Gå til innhold

Mitt yndlings klesplagg er.....

MarianneE

Anbefalte innlegg

Jeg elsker dongerijakken min! Den er det deiligste vårtegnet, passer til det meste og har vært en "trofast følgesvenn" i noen år. Heldigvis er den like fin, gruer meg til den dagen den er utslitt :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers er favorittplagget mitt en sliten adidasjoggebukse - som jeg kan kose meg i hjemme - når ingen andre ser det... :hoho:

BC

En sånn hadde jeg også, men måtte kaste den, etter å ha stått i den på terassen en hel dag med høytrykksspyler. Var så full av små malingsflak at den hadde aldri blitt ren.. evt. ødelagt vaskemaskinen og de andre klærne. Den er dypt savnet..

Daisy pantene mine fra Vero Moda.

Disse er kanongode. Hadde akkurat en svart som ble ødelagt i glidelåsen. Var helt krise..

Ellers er min beige linbukse favoritten nå om sommeren, og så liker jeg godt å gå i jeans med grønne bommulstopper til. Sånne i en sånn grønn-grønn farge (fargen er veldig stygg, men gud så nydelig den er til jeans :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har et miniskjørt som jeg liker godt.

Litt røft i seg selv (looken), men over mine hofter blir det super-feminint. :sjarmor:

Liker å bruke det sammen med høye hæler, men en "anstendig" topp, så det blir stilig - og ikke tøytete.

En svart, enkel topp med bare skuldre, men med "tekkelig" utringning, for eksempel.

Men poenget her var jo da: miniskjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er favorittplagget mitt en sliten adidasjoggebukse - som jeg kan kose meg i hjemme - når ingen andre ser det... :hoho:

BC

Huff kjenner meg igjen;er stor joggebuksefan, men lekkert er det ikke - dessverre :roll:

Jeg - vurderer- å innskrenke joggebuksebruken, men det kan bli hardt! Nyttårsforsett kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

En svart bomberjacket fra Bennetton i Roma, og som en annen påpekte - bunaden min. Beste kjøp i det siste var et par mørke Levis med litt stretch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dolce & Gabbana jeansen jeg kjøpte i Roma i sommer.

Jeg har lett etter den overalt, så gleden var stor da jeg endelig fant en butikk som hadde den. Den er bare rålekker (tøff, men klassisk, bukse som bærer preg av litt "slitasje").

Ellers digger jeg alle Custo-toppene mine. Dette er et genial merke som jeg er glad også lille norge har oppdaget. Utrolig mye stilig! (Flere som har falt for dette?)

Den "lille sorte" må også regnes som et av mine beste kjøp. En klassisk kjole som går til det meste.

Jeg er kresen når det gjelder valg av klær, men kommer det til sko - så er jeg håpløs. Synes Norge har et utrolg dårlig tilbud, så de fleste skokjøpene mine har foregått i utlandet.

I sommer fant jeg de perfekte skoene, de også må nok få sin plass under "favoritt plagg". Et par sorte Louis Vuitton selskapsko, 8 cm stilletter.

Av jakker har jeg mange, men det er ingenting jeg liker bedre enn D&G dongerijakken jeg kjøpte på Harrods i London. Den er rett og slett vidunderlig. Ingenting som gir større glede enn når jeg kan finne frem den til våren, etter en lang og kald vinter! :)

Forøvrig er jeg stort sett fornøyd med alle klærne mine, så å velge ut en absolutt favoritt innen hver kategori har ikke vært enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt yndlingsplagg er en kosedress jeg har som jeg kan ha på hjemme og som ikke er så fin lenger. Men du så deilig å tre på seg etter en sliten dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Cruella

Elsker trange jeans med sorte ettersittende, høyhalsede jumpere til.

Til pent; Min sorte buksedress med bootcut og vest med halterneck over. Vesten er innsvinget og er fin uten noe under (supersexy) eller med en hvit lekker skjorte med mansjetter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Diesel-bukse som jeg kjøpte tidligere i år.

Lys, uten baklommer og med stretch. Superbehagelig å gå med og så er fasongen fin til meg. Har fått masse komplimenter for den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...