Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #1 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg har lyst til å være dagmamma en stund, da jeg bare skal ta ett fag dette året, men har lyst til å være hjemme med mine egne barn som er 10 og 8 år. Det faget jeg skal ta er nettstudie og jeg behøver ikke være på noen forelesninger. Jeg har ikke vært dagmamma før, men føler jeg har god kontakt med barn. Jeg er snart ferdig utdannet allmennlærer, men har altså ikke andre erfaringer med barn enn med mine egne og mine venners barn. Er det noen som hadde ansatt meg som dagmamma ut i fra dette? Hvilke referanser burde en ha hatt? Hva kan en ta i lønn som dagmamma? håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupzy Skrevet 2. august 2003 #2 Del Skrevet 2. august 2003 vel,nå vet ikke jeg om jeg er den rette person til å svare på dette,da jeg egentlig selv er i samme dilemma. Men du kan jo fortelle at du selv har to barn da,og at du er vant med barn:) Slik som jeg har hørt så er vanlige priser 25-35 kr timen eller 150-250 kr dagen ca. Dette spørs jo litt hvor i landet du bor og da.. og om det inkluderer bleier og mat. Jeg tenker å ta 150 kr dagen inkludert bleier jeg da:) Snoopy:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå