kristian82 Skrevet 18. juli 2009 #61 Del Skrevet 18. juli 2009 Ja. Dette er jeg enig i. Fryktelig usjarmerende med gjentakelser om dette. Derimot er det litt søtt med en sms på forhånd, der det står at det kiler i magen eller noe sånt. Da vet man hvor landet ligger og kan berolige mannen med at det kommer til å gå helt fint. Dersom mannen har humor kan man svare noe morsomt, feks at en selv har sommerfugler i magen, men er litt urolig for hvordan han vil reagere på den manglende fortannen. Hadde virket beroligende på meg - følt jeg hadde et psykisk overtak siden mine fortenner er inntakte - selv om jenter uten fortenner sikkert også kan være farlig søte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #62 Del Skrevet 18. juli 2009 *notere at en må huske å være nervøs mens en febrilsk prøver å unngå å stirre på leggene* På mine eldre dager har jeg blitt så kynisk at jeg ikke blir nervøs lenger. Utfordringen er at jeg blir jo ikke noe videre opprømt heller... Jeg husker første daten jeg skulle på. Jeg ante ikke at jeg kunne ha så klamme hender uten at de fikk rosinhud. Etterhvert som jeg datet, datet og datet, forsvant nervøsiteten og desillusjonen tok plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #63 Del Skrevet 18. juli 2009 Hadde virket beroligende på meg - følt jeg hadde et psykisk overtak siden mine fortenner er inntakte - selv om jenter uten fortenner sikkert også kan være farlig søte. Humor virker ofte beroligende. Jeg har (etter de første, fullstendig mislykkede datene) bare møtt menn med litt selivroni og humor. Og det er veldig, veldig diplomatisk av deg å påpeke at tannløse jenter kan være søte. Ikke at de ikke kan det, altså. *ror* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juli 2009 #64 Del Skrevet 18. juli 2009 Du har veldig tydelige meninger. Jeg liker tydelige meninger. Som oftes er personer med tydelige meninger ofte klar over at ens egen meninger ikke alltid er de riktige, men man sløser ikke bort tid på alle om, hvis, men og hva. Så lærte vi noe på KG i dag også. Ingen på arbeidsplassen gidder å si ifra om slikt. Tvert imot, jeg fikk høre at min kommunikasjon kan bli "mer presis". Men værsågod: tråden går videre om temaet som den egentlig handler om: folk som velter rødvinsglasset og raper under en middagsdate? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #65 Del Skrevet 18. juli 2009 Ja. Dette er jeg enig i. Fryktelig usjarmerende med gjentakelser om dette. Derimot er det litt søtt med en sms på forhånd, der det står at det kiler i magen eller noe sånt. Da vet man hvor landet ligger og kan berolige mannen med at det kommer til å gå helt fint. Dersom mannen har humor kan man svare noe morsomt, feks at en selv har sommerfugler i magen, men er litt urolig for hvordan han vil reagere på den manglende fortannen. Det er ikke like morsomt når tanna faktisk mangler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #66 Del Skrevet 18. juli 2009 Ja, og det hadde jo vært artig å få pastaretten servert i fanget sikkert hehe Nei, man skulle ikke hatt følelser - da slapp man alt sånt i hvert fall Han ba meg ut igjen, da. Så da kelneren kom bort til bordet ba jeg om å få maten servert rett i fanget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Magnus_* Skrevet 18. juli 2009 #67 Del Skrevet 18. juli 2009 Etterhvert som jeg datet, datet og datet, forsvant nervøsiteten og desillusjonen tok plass. Hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juli 2009 #68 Del Skrevet 18. juli 2009 Han ba meg ut igjen, da. Så da kelneren kom bort til bordet ba jeg om å få maten servert rett i fanget. flere slike mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #69 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er ikke like morsomt når tanna faktisk mangler! Jeg har hatt en sånn date også. Bare at han hadde glemt å fortelle om den manglende tannen. Det var sikkert et par andre ting han hadde glemt å fortelle om også. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Magnus_* Skrevet 18. juli 2009 #70 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg har en tendens til å gjøre menn fryktelig nervøse. De blir nervøs av miniskjørt, høyhelte sko og strømper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #71 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvordan da? Det var en periode med veldig mange dater. Jeg var veldig lei av å være på søk etter noen som passet for meg og tenkte at han aldri kom til å dukke opp. Jeg kom i alle fall fram til at det var på tide å kutte ut seriedatingen. :smil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #72 Del Skrevet 18. juli 2009 Men for eksempel i diskusjonen om fri vilje var det nok av andre som hadde sterke og konsise meninger også, og da virket det som om alle skulle ha rett. Problemet med diskusjoner er at det ofte blir personlig og at det går prestisje i det. Man skal "vinne" diskusjonen! hehe Mange er sånn, sikkert jeg noen ganger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #73 Del Skrevet 18. juli 2009 De blir nervøs av miniskjørt, høyhelte sko og strømper? Knekorte skjørt/kjoler, ikke veldig høyhelte sko og strømper. Jeg er ganske høy, så sko med mer enn fire cm heler gjør meg som oftes høyere enn mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juli 2009 #74 Del Skrevet 18. juli 2009 Det var en periode med veldig mange dater. Jeg var veldig lei av å være på søk etter noen som passet for meg og tenkte at han aldri kom til å dukke opp. Jeg kom i alle fall fram til at det var på tide å kutte ut seriedatingen. :smil: Her er et problem med nettdating. På de få datene jeg har vert på har jeg følt med som om i en svingdør. En føler en får kastet ett uintressert blikk på før hun roper "neste!" og en forsvinner inn i solnedgangen på vei hjem alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #75 Del Skrevet 18. juli 2009 Det var en periode med veldig mange dater. Jeg var veldig lei av å være på søk etter noen som passet for meg og tenkte at han aldri kom til å dukke opp. Jeg kom i alle fall fram til at det var på tide å kutte ut seriedatingen. :smil: Nei, seriedating har jeg ingen tro på (selv om jeg aldri har prøvd) hehe Det gjelder å være selektiv, og bruke litt tid på å finne en man tror kan være den rette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #76 Del Skrevet 18. juli 2009 Her er et problem med nettdating. På de få datene jeg har vert på har jeg følt med som om i en svingdør. En føler en får kastet ett uintressert blikk på før hun roper "neste!" og en forsvinner inn i solnedgangen på vei hjem alene. Hmmmmm ja, dette er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #77 Del Skrevet 18. juli 2009 Her er et problem med nettdating. På de få datene jeg har vert på har jeg følt med som om i en svingdør. En føler en får kastet ett uintressert blikk på før hun roper "neste!" og en forsvinner inn i solnedgangen på vei hjem alene. For det første, så var det vinter. Ikke noe særlig solnedgang å snakke om. For det andre, hadde jeg samme svingdørfølelsen som deg. Bortsett fra at de fleste var interessert i å treffes igjen. Men mange datet flere samtidig og det fikk meg ikke til å føle meg særlig unik og verdifull. (Og siden jeg er unik og verdifull, var det poengløst å kaste bort tiden på noen som ikke hadde intelligens nok til å skjønne det. ) Seriedating er ugunstig, men jeg tror det er mange som henger på sjekkesider som bedriver dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. juli 2009 #78 Del Skrevet 18. juli 2009 Aldri prøvd seriedating. Men om det er slik en kan få inntrykk av - at en må date 11 stykk før den 12 er interessant, så kan det jo kanskje være greit å ta noen smådates med flere i løpet av f.eks. samme uke. Men får la være å kjøre "dobbelt" når en har funnet en som er interessant da. Uansett en svært stressende tanke - Frida på mandag kl.1900, Therese på tirsdag kl.22.00, og Linn på Onsdag kl.15.00...Kjenner jeg må løsne på slipset bare av tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Magnus_* Skrevet 18. juli 2009 #79 Del Skrevet 18. juli 2009 For det første, så var det vinter. Ikke noe særlig solnedgang å snakke om. For det andre, hadde jeg samme svingdørfølelsen som deg. Bortsett fra at de fleste var interessert i å treffes igjen. Men mange datet flere samtidig og det fikk meg ikke til å føle meg særlig unik og verdifull. (Og siden jeg er unik og verdifull, var det poengløst å kaste bort tiden på noen som ikke hadde intelligens nok til å skjønne det. ) Seriedating er ugunstig, men jeg tror det er mange som henger på sjekkesider som bedriver dette. Holder du på med dating nå for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #80 Del Skrevet 18. juli 2009 Holder du på med dating nå for tiden? Nei. Jeg er i startfasen av et forhold. *lykkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå