noe det for så vidt også er. På treningssenter så er det kun muligheter til å slå av en kort prat, 30-60sec max, må jo få noe ut av tiden uten å virke pågående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...