Amused Skrevet 18. november 2009 Forfatter #401 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Huff, som tiden flyr! Det er jo snart 1. desember alt! I går var jeg hjemme med snuppa, som var syk igjen. Ikke svineinfluensa, men hun får antibiotika pga. en betent negl Den har vært sånn i flere måneder, og vi har vært til legen to ganger tidligere, men bare til turnusleger... Denne gangen insisterte vi på å få fastlegen vår, og da ble det ordnings! Nå blir nok fingeren hennes bra igjen Ser ut som om den verste pappa-perioden er over. I alle fall koste vi oss veldig i går, snuppa og jeg. Bakte peppernøtter og bygget Lego, leste bok og så TV Og så sov hun i bortimot 3 timer! Kanskje det er pga. medisinen? I morges våknet hun kl. 5.20 og ropte på mamma'n sin :rødme: , men viste ikke tegn til å ville stå opp. Men hun var litt tett i nesen, så jeg sa at hun måtte vente litt, så skulle jeg hente nesesprayen. Da hun fikk det, var visst alt greit, og så sov vi videre til 7 I kveld skal jeg på homeparty! Gleder meg Endret 18. november 2009 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 18. november 2009 Forfatter #402 Del Skrevet 18. november 2009 Helga ble fin. Vi skulle egentlig på hytta, men siden snuppa hadde feber, så droppet vi det. Kanskje like greit, for jeg var litt nervøs for hvordan det ville bli å få henne til å sove der Alltid spennende med en ny plass Så i stedet ble det Ikeatur og annen småshopping Tenk, vi greide å bruke under 300 kr på Ikea! Skulle bare ha ny dobørste og sånn krakk som lillemor kan stå på på badet, men det ble noen småtterier i tillegg, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. november 2009 #403 Del Skrevet 18. november 2009 Så bra at dere endelig fikk hjelp til henne og at antibiotikan hjelper Godt at hun kan veksle på hvem hun helst vil være sammen med. Jeg håper at lillegutt blir litt mer pappa-gutt når babyen kommer. Vil nesten tro det, nå er det nok litt vanskelig å snu trenden siden han tydeligvis skjønner at det er ett eller annet med mamma, men ikke helt hva. Ikke dårlig å bruke under 300 kroner på IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 18. november 2009 #404 Del Skrevet 18. november 2009 Under 300 kr på Ikea? Det er bra ja Jeg er der sjeldnere enn en gang i året, så når jeg først er der handler jeg nok for litt mer enn det Håper antibiotikakuren tar knekken på betennelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. november 2009 Forfatter #405 Del Skrevet 26. november 2009 Så bra at dere endelig fikk hjelp til henne og at antibiotikan hjelper Godt at hun kan veksle på hvem hun helst vil være sammen med. Jeg håper at lillegutt blir litt mer pappa-gutt når babyen kommer. Vil nesten tro det, nå er det nok litt vanskelig å snu trenden siden han tydeligvis skjønner at det er ett eller annet med mamma, men ikke helt hva. Ikke dårlig å bruke under 300 kroner på IKEA Ja, håper fingeren blir bra nå. Jeg er skeptisk, for den ser fortsatt betent ut Jeg tror også at lillegutt blir mer pappagutt nå som babyen er på vei Tror det er vanlig, i hvert fall Under 300 kr på Ikea? Det er bra ja Jeg er der sjeldnere enn en gang i året, så når jeg først er der handler jeg nok for litt mer enn det Håper antibiotikakuren tar knekken på betennelsen! Hihi Vi er ikke på Ikea så ofte nå lenger, for vi har det meste av interiør etc. (pluss at vi bor et stykke lenger unna nå), så da blir det bare mange småkjøp når vi først er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. november 2009 Forfatter #406 Del Skrevet 26. november 2009 Nå håper jeg jente79 er i gang, altså I helga var jeg på kafé med ei gravid venninne. Snuppa var hos farmor og farfar, og det var godt å få litt alenetid Søndag koste vi oss på lekeplassen, og tok ellers livet med ro. Samboeren min går meg på nervene for tiden, men det er vel bare en fase Og snuppa sover som en stein for tida! Det er så deilig! Endelig sover jeg også hele natta, og det er fantastisk I helga sov hun til 8.30 begge dagene :rødme: Til hverdags må vi vekke henne før 7, og det er ikke alltid like stas, men vi må jo på jobb. Min kjære har fri i morgen, og siden det er planleggingsdag, så skal han og snuppa kose seg sammen :rødme: På lørdag drar vi på besøk til mamma, det blir koselig. Søndag skal jeg sende ut samboeren min så snuppa og jeg får litt tid alene Blir ei fin helg! Lillemor er såååå god altså Nå har hun begynt å si "hadet bja", "æsja" (bæsja), "bibi" (hinkel pinkel), "bæææ" (bæ/sau/ku/hest) og masse annet på sitt babyspråk. Og hun insisterer på å ha fire smokker i senga, og hvis en forsvinner, så er det krise Hun er litt pertentlig, og så flink til å tørke opp søl etter seg. Noen som har lyst til å legge meg til på FB, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. november 2009 #407 Del Skrevet 26. november 2009 Og hun insisterer på å ha fire smokker i senga, og hvis en forsvinner, så er det krise Hun er litt pertentlig, og så flink til å tørke opp søl etter seg. Noen som har lyst til å legge meg til på FB, forresten? Så koselig lesning her! Også fire smokker da D vil noen ganger ha to, men så ille som fire er det ikke enda, hehe! Jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. november 2009 #408 Del Skrevet 26. november 2009 :rødme: Aw, det høres ut som dere har det så koselig! Håper fingeren til snuppa blir fort bra. Betent negl høres vondt ut Jeg vil gjerne legge deg til på FB! PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. november 2009 Forfatter #409 Del Skrevet 26. november 2009 Så koselig lesning her! Også fire smokker da D vil noen ganger ha to, men så ille som fire er det ikke enda, hehe! Jeg vil Hihi Jaaa! :rødme: Aw, det høres ut som dere har det så koselig! Håper fingeren til snuppa blir fort bra. Betent negl høres vondt ut Jeg vil gjerne legge deg til på FB! PM? Ja, vi har det så koselig (nesten hele tiden ) Hurra! PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. november 2009 Forfatter #410 Del Skrevet 26. november 2009 Æsj, skulle egentlig bestille meg time til rygg- og nakkemassasje i morgen, men så var det fullt Hmm... kanskje neste uke heller Hvis svigers henter lillemor og passer henne en time, så rekker jeg å ta det rett etter jobb. Hihi, det er så travelt på jobb for tida, derfor jeg ikke har tid til å skrive her Har begynt med bryllupsplanlegging igjen, til tross for at jeg er sinna på mannen for tida Artig! Må friske opp planleggingstråden snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 28. november 2009 #411 Del Skrevet 28. november 2009 Det er så moro når de prater Mange interessante lyder 4 smokker i senga burde holde ja En i hvert hjørne Jeg er også på fb, bare send en PM Hva har mannen gjort, siden du er så sinna på ham? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. november 2009 #412 Del Skrevet 30. november 2009 Så skjønn hun er som prater og som er pertentlig med 4 smokker i senga! De er herlige, disse små. :rødme: Imponerende å handle for bare 300,- på Ikea, det tror jeg aldri jeg har klart ... :dåne: God bedring til snuppa! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 3. desember 2009 #413 Del Skrevet 3. desember 2009 Innom og sjekker ståa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. desember 2009 #414 Del Skrevet 3. desember 2009 Koselig å høre om snuppa. Her er "aauu" (som i mjau) samlebetegnelsen for de fleste dyr. Morsom alder dette her. Jeg legger deg gjerne til på FB God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 4. desember 2009 #415 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Koselig å høre om snuppa. Her er "aauu" (som i mjau) samlebetegnelsen for de fleste dyr. Amund sier konsekvent (vel, konsekvent i morges, i hvert fall) "BØ!" når jeg spør hva katten sier Endret 4. desember 2009 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. desember 2009 #416 Del Skrevet 4. desember 2009 Amund sier konsekvent (vel, konsekvent i morges, i hvert fall) "BØ!" når jeg spør hva katten sier H også Før sa han "maauu" - men BØ er vel morsommere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er så moro når de prater Mange interessante lyder 4 smokker i senga burde holde ja En i hvert hjørne Jeg er også på fb, bare send en PM Hva har mannen gjort, siden du er så sinna på ham? :klø: Ja, det finnes ikke noe søtere :rødme: En smokk i hvert hjørne, ja, kanskje hun blir matematiker? Mannen har ikke gjort noe spesielt Er vel bare min pms som slår ut negativt Så skjønn hun er som prater og som er pertentlig med 4 smokker i senga! De er herlige, disse små. :rødme: Imponerende å handle for bare 300,- på Ikea, det tror jeg aldri jeg har klart ... :dåne: God bedring til snuppa! Ha en fin helg! Herlige små, ja God helg til deg også! (Selv om jeg er ei uke på etterskudd ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #418 Del Skrevet 4. desember 2009 Innom og sjekker ståa! Koselig Er så treg til å oppdatere, men gjør mitt beste Koselig å høre om snuppa. Her er "aauu" (som i mjau) samlebetegnelsen for de fleste dyr. Morsom alder dette her. Jeg legger deg gjerne til på FB God helg Hihi Snuppa sier "bæææææ!" til alle dyr, hun. Du er lagt til Amund sier konsekvent (vel, konsekvent i morges, i hvert fall) "BØ!" når jeg spør hva katten sier Haha! H også Før sa han "maauu" - men BØ er vel morsommere Eller "bææææ!" Herlige ungene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #419 Del Skrevet 4. desember 2009 Pjuh, enda ei uke gått! Snuppa fikk svineinfluensavaksinen på tirsdag. Onsdag hadde hun feber, så vi var bare hjemme og koste oss :rødme: I helga blir vi stort sett hjemme. Uups, må fly hvis jeg skal rekke bussen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. desember 2009 #420 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, det finnes ikke noe søtere :rødme: En smokk i hvert hjørne, ja, kanskje hun blir matematiker? Mannen har ikke gjort noe spesielt Er vel bare min pms som slår ut negativt Herlige små, ja Ja, kanskje det? Hehe, av og til er de bare irriterende God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå