Gå til innhold

Lussans hverdag


Lussan

Anbefalte innlegg

Hallo! Jente på 28 år her... Bor i Buskerud,Hønefoss...Har samboer og 2 katter,jobber 100%. Ja det var en liten presentasjon...

Har ferie,siste uka,begynner på jobb igjen på Mandag...Blir koselig å se igjen kollegar! Været har ikke akk vært det beste disse 4 ukene med ferie,2 uker m bra vær og nå 2 uker med dårlig.. Jeg og samboer var og tok sol idag,følte oss litt bleike.. Det lille man ble brun på de 2 ukene med bra vær er forsvunnet.. :(

Var en tur i Sverige og hilste på familie i ferien ellers har vi vært hjemme og planlagt oppussing... Vi har plukka ut nytt bad og kjøkken,vi har malt tak og nå driver jeg m litt beising... Nei,jeg får avslutte her,samboer roper...han driver og maler trappa... Vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny dag.... det nærmer seg ferieslutt,uff! Skulle hatt noen uker til.. men det blir koselig å se igjen arb.kamerater!

Reiser snart til byen,skal i banken og levere selvangivelser... Prøver å få refinansiert huslånet,skal pusse opp litt,bad og kjøkken.. Gleder meg!

Ellers så blir det vel å fortsette malinga idag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Sitter nå og slapper av litt foran PC`n,har sikla litt på kjøkkenet vi skal kjøpe! Gleder meg! Samboeren driver og maler trappa,jeg har mala leveggen,noen strøk til så er jeg ferdig.Skal male vinduene etterpå,har noen strøk igjen på de og.. Phuuuu...godt man har litt å gjøre,kan jo fort kjede seg..:)

Imorra er det Party! En kompis blir 25 år,blir moro m litt festligheter!! Håper været holder seg,det har vært og er fint vær idag! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...