vixen Skrevet 7. oktober 2003 #221 Del Skrevet 7. oktober 2003 Typisk mannfolk! Skal vri alt over til sin egen fordel. Nå han utnevnt seg selv som vinner! Jeg må le! -viXen- (Fortsatt steikende wet t-shirt deltaker, som ikke har tenkt å slutte med det med det første) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #222 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det er ikke en streik lenger, vi snakker lockout nå. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #223 Del Skrevet 7. oktober 2003 .....eller cock-out???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. oktober 2003 #224 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kanskje starte en wet-boxer-konkurranse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #225 Del Skrevet 7. oktober 2003 NÅ begynner vi å ta en ufin vending her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #226 Del Skrevet 7. oktober 2003 Se DET var et forslag etter mitt hjerte....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. oktober 2003 #227 Del Skrevet 7. oktober 2003 Typisk mannfolk! Skal vri alt over til sin egen fordel. Nå han utnevnt seg selv som vinner! Jeg må le! Jeg fortsetter å flire jeg... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #228 Del Skrevet 7. oktober 2003 ....og kommer på banen m en gang vi snakker wet-boys!!! Lille Kalle-Nalle-Puuuu derimot har skygga banen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. oktober 2003 #229 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hørte jeg noen si feiging??... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. oktober 2003 #230 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kanskje Kalle "kallsvetter" nå? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #231 Del Skrevet 7. oktober 2003 Coward!!! Elller ku-vard for å holde meg til terminologien her ....på Kuba? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #232 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg synes dere kjører showet bra på egenhånd her jeg.. ..dessuten; det å diskutere med kvinns er som å pisse i motvind; alt kommer tilbake på en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. oktober 2003 #233 Del Skrevet 7. oktober 2003 ku-varden kalle på kuba? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. oktober 2003 #234 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hehe... nå skjønner jeg hvorfor han er redd KUER!! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. oktober 2003 #235 Del Skrevet 7. oktober 2003 ..dessuten; det å diskutere med kvinns er som å pisse i motvind; alt kommer tilbake på en selv. Og så? derfor feiger du ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #236 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg synes dere kjører showet bra på egenhånd her jeg.. ..dessuten; det å diskutere med kvinns er som å pisse i motvind; alt kommer tilbake på en selv. Hvor langt hopper gresshoppa i motvind???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #237 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hehe... nå skjønner jeg hvorfor han er redd KUER!! Kan alltids gi deg et stall-tips.....eller Q-tips!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. oktober 2003 #238 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg synes dere kjører showet bra på egenhånd her jeg.. ..dessuten; det å diskutere med kvinns er som å pisse i motvind; alt kommer tilbake på en selv. Om man først begynner får man ta konsekvensen.. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. oktober 2003 #239 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan alltids gi deg et stall-tips.....eller Q-tips!!! Eller et fjøs-tips for å dra det hele enda litt lenger.. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. oktober 2003 #240 Del Skrevet 7. oktober 2003 synd denne fyren feiger ut.. synes wet-boxer konkurranse var en knakanes god idé jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå