Gå til innhold

Din pinligste date. Hvordan var den?

kristian82

Anbefalte innlegg

Hvordan var den mest pinlige daten du har vært på?

For min del, 4 år siden, blind date i Oslo på en sykt varm sommerkveld.

Traff dama utenfor en resturant - hadde klart å stresse max for å rekke frem i tide. Så daten sitt førsteinntrykk av meg var når jeg bykset jeg over veien - så trikken tutet på meg - SVETT i panna og maximalt fokusert på at "nå gjør jeg et dårlig inntrykk, nå gjør jeg et dårlig inntrykk".

Herfra og ut ballet det egentlig bare på seg - glemte å lukke opp døra for henne, glemte å dra ut stolen, glemte at jeg ikke liker kylling - kom på det etter jeg fikk det servert osv.

Når jeg endelig følte jeg hadde fått "tatt meg inn", så kom en dame jeg hadde holdt på med sammen med den nye typen sin, og satt seg på bordet 1 meter unna oss. Det ble varmt varmere og varmest. Klarte ikke å kontrollere "ukomfortabelheten" min et sekund. Husker svært lite av hva jeg snakket med daten om den kvelden, men husker jeg fikk spørsmålet "går det bra?" noen ganger. :ler:

Dama var utrolig pen og sjarmerende, og jeg fikk faktisk "lurt" meg til en date nummer 2 - som takk gode gud gikk bra... eller jeg fikk vist hvor kul jeg er, for jeg er jo egentlig kjempekul. :fnise:;)

Har du en pinlig dating story?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Kunne liksom forestille meg det hele.. Bra du fikk en vellykket date nr 2 da :) Jeg har en date som jeg fremdeles blir kvalm av bare å tenke på.. Hadde møtt en litt eldre type på byen helgen før, som hadde ringt dagen etter og virket skikkelig moden og sjarmerende. Så han ba meg på juleshopping, og daten kunne egentlig blitt veldig koselig. MEN: han var ikke som jeg husket, og var både irriterende, småertende (på en negativ måte) og var etter min mening litt gal. På slutten toppet det hele seg ved at han tok tak i meg og dro meg inntil han for å kysse meg, noe jeg såvidt klarte å unngå ved å vrenge meg rundt. AAAAAAHHH så upassende. For en dust. Han sendte noen meldinger etterpå også, men han hørte ikke mer fra meg nei. Huff... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Kunne liksom forestille meg det hele.. Bra du fikk en vellykket date nr 2 da :) Jeg har en date som jeg fremdeles blir kvalm av bare å tenke på.. Hadde møtt en litt eldre type på byen helgen før, som hadde ringt dagen etter og virket skikkelig moden og sjarmerende. Så han ba meg på juleshopping, og daten kunne egentlig blitt veldig koselig. MEN: han var ikke som jeg husket, og var både irriterende, småertende (på en negativ måte) og var etter min mening litt gal. På slutten toppet det hele seg ved at han tok tak i meg og dro meg inntil han for å kysse meg, noe jeg såvidt klarte å unngå ved å vrenge meg rundt. AAAAAAHHH så upassende. For en dust. Han sendte noen meldinger etterpå også, men han hørte ikke mer fra meg nei. Huff... :fnise:

Høres ut som en storsjarmør ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar som jeg hadde vært på ett par-tre dater med,gutten var forsåvidt grei i seg selv,men ikke det helt store til felles.Så kyssa vi da,og da han dreiv og lagde sånn "mmm" lyder HELE tiden,sånn skikkelig puselyder,det ble litt for rart for meg.

En annen gang,dette var etter en date da jeg var ca 16(som jeg ikke likte og unngikk å svare på tlfer fra etter daten) Jeg så ham på et kjøpesenter og kikket vekk,jeg hørte han ropte på meg.Selvfølgelig lata jeg som jeg ikke hørte ham,og jeg skyndta meg i andre retningen for å prøve å snike meg avgårde. Jeg gjemte meg inni en butikk bak et stativ med klær. Tydeligvis må han ha fått med seg min desperate flukt, for han kom etter meg og fant meg krypende bak dette stativet,tror det var ganske åpenlyst hva jeg drev på med :fnise: et var utrolig pinlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar som jeg hadde vært på ett par-tre dater med,gutten var forsåvidt grei i seg selv,men ikke det helt store til felles.Så kyssa vi da,og da han dreiv og lagde sånn "mmm" lyder HELE tiden,sånn skikkelig puselyder,det ble litt for rart for meg.

En annen gang,dette var etter en date da jeg var ca 16(som jeg ikke likte og unngikk å svare på tlfer fra etter daten) Jeg så ham på et kjøpesenter og kikket vekk,jeg hørte han ropte på meg.Selvfølgelig lata jeg som jeg ikke hørte ham,og jeg skyndta meg i andre retningen for å prøve å snike meg avgårde. Jeg gjemte meg inni en butikk bak et stativ med klær. Tydeligvis må han ha fått med seg min desperate flukt, for han kom etter meg og fant meg krypende bak dette stativet,tror det var ganske åpenlyst hva jeg drev på med :fnise: et var utrolig pinlig!

:ler: Jeg blir helt :rodme: bare å høre om det hehe. Men morsomt i ettertid da ;) .

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var min første blinddate, en kar som jeg hadde snakket med en del på nett..

Førsteinntrykket var vel at han så jævlig klomsete ut, hadde litt pingvingange :fnise: I tillegg så hadde han barbert seg på hodet for anledningen, jeg hadde bare sett han på en uklart bilde der han hadde hår. Uten hår så fikk han hodeform som minnet litt om en alien. Vi dreiv og tusla rundt før filmen vår skulle begynne, han var ivrig på å holde hender :klø: Hvem faen gjør det med en fremmed?

Når vi kommer til kinoen stikker jeg innom do og skriver en mld til venninna mi om at jeg helst har lyst til å forsvinne herifra. Den planen gikk i vasken når han står rett utenfor døra inn til toalettet :fnise:

Han syntes visst at en skikkelig actionfilm var passende for en første date (han valgte film) og jeg prøvde så godt jeg kunne å blokke unna hans forsøk på klåing under den grusomt kjedelige filmen der han visstnok skulle holde meg i hånda fordi det var så skummelt :ler:

Endelig var filmen ferdig, men så hadde jeg akkurat mistet siste toget hjem, så jeg måtte vente en time på neste. Lengste timen i mitt liv tror jeg, hadde svært lite å snakke om da han ikke kunne snakke om annet enn biler og jobben sin som bud :rolleyes:

Endelig kom tiden for toget mitt, han ble med ut på perrongen og spurte om han fikk et kyss. Snakk om manglende sosiale antenner..

Et par dager etterpå så sa jeg at det her var dødfødt, men da hadde han visst allerede sendt blomster som kom på døra noen dager etterpå :ler:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en date Hinata!! :fnise: Da var kanskje ikke daten min så ille likevel selv om jeg syns den var pinlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det finnes noen frosker der ute hehe

PS! Tenker selvfølgelig da ikke på deg kristian82 :)

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Snakk om myk knisegutt....Har du ikke erfaringer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*

Myke knisegutter er langt bedre enn selvsikre don juaner! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_petrine_*

- En date som tok kaka; - daten min forsvant ut bakdøra etter at vi hadde spist middag og avtalt å finne et bord og ta en øl utendørs. Hans forslag! Jeg ble stående der blant sommerglade folk og vente og vente til det gikk opp for meg......usj.

Greitt nok at vi ikke fant helt tonen og ble kjempekjærester med det samme, men å feige ut bakdøra når man går på wc, er vel ikke akkurat høflig. Glad jeg er kvitt noen som oppfører seg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En alfamann har ikke noe problem med å være en myk fnisegutt når han måtte føle for det. Det vitner selvfølgelig om utrolig personlig trygghet å 24/7 måtte være tøff, skjule sine følelser og for all del ikke le osv.

Jo, har da noen erfaringer, men du har sikkert flere siden du er så tøff og barsk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- En date som tok kaka; - daten min forsvant ut bakdøra etter at vi hadde spist middag og avtalt å finne et bord og ta en øl utendørs. Hans forslag! Jeg ble stående der blant sommerglade folk og vente og vente til det gikk opp for meg......usj.

Greitt nok at vi ikke fant helt tonen og ble kjempekjærester med det samme, men å feige ut bakdøra når man går på wc, er vel ikke akkurat høflig. Glad jeg er kvitt noen som oppfører seg slik.

Åhh..det er drøøøyt as! :(

Han hørtes ikke trygg ut nei Katzen Thang hehe!

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En alfamann har ikke noe problem med å være en myk fnisegutt når han måtte føle for det. Det vitner selvfølgelig om utrolig personlig trygghet å 24/7 måtte være tøff, skjule sine følelser og for all del ikke le osv.

Jo, har da noen erfaringer, men du har sikkert flere siden du er så tøff og barsk! :fnise:

Den mannen jeg kjenner som jeg virkelig tenker på som MANN er en fyr som har veldig lett for å vise følelser og er generelt glad i andre mennesker ,det er slik en deilig forandring fra de mange menn som skal være så himla tøffe og kule hele tiden,de føler man at man aldri riktig kjenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjerringa

Jeg var ute på byen en kveld, og traff en fyr på et utested som jeg syntes virket hyggelig og kjekk der og da. Det ble en ganske fuktig kveld, og jeg var nok ganske bedugget. Klina litt med denne fyren, men det skjedde ikke noe mer.

Vi avtalte at vi skullle treffes et par dager senere for å ta en kaffekopp og blir bedre kjent. :kaffekopp:

Så viste det seg at denne mannen var en kvinne i en mannskropp! :hakeslepp: Jeg forstår ikke hvordan jeg kunne ha oversett de relativt klare tegnene den kvelden ute på byen!

Han så i grunnen ut som en mann sånn ytre sett, han hadde vanlige klær, som jeans og genser. Men....! Han snakket som en kvinne, med dertil lys stemme. Og han satt som en kvinne, med bena anstendig plassert sidelengs slik man ser dronningen gjør det når hun opptrer offentlig. Han hadde også kvinnelige fakter og bevegelser. Og han hadde nesten bare kvinnelige interesser, som mote, klær, make up osv. Han arbeidet også innenfor et typisk kvinneyrke. Ikke at det er noe galt i det, men sammen med de andre tegnene, føyde det seg bare inn i rekken av kvinnelige trekk.

Jeg vet ikke om denne mannen var homo,tvekjønnet eller kanskje transe. Men hele greia ble bare helt feil for meg...og temmelig pinlig. Jeg satt der og ikke visste helt hvordan jeg skulle oppføre meg, så jeg virket sikkert noe tilkneppet og kunstig i hans (hennes?) øyne.

Da han skulle dra, kysset han meg ganske heftig, mens jeg sto stiv som en stokk i armene hans. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg var ute på byen en kveld, og traff en fyr på et utested som jeg syntes virket hyggelig og kjekk der og da. Det ble en ganske fuktig kveld, og jeg var nok ganske bedugget. Klina litt med denne fyren, men det skjedde ikke noe mer.

Vi avtalte at vi skullle treffes et par dager senere for å ta en kaffekopp og blir bedre kjent. :kaffekopp:

Så viste det seg at denne mannen var en kvinne i en mannskropp! :hakeslepp: Jeg forstår ikke hvordan jeg kunne ha oversett de relativt klare tegnene den kvelden ute på byen!

Han så i grunnen ut som en mann sånn ytre sett, han hadde vanlige klær, som jeans og genser. Men....! Han snakket som en kvinne, med dertil lys stemme. Og han satt som en kvinne, med bena anstendig plassert sidelengs slik man ser dronningen gjør det når hun opptrer offentlig. Han hadde også kvinnelige fakter og bevegelser. Og han hadde nesten bare kvinnelige interesser, som mote, klær, make up osv. Han arbeidet også innenfor et typisk kvinneyrke. Ikke at det er noe galt i det, men sammen med de andre tegnene, føyde det seg bare inn i rekken av kvinnelige trekk.

Jeg vet ikke om denne mannen var homo,tvekjønnet eller kanskje transe. Men hele greia ble bare helt feil for meg...og temmelig pinlig. Jeg satt der og ikke visste helt hvordan jeg skulle oppføre meg, så jeg virket sikkert noe tilkneppet og kunstig i hans (hennes?) øyne.

Da han skulle dra, kysset han meg ganske heftig, mens jeg sto stiv som en stokk i armene hans. :fnise:

Ja, den fylla er ikke god altså! hehe

Men jeg er enig i at en mann absolutt må være i hovedsak maskulin, mens en kvinne må være feminin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har aldri likt å date, men det er mange morsomme historier ser jeg. :ler:

Selv har jeg en litt ekkel en med en fyr som ikke slapp meg ut fra rommet sitt da jeg var 16, ja jeg fikk faktisk ikke gå. Men ingenting skjedde bortsett fra at jeg forsøkte å late som ingenting fordi jeg var nervøs. Prøvde å virke naturlig mens han snakket/og ga meg mat som han mente var "erotisk som fikk opp seksuell stemning" (han prøvde å gå kokkelinje).

Tilslutt når jeg sa at jeg kanskje burde ringe hjem sa han at tlf i huset ikke virket. Men så kom foreldrene hans hjem og jeg fikk tilslutt dra!

Jeg hadde nesten glemt det hele :) Sprø fyr. Neppe helt frisk!

:nei: Utrolig hvor mange gærninger det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del, 4 år siden, blind date i Oslo på en sykt varm sommerkveld.

Traff dama utenfor en resturant - hadde klart å stresse max for å rekke frem i tide. Så daten sitt førsteinntrykk av meg var når jeg bykset jeg over veien - så trikken tutet på meg - SVETT i panna og maximalt fokusert på at "nå gjør jeg et dårlig inntrykk, nå gjør jeg et dårlig inntrykk".

Herfra og ut ballet det egentlig bare på seg - glemte å lukke opp døra for henne, glemte å dra ut stolen, glemte at jeg ikke liker kylling - kom på det etter jeg fikk det servert osv.

Når jeg endelig følte jeg hadde fått "tatt meg inn", så kom en dame jeg hadde holdt på med sammen med den nye typen sin, og satt seg på bordet 1 meter unna oss. Det ble varmt varmere og varmest. Klarte ikke å kontrollere "ukomfortabelheten" min et sekund. Husker svært lite av hva jeg snakket med daten om den kvelden, men husker jeg fikk spørsmålet "går det bra?" noen ganger. :ler:

Dama var utrolig pen og sjarmerende, og jeg fikk faktisk "lurt" meg til en date nummer 2 - som takk gode gud gikk bra... eller jeg fikk vist hvor kul jeg er, for jeg er jo egentlig kjempekul. :fnise:;)

Har du en pinlig dating story?

Du utelot det viktigste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, den fylla er ikke god altså! hehe

Men jeg er enig i at en mann absolutt må være i hovedsak maskulin, mens en kvinne må være feminin.

Jeg møtte en fyr en gang ute. det var mørkt i lokalet og jeg var full og hadde vondt i hodet. Trodde han var ca 35-37. Når vi traff hverandre etterpå på date viste det seg at han var 47! Eller, jeg kunne jo se det. Fatter ikke at jeg ikke så det den kvelden altså....fatter det vare ikke, men det var mørkt som sagt. Jeg var 23 selv. Var så pinlig. Og han ville seff forføre meg. Creepy. Fylla er ikke god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...