Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2003 #41 Del Skrevet 9. august 2003 Man må kle seg slik at man fremhever side gode sider, det er det som gjør at man ser bra ut, og de fleste ønsker vel det vil jeg tro. Nå er jeg lei denne kveruleringen, orker ikke mase mer, det virker ikke som om dere skjønner poenget slik som dere argumenterer "Gjest". Man MÅ kle seg slik og slik så man fremhever sine gode sider.... hvem bestemmer hva som er dine gode sider? Noen liker store rumper og lår, andre liker store pupper. Noen liker bittesmå pupper, noen liker små rumper OG store pupper - noen liker store rumper OG store pupper, noen liker lange bein - noen synes de har FOR lange bein. Noen liker langt hår - noen liker guttekort. Hvis ei jente - uansett vekt - føler seg fin selv i trange bukser og korte topper - hvem er da vi som sier at hun kan ikke gå sånn, for hun fremhever ikke sine gode sider? De som liker frodige kvinner vil absolutt si at hun fremhever sine gode sider. Skjønner du? Det er ikke vi som er tynne som bestemmer hva andre KAN gå i...... La meg ta en sammenligning som er helt på kanten. Det gjelder frisyrer. Jeg er stilutdannet fargekonsulent selv om jeg ikke har jobbet med det på maaaange år, men altså - enkelte ansiktsformer kler ikke enkelte hårfrisyrer. Har du et smalt ansikt, KAN du ikke ha langt hår med midtskill, for det kler deg egentlig ikke. Har du et rundt ansikt KAN du ikke ha kort krøllete hår, for det kler deg faktisk ikke. Har du stor kropp burde du ikke ha guttekort hår, for det vil ikke fremheve deg riktig. Har du flatt bakhode må du sørge for at håret ditt virker fyldigere bak ellers ser du bare rar ut.... og jeg kan fortsette. Jeg kan ta briller også, jeg kan ta mønstre og skjæringer i plaggene dine, jeg kan ta smykkene dine... you name it. Absolutt alt kan jeg plukke fra hverandre og dermed rive selvtilliten din i biter, for jeg vet mye om stil i forhold til folk flest - men jeg mener like forbannet at man SKAL kle seg i det MAN SELV føler seg vel i. Det er de som på død og liv skal bestemme hva andre KAN gå i som har problemet.. Did I make my self clear? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 9. august 2003 #42 Del Skrevet 9. august 2003 Skjønner veldig godt hva du mener, og du har jo forsåvidt rett. Men for n't gang: Det som diskuteres er om hun er modig eller ikke som går slik. Jeg sier nei, fordi hun kler seg slik at det blir lite flatterende for henne selv. Slik jeg ser det. For å gjøre det enkelt: Synes du det er fint når du ser noen i altfor trange klær, der det velter ut? Ville du gått slik? Ja eller nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå