Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juli 2009 #41 Del Skrevet 18. juli 2009 Er det ikke litt merkelig at menn liksom ikke skal ha lov til å være nervøse i noen situasjon? Det er faktisk ikke det samme som å være et nervevrak altså. Fatter ikke helt hvor denne forestillingen kommer i fra - James Bond kanskje? Noen som vet? Jaja, det er uansett interessant info. Til alle menn - innrøm ALDRI at du kan bli nervøs. Menn blir selvsagt nervøse av og til de også, klart det. Det er greit, selvsagt. Jeg synes det er mer greit å høre om dette fra mannen når jeg kjenner ham litt. Før det blir det bare rart, spesielt som startreplikk. Godt at det finnes andre kvinner som er mer tolerante overfor slikt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. juli 2009 #42 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Menn blir selvsagt nervøse av og til de også, klart det. Det er greit, selvsagt. Jeg synes det er mer greit å høre om dette fra mannen når jeg kjenner ham litt. Før det blir det bare rart, spesielt som startreplikk. Godt at det finnes andre kvinner som er mer tolerante overfor slikt da For min egen del så snakker jeg ikke om max stotring og synlig usikkerhet - av typen ser og virker heeelt snål. Men snakker om det jeg anser som normal spenning/nervøsitet i det man f.eks. møter en jente for første gang som man veldig gjerne vil gjøre et godt inntrykk på. Bør ikke ha det som startreplikk nei hehe, men poenget er bare at den jenta som krever 100% selvsikkerhet også i f.eks. 1 date fasen og tolerer null og nix av smånervøsistet/et ugjennomtenkt og dumt utsagn - hun må jo tydeligvis være PERFEKT selv. Jeg liker ikke såkalte "perfekte" mennesker uansett, så sånn sett er den grei. En annen ting er jo at jeg eventuelt kun blir stressa om det er en dame jeg liker, er det en dame jeg ikke syns er noe særlig eller bare "jaja, får se hvordan det går" så er jeg roligheten selv - vet ikke hva som er best jeg. Endret 18. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juli 2009 #43 Del Skrevet 18. juli 2009 For min egen del så snakker jeg ikke om max stotring og synlig usikkerhet - av typen ser og virker heeelt snål. Men snakker om det jeg anser som normal spenning/nervøsitet i det man f.eks. møter en jente for første gang som man veldig gjerne vil gjøre et godt inntrykk på. Bør ikke ha det som startreplikk nei hehe, men poenget er bare at den jenta som krever 100% selvsikkerhet også i f.eks. 1 date fasen og tolerer null og nix av smånervøsistet/et ugjennomtenkt og dumt utsagn - hun må jo tydeligvis være PERFEKT selv. Jeg liker ikke såkalte "perfekte" mennesker uansett, så sånn sett er den grei. En annen ting er jo at jeg eventuelt kun blir stressa om det er en dame jeg liker, er det en dame jeg ikke syns er noe særlig eller bare "jaja, får se hvordan det går" så er jeg roligheten selv - vet ikke hva som er best jeg. Det er helt akseptabelt med litt nervøsitet foran ukjente situasjoner/førstegangsmøter etc. Det er helt ok å si rare ting og "falle og feile" litt. Jeg sier bare at jeg ikke er så fan av menn som sier det høyt og snakker om sin nervøsitet, og fokuserer på det/snakker om det. Helt greit å være det, vi er vel alle de når vi liker noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #44 Del Skrevet 18. juli 2009 Menn blir selvsagt nervøse av og til de også, klart det. Det er greit, selvsagt. Jeg synes det er mer greit å høre om dette fra mannen når jeg kjenner ham litt. Før det blir det bare rart, spesielt som startreplikk. Godt at det finnes andre kvinner som er mer tolerante overfor slikt da Ja, du har ditt syn på ting du hehe Det kan være både positivt og negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. juli 2009 #45 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er helt akseptabelt med litt nervøsitet foran ukjente situasjoner/førstegangsmøter etc. Det er helt ok å si rare ting og "falle og feile" litt. Jeg sier bare at jeg ikke er så fan av menn som sier det høyt og snakker om sin nervøsitet, og fokuserer på det/snakker om det. Helt greit å være det, vi er vel alle de når vi liker noen. Skjønner.....Trodde dere jenter var opptatt av kommunikasjon jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #46 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er helt akseptabelt med litt nervøsitet foran ukjente situasjoner/førstegangsmøter etc. Det er helt ok å si rare ting og "falle og feile" litt. Jeg sier bare at jeg ikke er så fan av menn som sier det høyt og snakker om sin nervøsitet, og fokuserer på det/snakker om det. Helt greit å være det, vi er vel alle de når vi liker noen. Du har sikkert et poeng her, men alt er relativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juli 2009 #47 Del Skrevet 18. juli 2009 Ja, du har ditt syn på ting du hehe Det kan være både positivt og negativt. Jeg forklarte mer etterpå da...at jeg synes det er helt greit å være det, bare ikke nevne det så mye og fokusere på det. Jeg visste ikke at jeg har spesielle syn på ting. Men det er fint å delta i diskusjoner, komme med innspill og slikt. - Hva da negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #48 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg har en tendens til å gjøre menn fryktelig nervøse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #49 Del Skrevet 18. juli 2009 Selv blir jeg klønete dersom jeg skal snakke med en veldig pen eller sjarmerende mann. Sånne med glimt i øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #50 Del Skrevet 18. juli 2009 Og da snakker vi sånn snuble i egne ben, miste pastaretten i fanget, velte rødvinsglasset og le høyt på feil sted-type-klønete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #51 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg forklarte mer etterpå da...at jeg synes det er helt greit å være det, bare ikke nevne det så mye og fokusere på det. Jeg visste ikke at jeg har spesielle syn på ting. Men det er fint å delta i diskusjoner, komme med innspill og slikt. - Hva da negativt? Bare at du ofte har konsise og sterke meninger. Og det er som regel bra, men det betyr ikke at du alltid har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #52 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Og da snakker vi sånn snuble i egne ben, miste pastaretten i fanget, velte rødvinsglasset og le høyt på feil sted-type-klønete. Er det de nydelige leggene dine som gjør det eller? hehe Endret 18. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. juli 2009 #53 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg forklarte mer etterpå da...at jeg synes det er helt greit å være det, bare ikke nevne det så mye og fokusere på det. Det er jeg enig i. Blir jo seff super rart om man på - 1.daten - bare skal snakke om hvor nervøs man er osv. Men å nevne det i en setning så daten får en liten "heads up" syns jeg er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juli 2009 #54 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg har en tendens til å gjøre menn fryktelig nervøse. *notere at en må huske å være nervøs mens en febrilsk prøver å unngå å stirre på leggene* På mine eldre dager har jeg blitt så kynisk at jeg ikke blir nervøs lenger. Utfordringen er at jeg blir jo ikke noe videre opprømt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. juli 2009 #55 Del Skrevet 18. juli 2009 Og da snakker vi sånn snuble i egne ben, miste pastaretten i fanget, velte rødvinsglasset og le høyt på feil sted-type-klønete. Syns sånt er super sjarmerende jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #56 Del Skrevet 18. juli 2009 Er det de nydelige leggene dine som gjør det eller? hehe Jah. De hersens leggene er så umedgjørlige når jeg skal plukke opp rødvinsglasset med tærne. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juli 2009 #57 Del Skrevet 18. juli 2009 Bare at du ofte har konsise og sterke meninger. Og det er som regel bra, men det betyr ikke at du alltid har rett Jeg er faktisk ikke klar over selv at jeg eventuelt har konsise og sterke meninger. Jeg føler det ikke slik selv. Ah, det er klart: det betyr ikke at jeg har rett. Men for eksempel i diskusjonen om fri vilje var det nok av andre som hadde sterke og konsise meninger også, og da virket det som om alle skulle ha rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #58 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er jeg enig i. Blir jo seff super rart om man på - 1.daten - bare skal snakke om hvor nervøs man er osv. Men å nevne det i en setning så daten får en liten "heads up" syns jeg er helt greit. Ja. Dette er jeg enig i. Fryktelig usjarmerende med gjentakelser om dette. Derimot er det litt søtt med en sms på forhånd, der det står at det kiler i magen eller noe sånt. Da vet man hvor landet ligger og kan berolige mannen med at det kommer til å gå helt fint. Dersom mannen har humor kan man svare noe morsomt, feks at en selv har sommerfugler i magen, men er litt urolig for hvordan han vil reagere på den manglende fortannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #59 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg er faktisk ikke klar over selv at jeg eventuelt har konsise og sterke meninger. Jeg føler det ikke slik selv. Ah, det er klart: det betyr ikke at jeg har rett. Men for eksempel i diskusjonen om fri vilje var det nok av andre som hadde sterke og konsise meninger også, og da virket det som om alle skulle ha rett. Du har veldig tydelige meninger. Jeg liker tydelige meninger. Som oftes er personer med tydelige meninger ofte klar over at ens egen meninger ikke alltid er de riktige, men man sløser ikke bort tid på alle om, hvis, men og hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #60 Del Skrevet 18. juli 2009 Jah. De hersens leggene er så umedgjørlige når jeg skal plukke opp rødvinsglasset med tærne. Sukk. Ja, og det hadde jo vært artig å få pastaretten servert i fanget sikkert hehe Nei, man skulle ikke hatt følelser - da slapp man alt sånt i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå