Gå til innhold

Leve ut drømmen :-)

Gjest Optimistpålandet28

Anbefalte innlegg

Gjest Optimistpålandet28

Dette er egentlig ikke et spørsmål, men en måte og lette på trykket litt.

Jeg har alltid fått respekt av folk, jeg har aldri hatt problemer med damer sådan, bare valgt dem bort en periode i livet mitt for å få orden på meg selv først. Egentlig burde livet mitt vært en dans på roser, ihvertfall i følge alle andre enn meg. Og egentlig så er det jo det.

Jeg er forelska i verdens herligste person nå, eller holder på å bli, men aner ikke om det er gjengjeldt, det kan virke sånn, men etter alle de erfaringer jeg har gjort så kan man umulig vite slikt 100 %. Jo herligere dem er jo harderen faller man desverre.

Med tanke på hvor høyt jeg kunne elsket denne personen så må jeg være mentalt forberedt på at jeg kan gå på en seriøs smell, igjen uten å la det gå utover hvordan jeg forholder meg til vedkommende, da ødelegger jeg i hvertfall sjansen... Noen jenter er fødte flørtere, men disse fødte flørterne, tenker de på hvilke signaler de sender ut?

Har en liten følelse av at gutter kansje er litt mer bevisst på hvilke signaler de sender ut. Kansje jeg tar feil men bare en observasjon jeg har gjort.

Av tidligere erfaringer så har jeg desverre funnet ut at en del damer driter en lang marsj i andres følelser enten det er med vilje eller ikke med vilje, men man må være uhyre forsiktig med å kategorisere noe som helst, siden alle er ganske forskjellige.

Man ender fort opp som en grinebitter hvis man tillegger alle mennesker en egenskap som man selv har vært så uheldig å bli utsatt for.

Jeg har fortsatt troen på det gode i folk. Men enda et nederlag, vil kunne rokke ved min ukuelige optimisme ihvertfall for en liten stund.

Kunne jeg valgt bort forelskelsen så hadde jeg vært fristet til å gjøre det, men det er akkurat det som er så rart med følelser, man kan rett og slett ikke styre dem samme hvor mye man prøver og vil. Og det er vel egentlig bra?

Aller mest av alt håper jeg det går bra, at jeg endelig kan oppleve noe jeg alltid har drømt om. Tiden får vise vei, men jeg lar meg ikke knekke om jeg driter meg ut heller.

Det er kansje ikke den mest interessant tråden for de fleste, men kansje noen har det likt? Ville vært fint å høre hvordan dere andre takler sterke følelser, og også om historier som ender lykkelig, jeg vil gjerne leve litt i drømmeland en stund til.

Man kan jo faktisk ikke forvente at det man har drømt om, skal gå i oppfyllelse, men man har lov til å håpe, litt forsiktig....

Sure oppstøt om at damer er no hærk og at menn er drittsekker kan dere la vær å skrive noe om her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Snoopy_*

Hei!

Om jeg ikke kan gi deg en god historie, fasit på "happy ending" ol. så

må jeg bare si det var et interessant innlegg du kom med....

Jeg ønsker deg lykke til og håper det ordner seg for deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter er fødte flørtere, men disse fødte flørterne, tenker de på hvilke signaler de sender ut?

En del jenter har dessverre et altfor stort behov for oppmerksomhet (noe de lettest får fra det motsatte kjønn) fordi de er usikre på seg selv og/eller har problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
En del jenter har dessverre et altfor stort behov for oppmerksomhet (noe de lettest får fra det motsatte kjønn) fordi de er usikre på seg selv og/eller har problemer.

Joda - flørtete jenter tenker på hvordan signaler de gir ut .

Jeg får eks . litt dårlig samvittighet om en fyr får litt store forhåpninger , og da tenker jeg at jeg har gitt ut feil signaler .Ekkelt .En vil jo ikke såre folk . Men samtidig har jeg såpass vanskelig for å forelske meg selv - at jeg tenker at andre ( menn ) også har det .Og at det skal mer til - enn bare 1 møte , 1 dans og en hyggelig kveld ...

Og jeg kan ikke ta ansvar for andres følelser . Og gå rundt å tenke på det hele tiden og i allt jeg gjør .Det blir jo et " fengsel " og ikke kunn få være " seg selv " . Omgjengelig , sosial , utadvendt og litt flørtete . Er min personlighet - jeg kan desverre ikke gjøre noe med det .Er bare sån jeg er og alltid har vært .Om noen legger for mye i det - kan jeg ikke ta noe ansvar for .

Men ja - tenker over det , og har av og til dårlig samvittighet også ...

Men livet er rettferdig sånn sett . Har truffet meg selv i døra mange ganger : ) Nice !!! hi hi

Menn som er flørtete og ikke mener så mye med det . Så alle opplever slike .Også flørtete jenter . Det er likt for alle .

Du er ikke den eneste som opplever både nedturer og oppturer .Det gjør vi ALLE !

Sån er dette " gamet "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda - flørtete jenter tenker på hvordan signaler de gir ut .

Jeg får eks . litt dårlig samvittighet om en fyr får litt store forhåpninger , og da tenker jeg at jeg har gitt ut feil signaler .Ekkelt .En vil jo ikke såre folk . Men samtidig har jeg såpass vanskelig for å forelske meg selv - at jeg tenker at andre ( menn ) også har det .Og at det skal mer til - enn bare 1 møte , 1 dans og en hyggelig kveld ...

Og jeg kan ikke ta ansvar for andres følelser . Og gå rundt å tenke på det hele tiden og i allt jeg gjør .Det blir jo et " fengsel " og ikke kunn få være " seg selv " . Omgjengelig , sosial , utadvendt og litt flørtete . Er min personlighet - jeg kan desverre ikke gjøre noe med det .Er bare sån jeg er og alltid har vært .Om noen legger for mye i det - kan jeg ikke ta noe ansvar for .

Men ja - tenker over det , og har av og til dårlig samvittighet også ...

Men livet er rettferdig sånn sett . Har truffet meg selv i døra mange ganger : ) Nice !!! hi hi

Menn som er flørtete og ikke mener så mye med det . Så alle opplever slike .Også flørtete jenter . Det er likt for alle .

Du er ikke den eneste som opplever både nedturer og oppturer .Det gjør vi ALLE !

Sån er dette " gamet "

Ja, jeg mener selvfølgelig ikke at alle jenter som er utadvendte (og flørtete) har problemer :) Og kjærligheten er et jævla vanskelig spill der man egentlig ikke har kontrollen over hverken seg selv eller andre. Du beskriver det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...