Amused Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #421 Del Skrevet 6. desember 2009 Hatt ei fin helg I går var vi på juletretenning, og det var stas, selv om lillemor plutselig ikke skulle sitte i vogna lenger, men helst løpe avgårde, vekk fra mamma og pappa Hun storkoste seg da :rødme: I dag har vi hatt trivelig besøk av et vennepar, og snart skal jeg på trening! Snuppa var helt utkjørt etter å ha kjørt show for vennene våre, så hun slokna 18.25 Var skikkelig bajas i to timer, det tok på. Nå har jeg tenkt å oppdatere bryllupstråden min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. desember 2009 #422 Del Skrevet 6. desember 2009 Å, det høres ut som en fin helg! God trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. desember 2009 #423 Del Skrevet 8. desember 2009 Julegrantenning hørtes koselig ut vi hadde tenkte til å reise på julemarked med påfølgende julegrantenning forrige helg hvis ikke det ble fødsel. Men det ble det jo, så da får vi heller vente til neste år Morsomt å se at de blir mer nysgjerrige og er på tur alene. Men må jammen følge med på dem. Håper du har en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 9. desember 2009 #424 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Bra at det ikke er mere enn PMS når det kommer til mannen da. Kan ikke være gå gøy å planlegge bryllup når du er sint på han...? :gjeiper: Sånt bør vel spares til bedre dager. Snuppa di høres bare så søt ut! :rødme: Ha en riktig fin julefeiring! Endret 23. desember 2009 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. desember 2009 #425 Del Skrevet 21. desember 2009 Du er like KG-aktiv som meg om dagen, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. desember 2009 #426 Del Skrevet 23. desember 2009 Bare innom for å ønske deg en god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #427 Del Skrevet 30. desember 2009 God jul, alle sammen! Det er litt stille fra meg for tiden, og det skyldes problemer på hjemmebane Snuppa har det bare bra, altså. Men resten blir for privat til at jeg kan snakke om det her, selv om jeg så gjerne skulle ha delt det med dere og fått deres synspunkter Såå, det blir nok litt dårlig med dagbokskriving på ei stund, men jeg håper alt ordner seg til det beste og at jeg dukker opp igjen til sommeren/høsten med friskt mot og blanke ark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. desember 2009 #428 Del Skrevet 30. desember 2009 Ååå, det var trist å høre ... Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 30. desember 2009 #429 Del Skrevet 30. desember 2009 Så trist, Amused. Håper at situasjonen bedrer seg og at du/dere har det bra :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. desember 2009 #430 Del Skrevet 30. desember 2009 Trist å høre, Amused - kommer til å savne deg her! Om det skulle være noe du trenger å snakke med noen litt "ukjente" om, så vet du i alle fall at du har oss både på PM og i bloggen! Håper alt ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 30. desember 2009 #431 Del Skrevet 30. desember 2009 Huff da, det hørtes absolutt ikke kjekt ut. Håper det er noe som kan løses på den best mulig måte for DEG Sier som melloncollie at vi er her på pm eller blogg hvis du trenger litt lufting og ukjentes synspunkter. Alltid kjekt å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. desember 2009 #432 Del Skrevet 30. desember 2009 Håper det ordner seg, Amused - dette hørtes ikke helt bra ut Er også tilgjengelig om du likevel skulle ønske å prate av deg litt gruff. Krysser fingrene for at alt løser seg snart. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #433 Del Skrevet 30. desember 2009 Tusen takk, jenter Blir helt rørt her, jeg :rødme: Meget mulig jeg føler for å skrive av meg i bloggen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. desember 2009 #434 Del Skrevet 31. desember 2009 Huff da, så trist å lese Ønsker deg et godt nytt år likevel, med håp om at situasjonen bedrer seg! Er også tilgjengelig for prat på både PM og i blogg Store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 31. desember 2009 #435 Del Skrevet 31. desember 2009 GODT NYTTÅR, AMUSED Håper du får en flott feiring og at du finner en løsning på hjemmefronten i 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 11. januar 2010 #436 Del Skrevet 11. januar 2010 Håper du har det bra, og at du kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #437 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg er da her og snoker Godt nyttår, ja! Snuppa er så god. I går da jeg stod på kjøkkenet og laget tomatsuppe, så kom hun og maste om noe. (Vet ikke hva, for hun bare babler ) Jeg sa jeg måtte lage middag, men da sa hun "nei nei", og tok meg i hånda, leide meg ut i stua og slapp ikke taket før hun tydeliggjorde at vi skulle bygge Duplo heller :rødme: Ellers går det greit, jeg har det helt fantastisk og helt jævlig på samme tid - utrolig nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 14. januar 2010 #438 Del Skrevet 14. januar 2010 Søte snuppa! :rødme: Det var godt å se at du hadde skrevet i dagboka di når jeg så på "Mine innlegg"! Håper dere får orden på ting og at dagene framover bare blir bedre og bedre! Takk for innlegget ditt i dagboka mi om symfysmålet mitt. Det var til stor trøst og jeg har roet meg helt ned nå og tenker ikke mere på det. Tar det som det kommer! Ellers går det greit, jeg har det helt fantastisk og helt jævlig på samme tid - utrolig nok Kjenner godt til denne følelsen! Når jeg fant drømmemannen var foreldrene mine mitt i en bitter skillsmisse, og når jeg går med verdens beste mirakel i magen min, dør pappa... Men det er godt at det er noe som holder en gående og at det tross alt finnes ting å glede seg over oppi all "dritten". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 14. januar 2010 #439 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei på deg De er så søte, disse små sjarmtrollene Tydelig at du har ei bestemt frøken Håper ting ordner seg, og at du får mer av det fantastiske og mindre av det jævlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. januar 2010 #440 Del Skrevet 14. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå