Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #1 Del Skrevet 2. august 2003 Hei alle sammen! Jeg liker å finne frem til litt annerledes butikker enn dem du finner rundt OsloCity og Bogstadveien... Typen butikk jeg sikter til, er som mange av småsjappene i Markveien, Eufemia, Mitt Skattkammer. Hvis andre vet om butikker i samme stil - post gjerne tips med beliggenhet og navn her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 2. august 2003 #2 Del Skrevet 2. august 2003 Bonaparte som ligger bak stortinget (Prinsensgate?) kan være noe for deg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 2. august 2003 #3 Del Skrevet 2. august 2003 Bonaparte har jo også flyttet til Grunerløkka!! :D Nederst i Markveien...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #4 Del Skrevet 2. august 2003 Takk for tips! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 2. august 2003 #5 Del Skrevet 2. august 2003 Scorpius på Løkka (gata? - står stille nå...rett ved Sofienbergparken!). Der har de en del klær også - men kanskje litt for spesielle ... en stund siden jeg var der, så jeg vet ikke hva de har, og hvilken stil - men helt "vanlige" klær har de nok ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. august 2003 #6 Del Skrevet 2. august 2003 GSG Trikotasje. Ligger i pilestredet litt nedenfor Høyskolen. Noen jenter som designer egne klær og selger dem (og smykker og vesker). Masse fint, men litt rare åpningstider (mest fra ettermidagen til kl 19). Stor utstilling i vinduet, og tidene står på døren, så det er uansett bare å gå og titte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. august 2003 #7 Del Skrevet 2. august 2003 Scorpius på Løkka (gata? - står stille nå...rett ved Sofienbergparken!). Der har de en del klær også - men kanskje litt for spesielle ... en stund siden jeg var der, så jeg vet ikke hva de har, og hvilken stil - men helt "vanlige" klær har de nok ikke... Er det den i Schleppegrells gate du mener? Mener den heter Scorpius. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå