Gjest Tex Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Som dere alle vet er jeg særs deppa og trenger oppmuntring. Jeg vet det finnes tidligere tråder.... Men kan du vise meg kjolen din...? Jeg står helt på skrætsj og aner ikke hva jeg ser etter...... * Håpe håpe* Pliiiiiiiiis...?? :D Klem fra snille Tex..... Ps. Var det noen her som skulle ha Maggie Sottero- Cassandra...? Ds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #2 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg skal ha cassandra i mitt bryllup håper du finner en ny kjole om du da ikke vil gå for den samme kjolen en gang til, for du hadde virkelig valgt en lekker kjole, og det kan jo bli vanskelig å finne en som går opp i mot den. Håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. august 2003 #3 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg var og prøvde Cassandra idag.... Virkelig et mesterverk det også!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartFru Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg er helt ny i dette gamet... Skal gifte meg neste sommer og gleder meg selvsagt stoort Det jeg har funnet så langt som veldig interessant er St.Patrick og Villais. Men som sagt,jeg har visst om mitt kommende bryllup kun kort tid! Lykke til med nytt brudekjolesøk! Ordner seg helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 2. august 2003 #5 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg synes jo Bonny har masse flotte kjoler. Og de er ikke så gale i pris heller. Den kjolen jeg har sett meg ut er nok ikke helt den stilen du vil ha men de har masse annet å velge i også. Hvis du titter her ser du alle kjolene deres. Fot å se min må du gå inn på Bonny Gowns og modell 336. Lykke til i jakten da Tex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 2. august 2003 #6 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg har ikke funnet kjolen min enda, hvis ikke skulle du ha fått sett den :D Lykke til med å finnen ny kjole iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 2. august 2003 #7 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg gifter meg om 1 uke i denne kjolen http://www.mon-cheri.co.uk/bridals/21261.htm Den er fra Mon Cheri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 2. august 2003 #8 Del Skrevet 2. august 2003 Hei Tex - er ikke du, som meg, litt Sposa-Bella-fan? Du sa for en tid siden at det var ditt favorittmerke. Jeg synes at de er allerallerfinest iallfall. Her er lenken til kolleksjonen iallfall - men du har den sikkert selv også: http://www.sposabella.co.uk/collection.html Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 2. august 2003 #9 Del Skrevet 2. august 2003 Her ser du kjolen min! Ellers synes jeg at Lilly har mye flotte kjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #10 Del Skrevet 2. august 2003 Vet ikke om det er din stil, men jeg hadde denne brudekjolen. Brukte den uten underkjole da. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mione Skrevet 2. august 2003 #11 Del Skrevet 2. august 2003 kan sjekke her da jeg skal kjøpe min kjole der... priser alt mellom £500 og £2000 visstnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 2. august 2003 #12 Del Skrevet 2. august 2003 Hei tex! Vil du se kjolen min, må du sende meg en pm med mailadresse, så skal du få se bilder. Cheer up og lykke til! klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 2. august 2003 #13 Del Skrevet 2. august 2003 Forresten, tex; Var dette eneste måte å få tak i kjolen din på? Er det ikke en annen SposaBella forhandler i Norge evt Sverige som kan ha denne kjolen da? Så kanskje du får den litt fortere? *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. august 2003 #14 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg vil gjerne se kjolen din tuppelure og sender deg en pm. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke vil bestille den samme kjolen en gang til, jeg tror på skjebnen og dette var kanskje ikke den rette kjolen for meg allikevel...... Så nå blir det spennende å se hva jeg ender opp med..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 2. august 2003 #15 Del Skrevet 2. august 2003 Her ser du min: http://f1.pg.photos.yahoo.com/bc/ninanost/...Bryllup&.view=t Den er fra Pronovias, mener den heter Dante... Lykke til Tex - du finner nok en ny drømmekjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eføya ikke innlogget Skrevet 2. august 2003 #16 Del Skrevet 2. august 2003 Her ser du kjolen min: http://www.weimaraner.no/Andresider/bryllup.html Det er ikke så tydelig på bildene, men kjolen hadde et laaangt slep og perlebrodert bord langs kanten nederst og i utringningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #17 Del Skrevet 3. august 2003 Her er en kjole som ligner endel på din da Tex:Bonny Style # 264 Fant den tilfeldigvis da jeg lette etter mitt første innlegg her på forumet.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 3. august 2003 #18 Del Skrevet 3. august 2003 Hvor for man kjøpt bonny kjoler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. august 2003 #19 Del Skrevet 3. august 2003 Her er en kjole som ligner endel på din da Tex:Bonny Style # 264 Fant den tilfeldigvis da jeg lette etter mitt første innlegg her på forumet.. :D Den er kjempeflott, jeg har sett den en gang før et sted.... Nyyyydelig........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #20 Del Skrevet 3. august 2003 Hvor for man kjøpt bonny kjoler? Kanskje her: Bonny kjoler Se under "kolleksjon" Også her: Evita brud Og du kan se her: Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå