Klips Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Har du sett deg selv som voksen? I Sabrina? Blitt en ganske sarkastisk ung dame, men med den oppveksten... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Sorry litt sent svar - har ikke sett denne før nå ...... Jeg har ikke sett 'meg' i Sabrina - visste ikke at jeg var der en gang jeg ! Jeg sarkastisk !!!??? Synes den serien er litt dårlig jeg da - men nå skal jeg jaggu benke meg ned for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. august 2003 #3 Del Skrevet 5. august 2003 Du har blitt DEN dama spør du meg! Men det gjorde du kanskje ikke? :oops: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. august 2003 #4 Del Skrevet 5. august 2003 Du er venninden, og ligner ikke mye på ditt gamle jeg! http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/Perso...l/personid-1821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. august 2003 #5 Del Skrevet 5. august 2003 Du har blitt DEN dama spør du meg! Men det gjorde du kanskje ikke? :oops: Jennifer Jeg har sett 'meg' voksen - tror jeg vel må være ærlig å si at jeg kanskje ligner mest på den yngre utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. august 2003 #6 Del Skrevet 5. august 2003 Du er venninden, og ligner ikke mye på ditt gamle jeg! http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/PersonDetail/personid-1821 Hun har blitt litt av et 'støkke' må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 5. august 2003 #7 Del Skrevet 5. august 2003 Men du så godt som jeg likte deg når du var liten! Så på deg hver uke, jeg! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. august 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 5. august 2003 Går du fremdeles med tørkle knyttet rundt leggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 5. august 2003 #9 Del Skrevet 5. august 2003 åh, jeg elsket Punky da jeg var liten. Jeg hadde til og med punky joggesko en liten stund fant theme-sangen her for noen måneder siden, oh lykke! Må si du har blitt litt av et støkke ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. august 2003 #10 Del Skrevet 5. august 2003 Går du fremdeles med tørkle knyttet rundt leggen? Har sluttet med det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå