Gå til innhold

Ungkaren Stig ser etter dame i Se og Hør

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Han og petter fra paradize ser skal sjekke damer gjennom se og hør. sistnevnte gidder jeg ikke å gå inn på engang, men er det noen som syns at Stig er bare så FULLSTENDIG uttraktiv? Og en media h*re!. Tenk å ha et j...stort ego! Ikke er han pen med den flate griseaktige nesen sin, fullstendig blottet for karisma, men av en eller annen grunn tror han at vi ikke har fått nok av ham. Og måten han tok skittentøyvasken i alle rikets aviser etter Nataliabruddet? Patetisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han og petter fra paradize ser skal sjekke damer gjennom se og hør. sistnevnte gidder jeg ikke å gå inn på engang, men er det noen som syns at Stig er bare så FULLSTENDIG uttraktiv? Og en media h*re!. Tenk å ha et j...stort ego! Ikke er han pen med den flate griseaktige nesen sin, fullstendig blottet for karisma, men av en eller annen grunn tror han at vi ikke har fått nok av ham. Og måten han tok skittentøyvasken i alle rikets aviser etter Nataliabruddet? Patetisk

Alle disse såkalte "reality" seriene osv er totalt patetiske.

Noe fjernere ifra virkeligheten enn det skal man forhåpentligvis lete lenge etter!

Synd at mange er så hjernedøde at de faktisk ser på det ....

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille_kvinne

Etter at Petter gang på gang fortalte oss hvordan de fleste damer ikke er bra nok for han finnes det nok ikke mange som tørr å sjekke han opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Etter at Petter gang på gang fortalte oss hvordan de fleste damer ikke er bra nok for han finnes det nok ikke mange som tørr å sjekke han opp :fnise:

Han sa også i en artikkel at internett-det skulle han i hvertfall ikke bruke for å finne seg dame. Men Se og Hør er greit altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Det er kult at nordmenn blir med i TV-program og har det gøy. Når det gjelder disse to typene her, så synes jeg ikke de er noe kjekke...

Petter: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=567522

Stig: http://www.tv2underholdning.no/gkn/kjendis...icle2266944.ece

De ser ut som to små gutter - som spør moren sin om de kan få penger til en is.

I don't like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kult at nordmenn blir med i TV-program og har det gøy. Når det gjelder disse to typene her, så synes jeg ikke de er noe kjekke...

Petter: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=567522

Stig: http://www.tv2underholdning.no/gkn/kjendis...icle2266944.ece

De ser ut som to små gutter - som spør moren sin om de kan få penger til en is.

I don't like.

Er det ikke mulig å finne på noe på TV med litt mere intelligens?

Han Petter ser ut som en bimbo, og han Stig prøver å se ut som Bond - uten hell.

Tror jeg får bli med i stedet - så det blir et skikkelig mannfolk i hvert fall hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg synes Stig er veldig kjekk jeg. Vet ikke hva jeg synes om personligheten hans da. Har faktisk møtt han en gang, men av det lille intrykket jeg fikk så var det ikke så veldig interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Han Petter ser ut som en bimbo, og han Stig prøver å se ut som Bond - uten hell.

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo forsåvidt pene og se på. Det er noe de veit utrolig godt selv. Antar at de går rundt å tror de er "Guds gave til kvinnen", osv. Skyhøyt ego som gjør at de vil lete etter dame med Se&Hør.

Går nesten utfra at de har den innstillingen om at damer de er sammen med er heldige som får være sammen med dem...

Personlig finner jeg disse mennene lite interessante.

Tror ikke jeg ville tulla meg borti en mann som bruker mer tid foran speilet enn meg selv..;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Jeg må si at jeg ikke synes noen av dem er pene jeg!

Faktisk må jeg si at jeg synes de begge er direkte uattraktive, og da mener jeg bare utseendet.

Personligheten deres kan jeg nok ikke si så me på, man kjenner ikke en person bare fordi man kan lese om dem i blader.

Et visst inntrykk ja, men det er ikke altid det stemmer heller da.

Eneste jeg synes er litt rart er at Stig må sjekke damer "offentlig", klarer han ikke skaffe seg ei dame uten hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg må si at jeg ikke synes noen av dem er pene jeg!

Faktisk må jeg si at jeg synes de begge er direkte uattraktive, og da mener jeg bare utseendet.

Enig med deg. Og det er jo utseendet vi snakker om nå.

Men, de to oppfører seg vel som en annen Don Juan? Så selvtilliten er det ikke noe galt med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vurderer å søke med playertendenser-- neida... personlig synes jeg " at ingen er bra nok " og holdningene til Petter vitner om ett ganske enkelt menneske uten karakter og nevneverdig intelligens.

Han ungkar fyren blir bare mer og mer patetisk.. skal jeg gi han ett tips hvis han vil ha seg en bra dame er å holde en laaaaav profil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

husker Stig klaget over all oppmerksomheten i media. For å klage sendte han sms til Se og Hør selv og stilte opp på nye bilder. Han er bare patetisk, syns jeg. Og ingen at de to er pene. Petter er direkte ufin, mens Stig har sånne myke trekk som gjør ham nesten femi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Og det er jo utseendet vi snakker om nå.

Men, de to oppfører seg vel som en annen Don Juan? Så selvtilliten er det ikke noe galt med. :)

Ja, du er veldig opptatt av selvtillit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Stig karen virker tragisk as. Petter Pilgaard virker i alle fall som en morsom og ganske så harmløs kar - selv om han også er tragisk hehe.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjestdeluxe
Ja, du er veldig opptatt av selvtillit?

Jeg liker selvtillit generelt sett.

Men ville ikke ha sett to ganger på de to mennene vi snakker om i den tråden her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Han Stig karen virker tragisk as. Petter Pilgaard virker i alle fall som en morsom og ganske så harmløs kar - selv om han også er tragisk hehe.

Det inntrykket har jeg også.

Jeg så forresten han blonde tynne P. Pilgaard i "Trygdekontoret" (er det navnet? Program på NRK 2), og da virket han "grei" i væremåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker selvtillit generelt sett.

Men ville ikke ha sett to ganger på de to mennene vi snakker om i den tråden her da...

Normal selvtillit er selvfølgelig positivt å ha/se, men det går fort over streken, og blir kvalmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...