Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #101 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ble d noe treff den andre oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 5. oktober 2003 #102 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan noen liste opp hvem her inne som er trøndere' date=' så kan vi sende dem en PM?[/quote'] Her er en foreløpig alfabetisk liste over trøndere, skaptrøndere og andre Sodd-supportere. Hvis noen føler seg uthengt, så gi gjerne beskjed. Amber bluebird Cecilie Chiquita Ingeborg Jinx koldbruna Labella lillen liv manji Merete Milkshake monja salma Sannasol sexysadie simsalabim Skarv smil Trønderveitja Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #103 Del Skrevet 5. oktober 2003 Her er en foreløpig alfabetisk liste over trøndere, skaptrøndere og andre Sodd-supportere. Hvis noen føler seg uthengt, så gi gjerne beskjed. Amber bluebird Cecilie Chiquita Ingeborg Jinx koldbruna Labella lillen liv manji Merete Milkshake monja salma Sannasol sexysadie simsalabim Skarv smil Trønderveitja Zafir Sexy Sadie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #104 Del Skrevet 5. oktober 2003 Amber NÅR, HVOR, HVORDAN, HUR få med en trønder tur.....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #105 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ble d noe treff den andre oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 5. oktober 2003 #106 Del Skrevet 5. oktober 2003 Åh.. jeg fant enda en trønder! Hei la Flaca! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #107 Del Skrevet 5. oktober 2003 D ble d ikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. oktober 2003 #108 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg er ihvertfall ikke sodd supporter Jeg kan bare komme på lørdag, så jeg tror ikke dere skal ta så stort hensyn til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #109 Del Skrevet 5. oktober 2003 D ble d ikke??? Nope!!!! Trøndere er og blir trøndere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #110 Del Skrevet 5. oktober 2003 ikke dra alle over en kam da,Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #111 Del Skrevet 5. oktober 2003 ikke dra alle over en kam da' date='Merete[/quote'] Neida....VI er jo ikke slik....ikke sant SS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 6. oktober 2003 #112 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg vil på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #113 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg vil på treff! OK!!! Vil dere ha det på kveldstid eller på dagtid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 6. oktober 2003 #114 Del Skrevet 6. oktober 2003 OK!!! Vil dere ha det på kveldstid eller på dagtid?? Så det nytter å grine? Er det ikke best med kveldstid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #115 Del Skrevet 6. oktober 2003 OK. Kveldstid det blir!! Hva med: Egon Trondheim sentrum, Fredag 31. oktober kl 19.00? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 6. oktober 2003 #116 Del Skrevet 6. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 6. oktober 2003 #117 Del Skrevet 6. oktober 2003 Passe mæ kjæmpe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #118 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ok da har vi foreløpig: -Skarv -Bluebird -Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 6. oktober 2003 #119 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg jobber den kvelden...men skal prøve og få byttet. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 6. oktober 2003 #120 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg slenger meg med hvis jeg får det til å klaffe Har veldig lyst til å møte KG-trøndere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå