Steinar40 Skrevet 17. juli 2009 #41 Del Skrevet 17. juli 2009 Å være på date uten at man skjønner det selv, ja, det har jeg opplevd: Ei jeg jobba med en gang inviterte meg hjem til seg på grillfest fordi hun ventet amerikabesøk. Det viste seg at det var kun en amerikansk utvekslingsstudent der. Og så henne og mannen. Bare oss fire, men det var helt greit for meg. Etter en stund ble jeg og studenten sittende alene, og da jeg snur meg ser jeg vert og vertinne stå og knise med døra halvveis åpen. Først da gikk det opp for meg at dette var et plot. Og nå er dere lykkelig gifte eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 17. juli 2009 #42 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Og nå er dere lykkelig gifte eller? hehe Sorry, Sam. Det ble ingen happy ending. Men ikke det motsatte heller. Noen ganger så bare treffer man folk som man prater med på vennskapelig basis. Endret 17. juli 2009 av hjertesukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 17. juli 2009 #43 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg hadde et kleint date ganske nylig faktisk, med en kollega. :S Jeg har jobbet på jobben der i ca en uke, så kom en kar (absolut ikke min type, i verken alder, personlighet eller utseende) bort og pratet litt med meg, bare sånn jobb prat som like gjerne kunne ha vært med en kvinnelig kollega. Han tilbø seg og kjøre meg hjem dagen etter, noe som jeg syns var greit siden jeg bor et stykke unna. Dagen etter henger han mye rundt meg på jobben og spør om han kan få kos( ehh nei!!, kjenner deg jo ikke en gang!!) Så hadde han tydeligvis planlagt at vi skulle spise når han skulle kjøre meg da, det var jo egenltig greit det.. Etter lite fells å prate om under middag på en kebab sjappe, går turen heldigvis hjemmover. og på den turer spør han om vi skal stoppe å kline!!? æsj! :S Og siden jeg fortsatt jobber på samme sted, så henger han rundt meg og vil prate heele tiden.. jeg vil helst rømme! hehe Neste gang tar jeg bussen hjem ja! =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg hadde et kleint date ganske nylig faktisk, med en kollega. :S Jeg har jobbet på jobben der i ca en uke, så kom en kar (absolut ikke min type, i verken alder, personlighet eller utseende) bort og pratet litt med meg, bare sånn jobb prat som like gjerne kunne ha vært med en kvinnelig kollega. Han tilbø seg og kjøre meg hjem dagen etter, noe som jeg syns var greit siden jeg bor et stykke unna. Dagen etter henger han mye rundt meg på jobben og spør om han kan få kos( ehh nei!!, kjenner deg jo ikke en gang!!) Så hadde han tydeligvis planlagt at vi skulle spise når han skulle kjøre meg da, det var jo egenltig greit det.. Etter lite fells å prate om under middag på en kebab sjappe, går turen heldigvis hjemmover. og på den turer spør han om vi skal stoppe å kline!!? æsj! :S Og siden jeg fortsatt jobber på samme sted, så henger han rundt meg og vil prate heele tiden.. jeg vil helst rømme! hehe Neste gang tar jeg bussen hjem ja! =P Han fyren hadde bra antenner ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 17. juli 2009 #45 Del Skrevet 17. juli 2009 Han fyren hadde bra antenner ja! hehe ja! Han klarte også å legge ut om seg selv at han ikke likte å dra ut eller å sosialisere seg, fordi andre mennesker var kjedelig! - ja det er de andre menneskene som er kjedelige! *tenker tilbake og grøsser* =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 17. juli 2009 hehe ja! Han klarte også å legge ut om seg selv at han ikke likte å dra ut eller å sosialisere seg, fordi andre mennesker var kjedelig! - ja det er de andre menneskene som er kjedelige! *tenker tilbake og grøsser* =P Såpass ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #47 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg har møtt flere gutter fra et internettsjekkested og det har gått veldig greit hver gang. Det har vært kjekke, oppegående fyrer. Det har ikke blitt full klaff, men skikkelig pinlig var det bare en gang: Jeg hadde ikke snakket så lenge med fyren, men ut i fra bildet så han så søt og koselig ut at jeg gjerne ville treffe ham. Han hadde et flott smil og så utadvendt ut. Jeg likte også det som sto i profilen hans og meldingene han sendte meg. Vi ble enige om å treffes på en café og utvekslet nummer. Jeg sendte ham en SMS på bussen, bare for å forsikre meg om at han faktisk kom. Han svarte at han var veldig nervøs og at han satt i en bil til jeg hadde kommet, han ville ikke sitte alene og vente på caféen... Vi møttes utenfor caféen, han ga meg en kjapp klem og så gikk vi inn. Han så ikke ut som på bildet sitt i det hele tatt, og jeg kom litt forsiktig inn på det etterhvert. Han fortalte da at det var eksen hans som hadde tatt det da de var på ferie og at hun syntes det var veldig gøy å få ham til å posere som han gjorde. Jeg nevner aldri noen ekser på 1. date... Han satt hele tiden og kikket alle andre veier enn rett på meg, og sjekket hele tiden mobilen sin. Han mente det var bra at det ikke var noen vi kjente der, og da jeg lurte på hvorfor det var så viktig, mente han at det kunne jo blitt skikkelig pinlig! Han virket utrolig umoden og rastløs, og plutselig måtte han gå. Jeg syntes det var litt småkjipt at han stakk så fort, jeg hadde avtalt å møte en venninne etterpå og det var ennå en god time til. Men når han ikke bare kunne slappe av og prate vanlig, tenkte jeg at jeg heller kunne sitte alene (jeg er nemlig ikke redd for det, som han var). Utpå kvelden fikk jeg en SMS fra ham, hvor han lurte på hva jeg syntes om daten. Jeg var overrasket over å høre fra ham i det hele tatt, og istedenfor å skrive "Det var den verste daten jeg har hatt!" skrev jeg: "Vel, det var kanskje ikke den helt store kjemien mellom oss." Etter litt teksting fram og tilbake presterte han å kommentere noe ved mitt utseende som han syntes var kvalmt! Til slutt måtte jeg bare slutte og skrive med ham, for meldingene ble bare verre og verre. Jeg var da veldig glad for at jeg var på et utested hvor flere gutter svirret rundt meg, og ikke hjemme alene, ellers kunne jeg ha blitt ordentlig lei meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøspark Skrevet 17. juli 2009 #48 Del Skrevet 17. juli 2009 Har hatt en eneste "date" og da jeg var 15. Huff ubehagelig faktisk. Vi skulle spise pizza og satt å så gjennom menyen. Jeg spurte om han synes den og den hørtes god ut. "Det samme for meg", "helt ok for meg", "Liker du det så liker jeg også det" også smilte han hele tiden. Så skulle vi på kino etterpå så jeg nevnte at vi burde gå snart for å rekke det. Så skulle jeg betale (merket at jeg ikke ville at han skulle betale noe for meg, føltes ikke helt riktig). Men han insisterte. (Likte ikke at han ikke hørte på meg). Jaja, ok. Sikkert ikke lett det der... Men så dro vi på kino, Lord of the rings i tre timer. Jeg husker at jeg ville hjem hele tiden og filmen ble aldri ferdig. Etterpå ble han med meg hjem for han bodde et stykke unna, slik at han måtte vente en stund. Ville ikke la han vandre rundt alene i sentrum. Da vi kom opp på rommet mitt skrudde jeg på musikk, og endte opp med å høre at han sang stygt til alle sangene som ble spilt i noen timer. Og jeg kødder ikke. Han ringte meg faktisk flere ganger om dagen i en mnd men jeg (egentlig) var aldri hjemme. Fikk litt kjeft av mamma "stakkars gutt", men han sluttet å ringe like ofte, men begynte å komme på døra mi heller. Slik holdt han på i et helt år. Snek rundt huset mitt, ringte og kom på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 17. juli 2009 Utpå kvelden fikk jeg en SMS fra ham, hvor han lurte på hva jeg syntes om daten. Jeg var overrasket over å høre fra ham i det hele tatt, og istedenfor å skrive "Det var den verste daten jeg har hatt!" skrev jeg: "Vel, det var kanskje ikke den helt store kjemien mellom oss." Etter litt teksting fram og tilbake presterte han å kommentere noe ved mitt utseende som han syntes var kvalmt! Til slutt måtte jeg bare slutte og skrive med ham, for meldingene ble bare verre og verre. Jeg var da veldig glad for at jeg var på et utested hvor flere gutter svirret rundt meg, og ikke hjemme alene, ellers kunne jeg ha blitt ordentlig lei meg... For en TYPE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 17. juli 2009 Han ringte meg faktisk flere ganger om dagen i en mnd men jeg (egentlig) var aldri hjemme. Fikk litt kjeft av mamma "stakkars gutt", men han sluttet å ringe like ofte, men begynte å komme på døra mi heller. Slik holdt han på i et helt år. Snek rundt huset mitt, ringte og kom på døra. Hehehe, det var dagens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #51 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg har møtt flere gutter fra et internettsjekkested og det har gått veldig greit hver gang. Det har vært kjekke, oppegående fyrer. Det har ikke blitt full klaff, men skikkelig pinlig var det bare en gang: Jeg hadde ikke snakket så lenge med fyren, men ut i fra bildet så han så søt og koselig ut at jeg gjerne ville treffe ham. Han hadde et flott smil og så utadvendt ut. Jeg likte også det som sto i profilen hans og meldingene han sendte meg. Vi ble enige om å treffes på en café og utvekslet nummer. Jeg sendte ham en SMS på bussen, bare for å forsikre meg om at han faktisk kom. Han svarte at han var veldig nervøs og at han satt i en bil til jeg hadde kommet, han ville ikke sitte alene og vente på caféen... Vi møttes utenfor caféen, han ga meg en kjapp klem og så gikk vi inn. Han så ikke ut som på bildet sitt i det hele tatt, og jeg kom litt forsiktig inn på det etterhvert. Han fortalte da at det var eksen hans som hadde tatt det da de var på ferie og at hun syntes det var veldig gøy å få ham til å posere som han gjorde. Jeg nevner aldri noen ekser på 1. date... Han satt hele tiden og kikket alle andre veier enn rett på meg, og sjekket hele tiden mobilen sin. Han mente det var bra at det ikke var noen vi kjente der, og da jeg lurte på hvorfor det var så viktig, mente han at det kunne jo blitt skikkelig pinlig! Han virket utrolig umoden og rastløs, og plutselig måtte han gå. Jeg syntes det var litt småkjipt at han stakk så fort, jeg hadde avtalt å møte en venninne etterpå og det var ennå en god time til. Men når han ikke bare kunne slappe av og prate vanlig, tenkte jeg at jeg heller kunne sitte alene (jeg er nemlig ikke redd for det, som han var). Utpå kvelden fikk jeg en SMS fra ham, hvor han lurte på hva jeg syntes om daten. Jeg var overrasket over å høre fra ham i det hele tatt, og istedenfor å skrive "Det var den verste daten jeg har hatt!" skrev jeg: "Vel, det var kanskje ikke den helt store kjemien mellom oss." Etter litt teksting fram og tilbake presterte han å kommentere noe ved mitt utseende som han syntes var kvalmt! Til slutt måtte jeg bare slutte og skrive med ham, for meldingene ble bare verre og verre. Jeg var da veldig glad for at jeg var på et utested hvor flere gutter svirret rundt meg, og ikke hjemme alene, ellers kunne jeg ha blitt ordentlig lei meg... Syntes han det var pinlig med pga internett? Og hadde han et skilt på hodet så alle kunne se det? Seriøs dust. Hva skrev hann i de ekle meldingene? Og hva syntes han var kvalmt med utseendet ditt? Hallo altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juli 2009 #52 Del Skrevet 17. juli 2009 Og siden jeg fortsatt jobber på samme sted, så henger han rundt meg og vil prate heele tiden.. jeg vil helst rømme! hehe Holder du bare god avstand så gir han seg nok til slutt En kan fortsatt bli overrasket over hvor dårlig vett enkelte har .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøspark Skrevet 17. juli 2009 #53 Del Skrevet 17. juli 2009 Hehehe, det var dagens! Han virket mer normal enn det han egentlig var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 17. juli 2009 #54 Del Skrevet 17. juli 2009 Har hatt en eneste "date" og da jeg var 15. Huff ubehagelig faktisk. Vi skulle spise pizza og satt å så gjennom menyen. Jeg spurte om han synes den og den hørtes god ut. "Det samme for meg", "helt ok for meg", "Liker du det så liker jeg også det" også smilte han hele tiden. Så skulle vi på kino etterpå så jeg nevnte at vi burde gå snart for å rekke det. Så skulle jeg betale (merket at jeg ikke ville at han skulle betale noe for meg, føltes ikke helt riktig). Men han insisterte. (Likte ikke at han ikke hørte på meg). Jaja, ok. Sikkert ikke lett det der... Men så dro vi på kino, Lord of the rings i tre timer. Jeg husker at jeg ville hjem hele tiden og filmen ble aldri ferdig. Etterpå ble han med meg hjem for han bodde et stykke unna, slik at han måtte vente en stund. Ville ikke la han vandre rundt alene i sentrum. Da vi kom opp på rommet mitt skrudde jeg på musikk, og endte opp med å høre at han sang stygt til alle sangene som ble spilt i noen timer. Og jeg kødder ikke. Han ringte meg faktisk flere ganger om dagen i en mnd men jeg (egentlig) var aldri hjemme. Fikk litt kjeft av mamma "stakkars gutt", men han sluttet å ringe like ofte, men begynte å komme på døra mi heller. Slik holdt han på i et helt år. Snek rundt huset mitt, ringte og kom på døra. Hahahah Men seriøst så hørtes han farlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille_kvinne Skrevet 17. juli 2009 #55 Del Skrevet 17. juli 2009 Pinligste daten.. Som de fleste prøvde jeg meg da på nettdating før jeg traff gubben. Møtte en kar som både så bra ut og var veldig hyggelig. Etter en månede med chatting bestemte vi oss for å ta en date. Skulle møtes utenfor kinoen for å se en eller annen film om en tegneserie jeg aldri hadde hørt om (...). Jeg står der og venter da, får en tekstmelding om at han har kjøpt billettene så jeg svarer "ok så bra, jeg står rett utenfor!". Men nei.. både en, to, tre og ti gutter på riktig alder gikk ut, men ingen som lignet på bildene jeg hadde sett av han. 20 minutter senere er jeg ganske så sikker på at han har sett meg og blitt så skuffet at han valgte og stikke av så jeg bestemmer meg for å dra og møte vennene mine isteden. Plutselig er det en som prikker meg på skulderen og sier "hei det er jeg som er ...". Sjokket var ganske så stort når det viser seg at han var rundt ti år yngre enn han hadde skrevet i profilen sin.. Og bildene var av storebroren. Han hadde visstnok tenkt at å "score" en eldre dame ville få han "rep" hos kompisene, men blitt alt for nervøs når han så meg og når jeg skulle til å gå fant han ut at det var nå eller aldri. Dumsnill som jeg er tenkte jeg at det riktige her ville være og ta han med over gata for en brus så jeg fikk fortalt han at dette kom nok aldri til å skje. Men neida, dette tolket guttungen som en invitasjon til å klå! Etter å ha fortalt han hvor skapet stod gikk jeg min med latterkrampe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøspark Skrevet 17. juli 2009 #56 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hahahah Men er glad det er over nå for lengst Endret 17. juli 2009 av Snøspark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 17. juli 2009 Pinligste daten.. Som de fleste prøvde jeg meg da på nettdating før jeg traff gubben. Møtte en kar som både så bra ut og var veldig hyggelig. Etter en månede med chatting bestemte vi oss for å ta en date. Skulle møtes utenfor kinoen for å se en eller annen film om en tegneserie jeg aldri hadde hørt om (...). Jeg står der og venter da, får en tekstmelding om at han har kjøpt billettene så jeg svarer "ok så bra, jeg står rett utenfor!". Men nei.. både en, to, tre og ti gutter på riktig alder gikk ut, men ingen som lignet på bildene jeg hadde sett av han. 20 minutter senere er jeg ganske så sikker på at han har sett meg og blitt så skuffet at han valgte og stikke av så jeg bestemmer meg for å dra og møte vennene mine isteden. Plutselig er det en som prikker meg på skulderen og sier "hei det er jeg som er ...". Sjokket var ganske så stort når det viser seg at han var rundt ti år yngre enn han hadde skrevet i profilen sin.. Og bildene var av storebroren. Han hadde visstnok tenkt at å "score" en eldre dame ville få han "rep" hos kompisene, men blitt alt for nervøs når han så meg og når jeg skulle til å gå fant han ut at det var nå eller aldri. Dumsnill som jeg er tenkte jeg at det riktige her ville være og ta han med over gata for en brus så jeg fikk fortalt han at dette kom nok aldri til å skje. Men neida, dette tolket guttungen som en invitasjon til å klå! Etter å ha fortalt han hvor skapet stod gikk jeg min med latterkrampe. Han var modig i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juli 2009 #58 Del Skrevet 17. juli 2009 Etter en månede med chatting bestemte vi oss for å ta en date. Sjokket var ganske så stort når det viser seg at han var rundt ti år yngre enn han hadde skrevet i profilen sin.. Og bildene var av storebroren. Chatte med en 14iz i en mnd! Moralen her må vel være at det kan være smart å møtes fort hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille_kvinne Skrevet 17. juli 2009 #59 Del Skrevet 17. juli 2009 Chatte med en 14iz i en mnd! Moralen her må vel være at det kan være smart å møtes fort hehe Jeg er forstatt utrolig pinlig berørt over at jeg ikke skjønte det utifra samtalene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøspark Skrevet 17. juli 2009 #60 Del Skrevet 17. juli 2009 Sjokket var ganske så stort når det viser seg at han var rundt ti år yngre enn han hadde skrevet i profilen sin.. Og bildene var av storebroren. Han hadde visstnok tenkt at å "score" en eldre dame ville få han "rep" hos kompisene, men blitt alt for nervøs når han så meg og når jeg skulle til å gå fant han ut at det var nå eller aldri. Dumsnill som jeg er tenkte jeg at det riktige her ville være og ta han med over gata for en brus så jeg fikk fortalt han at dette kom nok aldri til å skje. Men neida, dette tolket guttungen som en invitasjon til å klå! Etter å ha fortalt han hvor skapet stod gikk jeg min med latterkrampe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå