Gjest brutal_mann Skrevet 16. juli 2009 #1 Del Skrevet 16. juli 2009 http://www.datingnorge.com/articles/53/1/H...nett/Page1.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest- Purple Haze Skrevet 16. juli 2009 #2 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg syns artikkelen hadde mange gode poeng. Var enig i det meste der. Jeg møtte kjæresten min på nett, det var han som tok kontakt. I utgangspunktet appellerte ikke bildet av han, eller profilen hans noe særlig til meg. Når han i tillegg bodde 45 mil unna, var det heller ikke noe pluss. Men så skrev han kun en setning til meg i første brev. Den var morsom, helt nøytral, men samtidig interessant nok til at vi fortsatte å skrive. Det tok meg ca 4 brev å skjønne at denne mannen var spesiell. Det handler om å gi folk en sjanse, ikke avskrive dem helt uten videre. Noen ganger kan man finne gull der man minst venter det. Nå skal det sies, at jeg alltid har svart tilbake til de som kontaktet meg på nett. Av ren høflighet, men også for å se om det kunne være noe mer å bygge videre på eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. juli 2009 #3 Del Skrevet 16. juli 2009 Tja. Alle mine venninner har endt opp i forhold med en de har truffet på nett. I artikkelen står det noe om rettskriving, ok profil og interessant åpningsmail. Dette har vært det som har fått venninnene mine interessert. Bildene av mennene har vært underordnet, så lenge de har sett normale ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #4 Del Skrevet 16. juli 2009 Tror det er mange rare menn på nett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. juli 2009 #5 Del Skrevet 16. juli 2009 Tror det er mange rare menn på nett... Det er mange rare damer på nett også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juli 2009 #6 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er mange rare damer på nett også... Vi er mange rare på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. juli 2009 #7 Del Skrevet 16. juli 2009 Vi er mange rare på nett Egentlig er det utelukkende rare mennesker på nett. Alle de normale befinner seg på, uhm, Rema, biblioteket, bilverkstedet, terassen og sånt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. juli 2009 #8 Del Skrevet 16. juli 2009 Tror det er mange rare menn på nett... Utrolig merkelig utsagn, som stadig dukker opp i slike sammenhenger. De menneskene man finner på nett, er de samme som man møter IRL hver eneste dag. Et tverrsnitt av befolkningen, rett og slett. Det er da fullstendig normalt å finne både kjærester og venner på nett nå for tiden. En utvider bare sine muligheter, fram for kun å gå på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #9 Del Skrevet 16. juli 2009 Mange rare menn på nett, selvfølgelig. Det gjelder oss kvinner også. Men slik er det da i den virkelige verden også, man møter mye rart uansett hvor man er. MEN, heldigvis finnes det flotte menn både på datingsider og butikken. Må bare se forbi de rare. Har hatt profil på en datingside en gang i tiden. Der var det sånn at kvinnene satt og hylte på brev, mens mennene frustet over å ikke få svar på brevene de sendte. Det går da an å sende noen meldinger frem og tilbake før man avskriver hverandre vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullbein Skrevet 16. juli 2009 #10 Del Skrevet 16. juli 2009 Utrolig merkelig utsagn, som stadig dukker opp i slike sammenhenger. De menneskene man finner på nett, er de samme som man møter IRL hver eneste dag. Et tverrsnitt av befolkningen, rett og slett. Det er da fullstendig normalt å finne både kjærester og venner på nett nå for tiden. En utvider bare sine muligheter, fram for kun å gå på byen. Jeg er ganske mye rarere som anonym nettbruker enn som salgskonsulent på jobben Hehe... Har nok mye å gjøre med at man er i en annen rolle på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Henning_* Skrevet 16. juli 2009 #11 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er ganske mye rarere som anonym nettbruker enn som salgskonsulent på jobben Hehe... Har nok mye å gjøre med at man er i en annen rolle på nettet. Tror nok nettdating har "løst" sjekkegåten for ganske mange menn. Veldig mange som før slet med å skaffe seg sexuelle forbindelser IRL pga redsel for kvinner eller pga at de ikke hadde de "sosiale antennene" som trengtes. Er mye enklere å ¨bli kjent med nye mennesker på nett. Utseendet betyr mye mindre for kvinner enn for menn dvs menn som er vant med kvinner. Menn som ikke er så vant med kvinner er vel forsåvidt fornøyd bare det får "snøret i bunn" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #12 Del Skrevet 16. juli 2009 Det kunne aldri falt meg inn å spille et spill for å tiltrekke meg flere jenter hverken på byen eller på nett. For eksempel å si at jeg er flau over å være på en nettdatingside. Jeg har vært på nettet i over ti år, dette er helt vanlig for meg. Om hun legger ut om hvor flaut det er å treffe mennesker over internett tror jeg heller jeg kommer til å lete videre. At jenter stadig vekk faller for gutter som driver med et spill og utgir seg for å være noen de ikke er gir meg faktisk en veldig dårlig følelse angående kjærligheten generelt. Jeg vet ikke om jeg kunne respektert en sånn jente. Det er jo ikke deres feil, men de blir jo faktisk lurt. Med noe innsikt og erfaring burde man kunne sile vekk såkalte players og heller fokusere på ekte mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #13 Del Skrevet 16. juli 2009 Tror det er mange rare menn på nett... Men neppe mer rare folk på nett enn ute på livet generelt? Hvis du er for skeptisk, så går du kanskje glipp av d meste. Selv har jeg vært svært lite i datingforum på nett. Har ikke vært min stil, så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #14 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er ganske mye rarere som anonym nettbruker enn som salgskonsulent på jobben Hehe... Har nok mye å gjøre med at man er i en annen rolle på nettet. For ikke å snakke om at i vanlig kommunikasjon utgjør selve ordene kun 7%, mens på nettet utgjør de sånn ca 100%... Så nettet er jo en helt annen sfære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. juli 2009 #15 Del Skrevet 16. juli 2009 Utseendet betyr mye mindre for kvinner enn for menn dvs menn som er vant med kvinner. Ja vel? Nytt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juli 2009 #16 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja vel? Nytt for meg. Det er i hvert fall ikke fornuftig å henge seg altfor mye opp i utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #17 Del Skrevet 17. juli 2009 Det er i hvert fall ikke fornuftig å henge seg altfor mye opp i utseendet. I dagens samfunn tolker jeg viktigheten for utseendet som sådan: Man treffer en person i en setting hvor sjekking faller naturlig, 1. Liker man utseendet, tar man kontakt. 2. Liker man personligheten, har man sex. 3. Liker man sexen, blir man kjærester. Altså er utseendet grunnpilaren for et hvert vellykket møte med en evt fremtidig partner, men på langt nær er det godt nok å bare se bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 17. juli 2009 #18 Del Skrevet 17. juli 2009 I dagens samfunn tolker jeg viktigheten for utseendet som sådan: Man treffer en person i en setting hvor sjekking faller naturlig, 1. Liker man utseendet, tar man kontakt. 2. Liker man personligheten, har man sex. 3. Liker man sexen, blir man kjærester. Altså er utseendet grunnpilaren for et hvert vellykket møte med en evt fremtidig partner, men på langt nær er det godt nok å bare se bra ut. Høres fornuftig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatt Skrevet 17. juli 2009 #19 Del Skrevet 17. juli 2009 Å bli kjent med nye mennesker er forsåvidt spennende i seg selv. Jeg drev ikke akkurat med "nettdating" i seg selv, men jeg tør påstå jeg mer eller mindre leita etter noen å bli glad i over nettet, dog kanskje ikke helt bevisst. Jeg har aldri vært medlem av noe nettside som har som formål å pare folk opp. Jeg har heller valgt å ta kontakt med jenter jeg fant interessante på diverse nettsamfunn. Noen av dem klaffet det overraskende bra med og andre ikke fult så godt. Å møte mennesker, i dette tilfellet jenter, som jeg har kjent en stund over internett, har alltid vært utrolig spennende. Jeg har alltid vært en smule nervøs, men aldri ille nok til at jeg ikke klarer å oppføre meg som en anstendig og oppegående person. Det er noe herlig ved å bli kjent med jenter over nettet. Så nei, jeg mener at nettdating for menn absolutt ikke er noe tull. Faktisk tør jeg påstå at jeg savner det en smule. Hadde vært fantastisk å komme i kontakt med noen man ble så interessert i at man hadde et intenst ønske om å møte dem. :< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 17. juli 2009 #20 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg har alltid vært en smule nervøs, men aldri ille nok til at jeg ikke klarer å oppføre meg som en anstendig og oppegående person. Det er noe herlig ved å bli kjent med jenter over nettet. Derfor foretrekker jeg å treffe menn ute i det synlige livet, fremfor på nett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå