Gjest Kira Skrevet 23. oktober 2003 #321 Del Skrevet 23. oktober 2003 Dere er virkelig noen egne dyr ... Hei, jeg tror jeg driver litt med dagbokflooding nå, gjør jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 23. oktober 2003 #322 Del Skrevet 23. oktober 2003 *hirr hirr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. oktober 2003 #323 Del Skrevet 23. oktober 2003 Pass opp!! *kaster hardt en steinhard isete snøball mot neste person som går forbi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 25. oktober 2003 #324 Del Skrevet 25. oktober 2003 Auuuuuuuuuuu :o var det nødvendig å begynne med fysisk vold her?? :evil: Makan.... å det å fylle den med is hvem sin ide var det?? Kalle?? deg?? :o heyyyyyyyyy ikke løp da,,,, KALLEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! :o *hmfr* Å jeg som bare skulle innom å ønske deg en god helg...*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. oktober 2003 #325 Del Skrevet 25. oktober 2003 Sovet godt? *kikke oppgitt på snøbakkalstende unger ..*...så så barn ....slik gjør man ikke ...nu må dere være snille ...alle skal være venner med alle ........* :fy: *fnise* *stikke av* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #326 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jøss... Virgo.. Levende? I dag?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. oktober 2003 #327 Del Skrevet 25. oktober 2003 Nå får du passe deg Virgo. Snart får du en snøball i huet du også. Beklager mattahara, men det er ikke alltid like trygt i kalles nærvær.... Barn..ja, greit det! Er lov det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. oktober 2003 #328 Del Skrevet 25. oktober 2003 ja levende såvidt .......godt det finnes paracett :oops: Ups - liker ikke alle disse snøballene - *poff bortevekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 25. oktober 2003 #329 Del Skrevet 25. oktober 2003 I dag må dere klare å ha snøballkrig alene - jeg har ikke tid. Beklager så meget, men lover å komme sterkere tilbake! *Kaste litt villt rundt seg med snøballer* *Stikke av gårde i en fei* -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. oktober 2003 #330 Del Skrevet 25. oktober 2003 Boom, shake, shake the room. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 25. oktober 2003 #331 Del Skrevet 25. oktober 2003 *slipper en snøball nedover ryggen på kalle* god helg *løper fort ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. oktober 2003 #332 Del Skrevet 25. oktober 2003 Snart er snøball-lageret mitt tomt. Og alle har endt opp på Kalle..Nesten. Dårlig kamp her altså. Ikke mye motstand fra deg her .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. oktober 2003 #333 Del Skrevet 25. oktober 2003 *spore av litt* Jeg er utrolig spontan, så lenge jeg får tenkt meg skikkelig godt om først! Ville bare si at jeg har såååååå sansen for signaturen din Aricept !!!!! Jeg også er såååå spontan altså ....veldig impulsiv ..... om jeg bare får tenkt meg veldig godt om først liksom ...... *spore tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. oktober 2003 #334 Del Skrevet 26. oktober 2003 Takk takk Virgo. Det er meg i et nøtteskall! Og jeg begynner alltid å synge Your Song når jeg leser din signatur... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. oktober 2003 #335 Del Skrevet 26. oktober 2003 Fyllestamp Godt jeg ikke hadde lagt meg da du herja, for da hadde du fått en mannevond Lillian i telefonen!!! Slapp av og kom deg igjen i dag nå da - komme seg igjen etter den bergenske tabben *mobb,mobb* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #336 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ha....ha....ha.... Jeg satsa egentlig på at du sov serru.. Men dengang ei, sa Tordenskjold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 29. oktober 2003 #337 Del Skrevet 29. oktober 2003 Skjer det no' her om dagen da? *titte innom* -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. oktober 2003 #338 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tror snøen har smelta jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 30. oktober 2003 #339 Del Skrevet 30. oktober 2003 All moroa ble borte med snøen... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. oktober 2003 #340 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kalle! Kalle! KAAAALLLEE!! Kan vel ha det gøy uten snø vel??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå