Gå til innhold

Seksualmoral og preferanser?...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Hva med ei jente som tidligere har hatt en vill fortid med 30 sexpartnere, men som etter hvert har kommet frem til de samme holdningene til seksualitet som du selv har med kun ha sex i forhold også videre? Hvis folk endrer mening så burde jo fortiden være irrelevant når hun har samme seksualmoral som deg nå?

Noen av oss har hatt en veldig vond start på seksuallivet (voldtekt) og fått store problemer med seksuell grensesetting etter det. Når man har fått ordnet opp i problemene fra fortiden og fått et normalt forhold til sex igjen så er jo hakkene i sengestolpen der fremdeles, selv om man skulle ønske de ikke var det... Blir man brennmerket for alltid av å hatt mange sexpartnere tidligere, eller er menn åpen for at jenter også kan forandre seg?

Nei, så sant man er ærlig om det og nå har andre holdninger så har jeg ikke noe problem med det. Spesielt ikke når årsaken er at man har opplevd et overgrep som har gjort at man har fått et problematisk forhold til sex. Blir noe helt annet om man f.eks. lyver om fortiden sin, eller at man fortsatt på vei inn i et fast forhold har de samme holdningene og mener at det er helt greit å ha masse uforpliktende sex og er veldig stolt av alle sine erobringer. Da blir det for ulikt mine egne holdninger til at personen appelerer til meg. Jeg hadde heller aldri appelert til en dame med det synet.

Endret av kristian82
Videoannonse
Annonse
Gjest Willy
Skrevet

Det beste er damer som ikke har hatt for mange, men er med på det meste!

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Jeg satt nettopp og diskuterte dette her med ei venninne. Hun er av det "ville" slaget og har hatt sex med veeeldig mange, både i og utenfor forhold, men mener bestemt at de guttene hun har hatt et ordentlig forhold til ikke har brydd seg stort om den utsvevende bakgrunnen hennes. Imidlertid har samtlige av forholdene hennes havarert relativt fort, og jeg lurer på om det har en sammenheng med at disse guttene egentlig ikke har respektert henne eller brydd seg så mye om henne, men ser henne som et fint "korttids-opplegg" (med bra sex attåt..)

Selv er jeg mer reservert og tilbakeholden på dette området, og har fortsatt god margin når jeg teller tidligere partnere på en hånd, og aldri hatt sex utenfor forhold. Nå er jeg imidlertid singel og har vært det veldig lenge, og har, som venninnen min en god del dårlige erfaringer i fra de forholdene jeg har vært i.

Hva utseendet, intelligens og empati angår, tror jeg ikke vi sliter noen av oss..

Så gutter, og jenter;

Hva er mest attraktivt for deg i forhold til sex og seksualmoral når du velger kjæreste? (i et varig forhold)

Er det å foretrekke at jenta/gutten har lite erfaring fra før?

Er det best om hun/han har mange "hull i beltet"?

eller er det likegylig, og hvorfor?

Holder man seg sykdomsfri, er renslig og er ekstremt diskre, så har ikke antallet noe å si, det man ikke vet, har man ikke vondt av!
Gjest Gjest_Klara_*
Skrevet
Erfaring kan man få fra ett forhold. Fyllesex og ONS er ikke verdt en drit når det gjelder å være god i senga. Dette er er personavhengig. Noen skjønner det, andre skjønner det ikke. Det er empati og sikkerhet på seg selv som er viktig. Evnen til å forstå at/hva andre trenger. Det kan man få med en eneste partner. Jeg har ikke mange hakk i beltet, men jeg vet at jeg tar vare på partneren min, fordi jeg tør å foreslå, lytter til hennes signaler, virkelig ønsker at hun skal nyte det etc

Der er jeg helt uenig.

Mannen min var 27 da jeg traff ham. Han er en veldig attraktiv mann som har kunnet velge og vrake i kvinner fra han fattet interesse for slikt. Han sier selv at jeg var det første kvinnen han var forelsket i - de andre har vært elskerinne-forhold med heller kort varighet - ofte kun ONS.

Han var allikevel den beste elskeren jeg hadde vært borti - og jeg hadde ihvertfall hatt sex med minst 20 gutter da jeg traff mannen med stor M. De mennene (guttene) jeg hadde før ham var de aller fleste temmelig uvitende om hvordan de skal behandle en kvinne seksuelt, de famlet i blinde eller kom omtrent med det samme ...

Skrevet
Der er jeg helt uenig.

Mannen min var 27 da jeg traff ham. Han er en veldig attraktiv mann som har kunnet velge og vrake i kvinner fra han fattet interesse for slikt. Han sier selv at jeg var det første kvinnen han var forelsket i - de andre har vært elskerinne-forhold med heller kort varighet - ofte kun ONS.

Han var allikevel den beste elskeren jeg hadde vært borti - og jeg hadde ihvertfall hatt sex med minst 20 gutter da jeg traff mannen med stor M. De mennene (guttene) jeg hadde før ham var de aller fleste temmelig uvitende om hvordan de skal behandle en kvinne seksuelt, de famlet i blinde eller kom omtrent med det samme ...

For min del føler jeg at jeg har fått mer "peiling" på kvinnekroppen når jeg har hatt fast partner, det samme gjelder det å "holde ut lenger". Kan vanskelig si jeg føler noen fylle one nights med f.eks. 5 mnd mellomrom kan gjøre meg mer utholden/ til en bedre elsker.

Skrevet

Vil ha en som har erfaring med flere partnere. Helst ikke en med altfor mange ONS, men om han har mange korte flyktige forhold spiller det ikke så stor rolle. Det viktigste er at han er sykdomsfri og vi passer sammen :)

Skrevet
Der er jeg helt uenig.

Ja, det var jo et fantastisk empirisk grunnlag for å uttale seg. Jeg er jævla god, og jeg har ikke hatt sex med mange, men jeg har hatt satan så mye sex med få. Det er av det jeg lærte hva jeg er god på, og å være lydhør for min partner. Som vel er det som er god..?

Skrevet
For min del føler jeg at jeg har fått mer "peiling" på kvinnekroppen når jeg har hatt fast partner, det samme gjelder det å "holde ut lenger". Kan vanskelig si jeg føler noen fylle one nights med f.eks. 5 mnd mellomrom kan gjøre meg mer utholden/ til en bedre elsker.

Du sa det, Kris!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...