jente86 Skrevet 16. juli 2009 #1 Del Skrevet 16. juli 2009 jeg har hatt ONS for første gang...men nå tenker jeg mye på han fyren! han bor mange mil unna, så jeg vet det ikke blir noe mer mellom oss, og jeg var innstilt på at han skulle være bare en for å prøve andre etter det ble slutt mellom meg og eksen for tre mnd siden...han sa han ville besøke meg..men jeg vet ikke om d r no god ide?!..vet jo ikke om jeg har følelser for ham, eller om det er bare fordi han er første gutten etter 5-6 år i faste forhold......noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 #2 Del Skrevet 16. juli 2009 Lurt og lurt.. hvis du likte han, så er bare å la han besøke deg. Men hvis han begynner å få følelser å slikt er det bare å være ærlig om at du ikke er klar dersom du ikke er det? Var det lenge siden det ble slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente86 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juli 2009 ca to og en halv måned..men pga han nye fyren merker jeg at jeg begynner å komme over eksen(han dumpet meg...)..og da blir jeg litt overraska..jeg tok bruddet kjempetungt fordi jeg satt mest hjemme alene, men på første festen jeg var på hadde jeg ONS...?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 #4 Del Skrevet 16. juli 2009 Erfaringen min er så lenge jeg er følelsesmessig ferdig med eksen, så er lengden på forholdet vårt lite å si i forholdt til den jeg vil ha det gøy med (ons eller en elsker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #5 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) ca to og en halv måned..men pga han nye fyren merker jeg at jeg begynner å komme over eksen(han dumpet meg...)..og da blir jeg litt overraska..jeg tok bruddet kjempetungt fordi jeg satt mest hjemme alene, men på første festen jeg var på hadde jeg ONS...?! La ikke ONS bli noen (u)vane. Det er i hvert fall ikke noe lurt. Endret 16. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 #6 Del Skrevet 16. juli 2009 Folk reagerer forskjellig etter brudd og til noe nytt. Noen blir full av følelser og søker erstatning andre blir overbekyttende og er redd å bli såret igjen dermed veldig forsiktige når det gjelder ny person. Ingen av delene er spesielt bra, men jeg kjenner jeg er den sistenevnte. Så hvis du kan ha kontroll samtidig være åpen, synes jeg du skal kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente86 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 16. juli 2009 takk for svar=) får prøve å ha ham litt på gress:-p...han bor uansett langt unna..så noe mer enn en kosekompis blir han neppe..men det hjalp veldig på både selvtillitta og mitt syn på bruddet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 #8 Del Skrevet 16. juli 2009 Bare hyggelig! Så bra at det hjalp deg med gå over eks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå