Cognizance Skrevet 15. august 2009 #81 Del Skrevet 15. august 2009 To Kg-menn her har jeg fått bevist er sosiale freaks. Skikkelig freaks og. Synd at kvinneforum tiltrekker seg sånne. Ja, helt enig. Egentlig burde slike skytes. Eller ihvertfall sperres inne, uten internettilgang, slik at alle andre kan få slippe å være klar over deres eksistens. Fri oss fra alle som skiller seg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 16. august 2009 #82 Del Skrevet 16. august 2009 "fortelle omverdenen at de er sjefer" Sjefen over alle sjefer (registrert varemerke NRK) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest peispust Skrevet 18. august 2009 #83 Del Skrevet 18. august 2009 Aha! Det var altså baker jeg skulle ha blitt, og ikke en skrullete konditor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #84 Del Skrevet 19. august 2009 Aha! Det var altså baker jeg skulle ha blitt, og ikke en skrullete konditor Skal vi tolke dette som at du sitter der med et digert brød? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest østre aker Skrevet 19. august 2009 #85 Del Skrevet 19. august 2009 Nja.. hvem har røra og hvem har vaffelgjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #86 Del Skrevet 19. august 2009 Vaffelhjerne?! Er du frekk gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #87 Del Skrevet 19. august 2009 Enig i at menn her inne må være litt freaky. Dette er jo en kvinnearena, og når menn entrer en slik arena må de være rare. På samme måte er kvinnelige toppledere freaky. Til forskjell fra menn er de ofte lite ekte, alt for opptatt av detaljer, livredde for andre som puster dem i nakken og bruker ofte enhver anledning til å fortelle omverdenen at de er sjefer. Mannlige sjefer behøver somregel ikke gjøre noe av dette, og derfor er de oftest mye mer behagelige å forholde seg til. Kanskje vi menn skal holde oss unna kvinnearenaer, og kvinner holde seg unna mannsarenaer. Det ville blitt langt hyggeligere på en hel del arbeidsplasser av slikt, men kanskje noe kjedeligere på KG Følte du deg truffet, lille venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest østre aker Skrevet 19. august 2009 #88 Del Skrevet 19. august 2009 Vaffelhjerne?! Er du frekk gutt? Tsk tsk.. en bryllupskake består av flere etasjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #89 Del Skrevet 19. august 2009 Tsk tsk.. en bryllupskake består av flere etasjer Sandwich? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest østre aker Skrevet 19. august 2009 #90 Del Skrevet 19. august 2009 Sandwich? Det har vi det igjen.. det var baker jeg skulle ha blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 19. august 2009 #91 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Siden jeg meldte meg inn her i ca. 2005 så har det hele tiden vært menn her med profil (eller som gjesteskribenter) Det er da både hyggelig og nyttig å ha menn her istedenfor kun "kaklehøner" som meg og DEG! Vi lærer av hverandre! Kvinneguiden er for alle som vil skrive her eller bare lese her! Jeg tror at i alle de årene jeg har "vanket" her så har det hvert minst 10 lignende tråder som denne tråden her som handler om: "Dere menn, hvorfor er dere her på "selveste Qvindeguden?"... og videre: "det heter jo Kvinneguiden så hvorfor er dere her da?" Å, herlighet - de få gutta som er her er i mine (og fleres øyne) velkomne og det er absolutt nyttig å lese menns side av en sak også! EDIT:Skriveleif... Endret 19. august 2009 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest realist Skrevet 19. august 2009 #92 Del Skrevet 19. august 2009 Ja, helt enig. Egentlig burde slike skytes. Eller ihvertfall sperres inne, uten internettilgang, slik at alle andre kan få slippe å være klar over deres eksistens. Fri oss fra alle som skiller seg ut! Fri oss iallefall fra de to-tre-fire-fem stk som skiller seg ut på en påtatt idiotisk måte og som skriver hundreogørten poster pr. uke om det samme gamle mølet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har sett bedre Skrevet 19. august 2009 #93 Del Skrevet 19. august 2009 Og jeg er jo kanskje den som mannen her med mest MANDIG avatar Det kan vel diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :-) Skrevet 20. august 2009 #94 Del Skrevet 20. august 2009 Det kan vel diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 20. august 2009 #95 Del Skrevet 20. august 2009 Det kan vel diskuteres. Må jo si meg enig her altså Grafenberg! Vet om minst 5 som er mer mandigere enn deg..... JA, jeg har sett bildet av dem! Har minst tre kjekke favoritt hva utseende og klokskap anngår.....og det er ikke samboeren min jeg snakker om! JA, han vet at jeg syns vedkommende menn er kjekk(e) og han synns det selv også Var det rart eller ærlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. august 2009 #96 Del Skrevet 20. august 2009 Har eller ganske sunne interesser som metafysikk, :streng: Sindre, metafysikk er IKKE en sunn interesse... Jeg tror ikke mennene her inne er freaks. Jeg tror noen er rare, men jeg liker rare folk, jeg tror noen genuint ønsker å finne ut mer om damer, jeg tror noen er bitre og såret over kvinner og gjør sitt beste for å spre sitt evangelium. Men det gjør for pokker kvinnene her inne også, ikke alle, men noen. Jeg syns det er morsomt her jeg, og jeg flirer meg skakk i hjel av utsagn. Men freaks? Nope! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #97 Del Skrevet 20. august 2009 Må jo si meg enig her altså Grafenberg! Vet om minst 5 som er mer mandigere enn deg..... JA, jeg har sett bildet av dem! Har minst tre kjekke favoritt hva utseende og klokskap anngår.....og det er ikke samboeren min jeg snakker om! JA, han vet at jeg syns vedkommende menn er kjekk(e) og han synns det selv også Var det rart eller ærlig? Det forrige bildet ditt i avataren var mye finere!!!!! Bytt til det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mmann_* Skrevet 22. august 2009 #98 Del Skrevet 22. august 2009 Ingen mannefreaks her. Vi sier bare hva vi egentlig mener da det er et åpent forum. Hadde vi prøvd dette med ei virkelig dame hadde det blitt minimalt med sex ja. Vi bare jatter med dere for å få komme i trusene på dere vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå