Tiarra Skrevet 16. juli 2009 #1 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er så alvorlig at det går på bekostning av min helse! Jeg sover ikke om nettene og det er slitsomt! Nå har det godt en god stund siden bruddet, men ser ikke at jeg kommer over han og det er verst når han sender en eller annen melding ut av det blå og forteller hvor flott og slikt. Jeg vil så veldig gjerne gå videre med livet mitt, men det er ikke lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #2 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er så alvorlig at det går på bekostning av min helse! Jeg sover ikke om nettene og det er slitsomt! Nå har det godt en god stund siden bruddet, men ser ikke at jeg kommer over han og det er verst når han sender en eller annen melding ut av det blå og forteller hvor flott og slikt. Jeg vil så veldig gjerne gå videre med livet mitt, men det er ikke lett! Begynn med å finne deg en annen - når du først gjør det så er han lett glemt. Og slett meldingene uten å lese dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juli 2009 Takk!....Jeg trodde det kom til å hjelpe å date, men nei. Jeg støter potensielle kjærester vekk nettopp fordi jeg tenker på han! Det å ikke lese meldingen og slette kan være lurt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym_nå Skrevet 16. juli 2009 #4 Del Skrevet 16. juli 2009 Takk!....Jeg trodde det kom til å hjelpe å date, men nei. Jeg støter potensielle kjærester vekk nettopp fordi jeg tenker på han! Det å ikke lese meldingen og slette kan være lurt, ja. Der er vi i samme båt ja. Når man sitter på en date og tenker på eksen så er dte vanskelig å slippe noen nye innpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juli 2009 Der er vi i samme båt ja. Når man sitter på en date og tenker på eksen så er dte vanskelig å slippe noen nye innpå. Jeg tenker nødvendigvis ikke på ham når jeg er på selve daten, men gjerne når jeg har vært på flere dater og vil vurdere hvor det fører til. Jeg vil ikke ta intiativ til noe, er skeptisk til sånne forslag som høres ut kjæresteting. Sex er bare å glemme! Jeg vil ikke ha det slikt! Dette er når det kommer til dating og andre menn, men hvis jeg ser bort fra det og bare tenker på hverdagen min, så ødelgger jo mannen den! Kjappest måte å komme over han? Jaja, jeg vet at jeg må akseptere at jeg har kjærlighetsorg. Jeg har gjort det, men hvor lenge varer den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym_nå Skrevet 16. juli 2009 #6 Del Skrevet 16. juli 2009 Det tok meg godt over 7 måneder å komme over min eks. Desto bedre man har hatt det desto vanskeligere er det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 16. juli 2009 Du har rett. Vi har hatt det topp, men er jo en grunn til at det er slutt. Forholdet var bare håpløst i de siste 2 måndene og han har gjort en del ting som har såret meg. Jeg trodde hvis jeg tenkte og fokuserte på det, så ville jeg glemme han, men må kanskej vente litt til. Det har vært slutt i 3 måneder nå, så det er kanskje fortsatt ferskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #8 Del Skrevet 16. juli 2009 Du har rett. Vi har hatt det topp, men er jo en grunn til at det er slutt. Forholdet var bare håpløst i de siste 2 måndene og han har gjort en del ting som har såret meg. Jeg trodde hvis jeg tenkte og fokuserte på det, så ville jeg glemme han, men må kanskej vente litt til. Det har vært slutt i 3 måneder nå, så det er kanskje fortsatt ferskt. 3 måneder er ikke lenge, nei! Men det er smart å fokusere BARE på det negative og det som faktisk gjør at dere ikke passer i sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 16. juli 2009 3 måneder er ikke lenge, nei! Men det er smart å fokusere BARE på det negative og det som faktisk gjør at dere ikke passer i sammen. Du har nok rett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #10 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er så alvorlig at det går på bekostning av min helse! Jeg sover ikke om nettene og det er slitsomt! Nå har det godt en god stund siden bruddet, men ser ikke at jeg kommer over han og det er verst når han sender en eller annen melding ut av det blå og forteller hvor flott og slikt. Jeg vil så veldig gjerne gå videre med livet mitt, men det er ikke lett! Skikkelig kjærlighetssorg er langt på vei hormonelt styrt, og varer normalt 1-2 år. (Tuller ikke.) Er beinhardt. Ut fra egen erfaring kan jeg si at d i tillegg kan blusse opp igjen, dersom en møtes veldig sjelden, og dersom bruddet etterlot mange spørsmål osv. Spørsmålet er om han var den store eller ikke. Akkurat den biten kan jeg ikke definere. Men jeg har snakket med flere om det, og mange er enige om at enkelte kommer vi aldri helt over. Så da vil d å ha kommet over noen si at en i alle fall kan begynne å få følelser for andre. Klarer en det, og kommer i nytt forhold, så blir d vel straks mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg ikke får følelser (hvert fall ikke på samme måte) for noen andre på flere år! Jeg satt å tenkte og lurte på om jeg kommer til å ha disse følelsene for han selv hvis jeg blir sammen med noen andre. Det blir jo helt feil og trist å ha følelser for noen andre enn den man er sammen med! Jaja, tiden leger! Det merkelige er at vi bare har vært sammen i 1 år og vi har blitt så glade i hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #12 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg ikke får følelser (hvert fall ikke på samme måte) for noen andre på flere år! Jeg satt å tenkte og lurte på om jeg kommer til å ha disse følelsene for han selv hvis jeg blir sammen med noen andre. Det blir jo helt feil og trist å ha følelser for noen andre enn den man er sammen med! Jaja, tiden leger! Det merkelige er at vi bare har vært sammen i 1 år og vi har blitt så glade i hverandre! Er det lov å spørre hvorfor det ikke funka da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #13 Del Skrevet 16. juli 2009 Jaja, tiden leger! Det merkelige er at vi bare har vært sammen i 1 år og vi har blitt så glade i hverandre! Du mener vel at dere *var* blitt så glade i hverandre.. ? Uansett, såpass kort tid etter et brudd, ser du liksom ikke land. Det er helt normalt. Bare vit at dette er helt naturlig, og at det går over. Det er ingen tvil om at dess mer interesser og sysler du har, dess lettere går det over. Når høsten kommer, kan du melde deg på noen kveldskurs, organisasjoner eller lag osv. Ta noen deltidsstudier eller hva som måtte passe. Ha minst en arbeidsplass. Følg med i nyhetsbildet, gå på kino med venner, stikk innom plateforretninger og lytt til ny musikk osv. Gå på biblioteket og se etter interessante bøker, kanskje spesielt på felt du aldri har vært borti før - kanskje du får en helt ny dille? Og selvfølgelig, begynn gjerne så smått å kikke litt på datingforum på nett osv. Unngå utelivet eller i alle fall de klubbene og kafeene du vet at han går. (Heh, dette er virkelig mye lettere sagt enn gjort, til tider... ). Etc etc. Og prøv å interesse deg mest mulig for hva som skjer i andres liv! Vennene dine, slekten, klassekamerater eller kolleges osv osv. Alle utenom ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 16. juli 2009 Du mener vel at dere *var* blitt så glade i hverandre.. ? Uansett, såpass kort tid etter et brudd, ser du liksom ikke land. Det er helt normalt. Bare vit at dette er helt naturlig, og at det går over. Det er ingen tvil om at dess mer interesser og sysler du har, dess lettere går det over. Når høsten kommer, kan du melde deg på noen kveldskurs, organisasjoner eller lag osv. Ta noen deltidsstudier eller hva som måtte passe. Ha minst en arbeidsplass. Følg med i nyhetsbildet, gå på kino med venner, stikk innom plateforretninger og lytt til ny musikk osv. Gå på biblioteket og se etter interessante bøker, kanskje spesielt på felt du aldri har vært borti før - kanskje du får en helt ny dille? Og selvfølgelig, begynn gjerne så smått å kikke litt på datingforum på nett osv. Unngå utelivet eller i alle fall de klubbene og kafeene du vet at han går. (Heh, dette er virkelig mye lettere sagt enn gjort, til tider... ). Etc etc. Og prøv å interesse deg mest mulig for hva som skjer i andres liv! Vennene dine, slekten, klassekamerater eller kolleges osv osv. Alle utenom ham Ja, jeg mener VAR blitt. Takk for gode råd og tips! Det kommer nok til å hjelpe mye når jeg begynner på skole til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 16. juli 2009 Er det lov å spørre hvorfor det ikke funka da eller? Han ble bare veldig fraværende i det siste. Hvorfor? "Jobben ble altfor utfordrende" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #16 Del Skrevet 16. juli 2009 Han ble bare veldig fraværende i det siste. Hvorfor? "Jobben ble altfor utfordrende" Jaja, hvis han prioriterte jobben foran deg, så kan du jo være glad du ble kvitt ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. juli 2009 #17 Del Skrevet 16. juli 2009 Skikkelig kjærlighetssorg er langt på vei hormonelt styrt, og varer normalt 1-2 år. Absolutt! Ikke morsomt. Men det er en del av moroa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #18 Del Skrevet 16. juli 2009 Absolutt! Ikke morsomt. Men det er en del av moroa. Ja takk, veldig artig også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg finner ikke noe moro i det i det hele tatt! MEN, jeg sov godt i natt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. august 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 6. august 2009 Er tydeligvis ikke over ham ennå Han sendte en ny melding til meg hvor han skriver at han savner meg å ønsker å se meg. Han sendte den for 5 dager siden, men jeg har ikke svart. Steinar: Det er ikke jeg som leste den, det var venninna min. Jeg ville fuglt rådet ditt om å ikke åpne den. Selv om jeg var dritfull:P Problemet er at det bare er så vidt jeg klarer å la vær å svare! Han er immari flink og vekker mine føleslser ved å la meg vite at han tenker på meg i det jeg begynner å glemme om han! Nå har som sagt gått 5 dager siden han sendte meldingen til meg, men jeg vil si fra at han skal slutte å sende sms'er til meg. Jeg vet ikke helt hva jeg spør om eller om jeg spør om noe i det hele tatt, men håper på input alikevel:) Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå