Amber Skrevet 27. august 2003 #61 Del Skrevet 27. august 2003 (...hvor er rive-seg-i-håret smiley?).... Ok jeg prøver en siste gang... Hva med torsdag den 4 september da? Om en uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. august 2003 #62 Del Skrevet 28. august 2003 Desverre.... Fikk timeplan og semesterplaner på skolen nå i går og jeg har ikke noen mulighet neste uke. Men uka etter det ser ut til å være grei for meg foreløbig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 29. august 2003 #63 Del Skrevet 29. august 2003 Hmmm... æ e no trønder æ å da. Men det bli litt vanskelig å træffes i Trondheim mett i vækka ja. E fra bygdenes by æ sjø. :D Men, egentlig e æ vel for shy te å træff aill på ein gång å så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. august 2003 #64 Del Skrevet 29. august 2003 Hva med å sette treff til helg ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 29. august 2003 #65 Del Skrevet 29. august 2003 Ok godt forslag Jinx. Du tar over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. august 2003 #66 Del Skrevet 29. august 2003 Neida Amber.. Bare fortsett du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 29. august 2003 #67 Del Skrevet 29. august 2003 (...hvor er rive-seg-i-håret smiley?).... -- roper på Gry! -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 1. september 2003 #68 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg roper på de andre trønderan her inne.Er det ikke noen som er interesert i treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. september 2003 #69 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg er interessert, men da må det bli helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 2. september 2003 #70 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg er sykemeldt så for meg passer det når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #71 Del Skrevet 2. september 2003 Blir med jeg!!! Bestem tid og sted noen så kan vi melde oss på ut i fra det. For meg kommer det på samme, så de som bor slik til eller har gjøremål i nær framtid kan bestemme et tidspunkt som passer best. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 10. september 2003 #72 Del Skrevet 10. september 2003 Så... det er sant at trøndere er trege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #73 Del Skrevet 10. september 2003 Så... det er sant at trøndere er trege? :o Hæææ ka e det du sei???????? :o Bestæm nån da? Egon Trondheim eller Stjørdal? Fredag 19 september eller Lørdag 20 september? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 10. september 2003 #74 Del Skrevet 10. september 2003 Træg næi. Aldri hørt ordet før... Egon Trondheim eller Stjørdal? Burde vel ta Stjørdal så det blir mindre å velge i. Hvis ikke (...tårnet eller midtbyen osv osv....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 12. september 2003 #75 Del Skrevet 12. september 2003 Må man være oppvokst på sodd og karsk for å være med på treffet? PS.: Jeg har ikke bart heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 12. september 2003 #76 Del Skrevet 12. september 2003 Må man være oppvokst på sodd og karsk for å være med på treffet? PS.: Jeg har ikke bart heller. Ikke jeg heller :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 13. september 2003 #77 Del Skrevet 13. september 2003 Fredag 19. september EGON STJØRDAL? Hvem kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milkshake Skrevet 13. september 2003 #78 Del Skrevet 13. september 2003 Det har no virri arti å møttes da..... Vi har jo alt fra Trondheim, Stjørdal, Levang og Verdal som møteplass da. :D Hvem er fra Levanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2003 #79 Del Skrevet 13. september 2003 Fredag 19. september EGON STJØRDAL? Hvem kommer? Jeg kommer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 13. september 2003 #80 Del Skrevet 13. september 2003 Hadde det bare vært i trondheim... Vanskelig å komme seg til og fra dit da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå